Symptomene våre

Jeg har ikke så mye symptomer annet enn at jeg er utrolig trøtt på kvelden. Jeg kan sitte å lese noe også pluttselig har jeg sovnet et sekund. Det bruker aldri å skje ellers

Har nå funnet ut at jeg kan beherske kvalmen ved å spise oftere, når jeg kjenner den komme snikende så hjelper det å spise litt :)
Men føler da at jeg spiser i ett :hilarious:

Har satt en tå innenfor her. 4+3 idag. Ser mange skriver de kjenner stikkinger. Jeg kjenner det stikker eller murrer litt oppi der med livmortappen. Er det der dere mener? Eller nederste del av magen?

6+0 i dag, er ør og småsvimmel på morgonen, kvalmen verkar til no å ha meldt sin ankomst. I går måtte eg akutt kaste opp etter eit glass kaldt vatn på badet etter å ha stått opp og i dag verkar det litt verre. Så får handle inn litt ymse søte og salte kjeks i håp om at det skal hjelpe, spesielt på morgonkvisten. Har ingen matlyst, så føler det er litt vanskeleg og finne noko eg syns er greit å ete.

Alle er nesten borte, litt nervøs :bored:

Mulig det er tidlig (2+3/4 ish), men noen som har opplevd mensmurringer og murringer i lysken så tidlig? Har også litt såre brystvorter (ikke like ille som sist, men er jo tidlig). Får bare en fornemmelse om at dette er en kjent følelse og at jeg hadde det sånn forrige svangerskap også, uten at jeg kan huske at det var så tidlig :) Men husker jeg fikk symptomer kanskje en uke før jeg fikk positiv test forrige gang iallefall (Fikk positiv test på IKM dagen).

Blir spennende å se om det blir positiv test eller om hjernen spiller meg et puss denne gangen :)

Er kvalm og blir fort svimmel. Også ømme bryster.

Superkvalmen har slått til.. orker ikke spise og får bare i meg flytende, samt går rundt kvalm og svimmel hele tiden

Her er det lite futt på trening, litt kvalmebølger innimellom og hyppig murring i korsrygg og mage. Er 4+6 i dag, og gruer meg litt til at det skal tilta ytterligere! :woot:

Ømmere pupper enn vanlig, murringer i magen, litt sår korsrygg og veldig trøtt. Men så er jeg litt redd for at jeg leter etter symptomer, selv om jeg føler at jeg kjenner kroppen min godt. Blir spennende å se:joyful:

Holder og kvalmen i sjakk med å småspise, kommer til å gå opp 30 kg denne gangen om dette fortsetter :P

Løs mage.. blæææh. Bedre enn forstoppet, men ikke kult når jeg skal på jobb :wideyed:

Jeg har hatt masse murringer helt siden 8 dpo, har vært sikker på mensen var rett rundt hjørnet.. men det har heldigvis holdt seg borte.

Utover det inge symptomer enda.

Trøtt, våkner om natta for å tisse og får ikke sove lenger enn til 6-7. Var kvalm en dag men det gikk over igjen. Ømme pupper har jeg heller ikke lenger. Men i dag har jeg følt meg helt utmattet hele dagen, til tross for en times powernap og har ikke gjort så mye idag! Og skikkelig «knivstikking» i lysken i kveld, måtte sette meg ned :p

Hadde svært lite symptomer i første trimester sist gang annet enn trøtthet og nattlig dogåing, og jeg brukte veldig mye tid å å være bekymret over det. Så denne gangen har jeg bestemt meg for at dette kommer til å gå bra og være takknemmelig for at jeg feks ikke er kvalm :) og nyte hver dag! For dette er siste gang jeg er gravid.

Kjenner tunge, ømme pupper og litt ligamentsmerter hvis jeg hoster eller nyser.
Er veldig redd for å få bekkenløsning denne gang også, det fikk jeg tidlig med nr 2.

Jeg er småkvalm hele dagen,
Ekstremt fort sliten og trøtt,
Ømme bryter

Og noe rart skjer med luktesansen, jeg driver å sniffer på min kjære, han lukter plutselig så utrolig deilig

4+3 i dag, og har den siste uken kjent på alt fra murringer til ligamentsmerter, trøtthet og luft i magen :bag:

Back
Topp