Ikke så mye symtomper enda, litt trøtt og skikkelig pregnancy brain noen andre som er plaget med det enda? Føler meg heelt uttafor jeg, tenker ikke lenger enn nesen rekker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du skal passe på å få i deg nok vann når du har diaré fordi du mister veldig mye væske. Om det er like ille som oppkast vet jeg ikke, men bra er det ikke.Magen min er helt crazy løper på do hele tiden. Er diaré like ille som oppkast med tanke på dehydrering og sånt? Prøver å få i meg mat og drikke, men tror vekta går ned nå og ikke opp
Du skal passe på å få i deg nok vann når du har diaré fordi du mister veldig mye væske. Om det er like ille som oppkast vet jeg ikke, men bra er det ikke.
Ikke så mye symtomper enda, litt trøtt og skikkelig pregnancy brain noen andre som er plaget med det enda? Føler meg heelt uttafor jeg, tenker ikke lenger enn nesen rekker
Hodet er ikke på plass her heller, løper rundt og vimser! Snart må elevene mine begynne å sette anmerkninger på meg
Jeg har de siste dagene vært så innmari oppblåst hele dagen og der ut som jeg er gravid i uke 30 allerede. Ingen behagelige klær tilgjengelig og ingen som skjuler magen
Tips til behagelige klær som kan skjule litt en stund til mottas med stor takk
Noen gode tips? Må kjøpe meg noenJeg koser meg i maxikjoler. Kjoler generelt er jo behagelig hvis de er løse og ledig
Jeg har de siste dagene vært så innmari oppblåst hele dagen og der ut som jeg er gravid i uke 30 allerede. Ingen behagelige klær tilgjengelig og ingen som skjuler magen
Tips til behagelige klær som kan skjule litt en stund til mottas med stor takk
Lurtmå en tur på shoppingJeg synes det er fint med skjorter, klassiske hvite eller med print på. Høsten er jo også like rundt hjørnet de fleste steder i Norge og da finnes det ikke noe bedre enn store ullgensre og tights feks? Elsker høstmoten
Noen gode tips? Må kjøpe meg noen