Ømme bryster, hodepine, veldig trøtt, tissetrengt, oppblåst (ser ut som termin er neste måned, typ), mensmurringer/vondt i korsryggen, han jeg bor med vil nok også kalle meg humørsyk...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oppblåst, grinete og ømme pupper kom før positiv test. Lette etter eggløsning med el-test, som slo ut flere dager på rad. Det var sånn jeg fikk meg til å ta en graviditetstest.Noen som fikk symptom før dere testet positivt? Har høy hvilepuls og er trøtt hele tiden. Er sikkert noe annet siden jeg bare er 2+6 (hvis jeg er gravid). Vil ikke teste før etter IKM, men spørs om jeg klarer å vente
Ahaa, skjønner! Er sikkert bare innbilninger, og ønsketenkning fra min side Orker ikke håpe, er på 4PP nå, og føler så mange av mine nærmeste har lyktes, så er utålmodigOppblåst, grinete og ømme pupper kom før positiv test. Lette etter eggløsning med el-test, som slo ut flere dager på rad. Det var sånn jeg fikk meg til å ta en graviditetstest.
Det varte lenge, det går så opp og ned det her at jeg blir forfjamsetRolig akkurat nå, murringer og tissatrengt, og er tørst hele tiden Verken trøtt eller kvalm så det er godt
Noen som fikk symptom før dere testet positivt? Har høy hvilepuls og er trøtt hele tiden. Er sikkert noe annet siden jeg bare er 2+6 (hvis jeg er gravid). Vil ikke teste før etter IKM, men spørs om jeg klarer å vente
Uff, det hørtes ikke noe behagelig ut Håper på engangs hendelseBle utrulig dårlig i natt, våkna 03 og spratt ut av senga for å roe ned lille som hadde mista kosen sin i senga. Ble så svimmel og uvel etterpå, verdens snurra og jeg brakk meg. Måtte ta bøtta til senga, og sove tilnærmet sittende resten av natta. Gikk over etterhvert, men var skikkelig ubehagelig. Håper ikke dette var starten på kvalmen fra forrige svangerskap
Håper også det, ble skikkelig skremt, kom meg ingen vei før jeg til slutt stabla meg inn i sengaUff, det hørtes ikke noe behagelig ut Håper på engangs hendelse