Symptomene våre

Ømme bryster, hodepine, veldig trøtt, tissetrengt, oppblåst (ser ut som termin er neste måned, typ), mensmurringer/vondt i korsryggen, han jeg bor med vil nok også kalle meg humørsyk...:shifty::angelic:

Trur nesten eg snart kan slenge meg med i fjerteklubben her :hilarious:
Har begynt å rape innimellom og i dag har eg kjent på ein del "luftbobler" som sprekker og kjem ut som gass :p:hilarious:

Tenk å kunne bli så glad over og kjenne på sånne rare greier :dance008

murring/press i livmor, og press i brystene (ikke ømme)

Murring i magen/korsryggen, promper helt insane, ingen matlyst og uggen

Blir så fort kvalm av mat.. Typ hvis jeg spiser 1 knekkebrød går det bra, men spiser jeg 2 så blir jeg så dårlig:confused:
Ikke tidenes største problem, er jo bare å spise ofte og lite da :hilarious: Men irriterende for jeg glemmer meg av og blir da kvalm:oops:

4+5 her. Ingen symptomer enda Tar test hver dag sånn at jeg får bekreftelse på at jeg er gravid Man skal vel ikke vente på symptomer men, hadde egentlig vært greit å slippe kvalmen

Noen som fikk symptom før dere testet positivt? Har høy hvilepuls og er trøtt hele tiden. Er sikkert noe annet siden jeg bare er 2+6 (hvis jeg er gravid). Vil ikke teste før etter IKM, men spørs om jeg klarer å vente :angelic:

Noen som fikk symptom før dere testet positivt? Har høy hvilepuls og er trøtt hele tiden. Er sikkert noe annet siden jeg bare er 2+6 (hvis jeg er gravid). Vil ikke teste før etter IKM, men spørs om jeg klarer å vente :angelic:
Oppblåst, grinete og ømme pupper kom før positiv test. Lette etter eggløsning med el-test, som slo ut flere dager på rad. Det var sånn jeg fikk meg til å ta en graviditetstest.

Oppblåst, grinete og ømme pupper kom før positiv test. Lette etter eggløsning med el-test, som slo ut flere dager på rad. Det var sånn jeg fikk meg til å ta en graviditetstest.
Ahaa, skjønner! Er sikkert bare innbilninger, og ønsketenkning fra min side ❤️ Orker ikke håpe, er på 4PP nå, og føler så mange av mine nærmeste har lyktes, så er utålmodig :angelic:

Rolig akkurat nå, murringer og tissatrengt, og er tørst hele tiden :joyful: Verken trøtt eller kvalm så det er godt :joyful:

Murringer i magen/korsrygg, tissetrengt og trøttheten kommer snikende. Husker jeg kunne sove hele dagen omtrent når jeg var ca 8/10 uker på vei:singing:

Murringer og ømme bryst her, ikke så svimmel lengre :joyful:

Jeg hadde symptomer før positiv test, men bare en dag eller to før. Jeg har utrolig mye luft i magen, tisser hele tida (må opp om natta til og med!), og er oppblåst.

Rolig akkurat nå, murringer og tissatrengt, og er tørst hele tiden :joyful: Verken trøtt eller kvalm så det er godt :joyful:
Det varte lenge, det går så opp og ned det her at jeg blir forfjamset :hilarious:

Føler meg sulten heile tida! Et som normalt og har heller handla inn litt meir yoghurt, frukt og grønt eg kan hive i meg mellom slaga.

3+5. Da har halsbrannen meldt sin ankomst.. tidlig denne gangen med andre ord. Får bare håpe jeg slipper unna hyperemesis denne gangen så er jeg fornøyd :wtf:

Fikk svake menssmerter 12 DPO, metallsmak i munnen, ekstra trøtt og små blaff av kvalme. Begynte også plutselig å snorke som et sagbruk som varte et par netter - mannen måtte legge seg på et annet rom.:knegg: Sistnevnte kan selvfølgelig være tilfeldig, men har aldri pleid å snorke før, så who knows.:p Heldigvis ikke skjedd siden. ;)

Ble utrulig dårlig i natt, våkna 03 og spratt ut av senga for å roe ned lille som hadde mista kosen sin i senga. Ble så svimmel og uvel etterpå, verdens snurra og jeg brakk meg. Måtte ta bøtta til senga, og sove tilnærmet sittende resten av natta. Gikk over etterhvert, men var skikkelig ubehagelig. Håper ikke dette var starten på kvalmen fra forrige svangerskap :depressed:

Ble utrulig dårlig i natt, våkna 03 og spratt ut av senga for å roe ned lille som hadde mista kosen sin i senga. Ble så svimmel og uvel etterpå, verdens snurra og jeg brakk meg. Måtte ta bøtta til senga, og sove tilnærmet sittende resten av natta. Gikk over etterhvert, men var skikkelig ubehagelig. Håper ikke dette var starten på kvalmen fra forrige svangerskap :depressed:
Uff, det hørtes ikke noe behagelig ut :sour: Håper på engangs hendelse :stop:

Back
Topp