Symptomene våre

Ikke så mye symtomper enda, litt trøtt og skikkelig pregnancy brain:eek: noen andre som er plaget med det enda? Føler meg heelt uttafor jeg, tenker ikke lenger enn nesen rekker:hilarious:

Humørsvingningene begynner å melde sin ankomst :hilarious:

Gud bedre, jeg blir bare mer og mer kvalm og trøtt for hver dag som går :wacky: prøver å tenke at det er et godt tegn :hilarious:

Magen min er helt crazy :eek: løper på do hele tiden. Er diaré like ille som oppkast med tanke på dehydrering og sånt? :confused: Prøver å få i meg mat og drikke, men tror vekta går ned nå og ikke opp
Du skal passe på å få i deg nok vann når du har diaré fordi du mister veldig mye væske. Om det er like ille som oppkast vet jeg ikke, men bra er det ikke.

Du skal passe på å få i deg nok vann når du har diaré fordi du mister veldig mye væske. Om det er like ille som oppkast vet jeg ikke, men bra er det ikke.

ja, drikker mye. Får ringe legen om det blir for ille :)

Ikke så mye symtomper enda, litt trøtt og skikkelig pregnancy brain:eek: noen andre som er plaget med det enda? Føler meg heelt uttafor jeg, tenker ikke lenger enn nesen rekker:hilarious:

Hodet er ikke på plass her heller, løper rundt og vimser! Snart må elevene mine begynne å sette anmerkninger på meg :woot:

Jeg har de siste dagene vært så innmari oppblåst hele dagen og der ut som jeg er gravid i uke 30 allerede. Ingen behagelige klær tilgjengelig og ingen som skjuler magen:facepalm:

Tips til behagelige klær som kan skjule litt en stund til mottas med stor takk:)

Jeg har de siste dagene vært så innmari oppblåst hele dagen og der ut som jeg er gravid i uke 30 allerede. Ingen behagelige klær tilgjengelig og ingen som skjuler magen:facepalm:

Tips til behagelige klær som kan skjule litt en stund til mottas med stor takk:)

Jeg koser meg i maxikjoler. Kjoler generelt er jo behagelig hvis de er løse og ledig :D

Jeg synes det er fint med skjorter, klassiske hvite eller med print på. Høsten er jo også like rundt hjørnet de fleste steder i Norge og da finnes det ikke noe bedre enn store ullgensre og tights feks? Elsker høstmoten:rolleyes:

Blir mer og mer kvalm for hver dag... men spyr ikke da,så skal ikke klage

Jeg synes det er fint med skjorter, klassiske hvite eller med print på. Høsten er jo også like rundt hjørnet de fleste steder i Norge og da finnes det ikke noe bedre enn store ullgensre og tights feks? Elsker høstmoten:rolleyes:
Lurt:)må en tur på shopping

Noen gode tips? Må kjøpe meg noen:)

Kjøpte noen fine på floyd.no sin outlet for ett par uker siden men mulig det begynner å bli litt tomt i utvalget:bored: du får kose deg med en shopping runde i butikk eller på nett:hilarious:

Har også gått over til maxikjoler for å unngå å kjenne klærne. :wacky: har så langt kun hadd ømme og tunge bryst og vært veldig tissetrengt. I dag kom kvalmen sigende og må si jeg blei litt glad. Kommer vel fort til å angre på det... :hilarious:

4+4, ømme og større bryst, trøtt og veldig merkelige drømmer, i tillegg til at jeg våkner nesten hver time og står opp grytidlig. Har også cravet ritz kjeks i over en uke, men vet ikke om det har med graviditeten å gjøre, eller om det bare er tilfeldig Spent på når kvalme og andre ting dukker opp.

I dag kom kvalmen maksimalt fra morgenen av. Alt lukter veldig kraftig. Skulle prøve spise litt for å få bort den verste kvalmen, men tilog med smøret stinker :hilarious:

5+5. Fortsatt ingen spesielle symptomer. Har hatt litt såre brystvorter, men det er borte nå. Hadde derimot en veldig rar babydrøm idag :P

7+3 og nå slo karpaltunnellsyndrom til som jeg også hadde hele forrige svangerskap:facepalm:

Back
Topp