Symptomene våre

Håper også det, ble skikkelig skremt, kom meg ingen vei før jeg til slutt stabla meg inn i senga :dead:
Hvis det får deg til å føle deg noe bedre holdt jeg på å kaste opp i taco kjøttet igår for jeg hadde i hvitløkskrydder :bored::gen053

Hvis det får deg til å føle deg noe bedre holdt jeg på å kaste opp i taco kjøttet igår for jeg hadde i hvitløkskrydder :bored::gen053
Takk, det hjelper faktisk :Heartred Skulle spise svisker i dag, liker det til vanlig, men måtte springe å spytte de ut, noe så ekkelt er det lenge siden jeg har spist :hungover: Så noe skjer med smaksløkene her ja :hilarious:

Takk, det hjelper faktisk :Heartred Skulle spise svisker i dag, liker det til vanlig, men måtte springe å spytte de ut, noe så ekkelt er det lenge siden jeg har spist :hungover: Så noe skjer med smaksløkene her ja :hilarious:
Ja, jeg forguder hvitløk men nå kan jeg ikke bruke det lenger :shifty:

Ja, jeg forguder hvitløk men nå kan jeg ikke bruke det lenger :shifty:
Fikk stygga på tacokrydder sist, mannen var så fortvila :hilarious: Først nå, nesten 3 år etter klarer jeg til nøds å ha tacokrydder på mat :hilarious:

Fikk stygga på tacokrydder sist, mannen var så fortvila :hilarious: Først nå, nesten 3 år etter klarer jeg til nøds å ha tacokrydder på mat :hilarious:
Å uff a meg, håper jeg ikke må gå 3 år uten hvitløk :hilarious:

Fikk svake menssmerter 12 DPO, metallsmak i munnen, ekstra trøtt og små blaff av kvalme. Begynte også plutselig å snorke som et sagbruk som varte et par netter - mannen måtte legge seg på et annet rom.:knegg: Sistnevnte kan selvfølgelig være tilfeldig, men har aldri pleid å snorke før, så who knows.:p Heldigvis ikke skjedd siden. ;)
Haha, sagbruk :laughing002 Jeg har i grunn kommet fram til at det sikkert er innbilte symptom siden jeg går å leter! Men føler meg småkvalm/uvel når det er en stund siden måltid, småøm i puppene og litt sånn i tillegg, men sikkert bare hjernen min som spiller meg et puss :smiley-ashamed004

Last edited:
Har hatt så vonde murringer nede i magen og korsryggen. Er redd dette ikke går veien. Har noen andre hatt det slik og har spira holdt seg der? Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist :wideyed:

Har hatt så vonde murringer nede i magen og korsryggen. Er redd dette ikke går veien. Har noen andre hatt det slik og har spira holdt seg der? Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist :wideyed:
Vet ikke hva du klassifiserer som vond men jeg har hatt noen ubehagelige noen :joyful:

Ikke vondt med mer ubehag når jeg strekker meg og murringer , er nok helt vanlig vil jeg tru , så vil tru spiren blir hos deg hele veien ut :Heartbigred

Jeg er helt overveldet over hvor tidlig jeg kjenner symptomer denne gangen :wideyed:
Har vært kvalm I flere dager allerede, treg mage og sliten... Kjenner også mye nede i mage/livmor, det strekker og kiler noe voldsomt til tider :hungry:

Har siste feriedag nå, så blir interessant å se hvordan det blir å komme på jobb igjen o_O

Jeg er helt overveldet over hvor tidlig jeg kjenner symptomer denne gangen :wideyed:
Har vært kvalm I flere dager allerede, treg mage og sliten... Kjenner også mye nede i mage/livmor, det strekker og kiler noe voldsomt til tider :hungry:

Har siste feriedag nå, så blir interessant å se hvordan det blir å komme på jobb igjen o_O
Jeg også kjenner en del, er 5+3 nå :joyful: Er jo litt spennende med disse symptomene synes jeg da :hilarious:

Er 3+6. Hadde skikkelige mensmurringer/magesmerter for akkurat ei uke siden. Nå har jeg mye luft i magen, føler meg sliten og litt småkvalm.

Har hatt det alle gangene jeg var gravid, ene mistet vi og den ene er nå 1 år gammel ☺️ Dessverre er det mange like symptomer på graviditet og mensen som gjør det vanskelig å vite hva som er årsaken. Så lenge det ikke er blødning så tror jeg alt er i skjønneste orden ❤️

Har ingen symptomer nå heller. Hadde murringer og vondt i korsryggen ved IKM, men nå er det ingenting. Veldig glad for å slippe kvalmen, men jeg var kvalm nok for tre svangerskap sist gang så jeg synes det er helt OK å slippe ☺️

Har ingen symptomer nå heller. Hadde murringer og vondt i korsryggen ved IKM, men nå er det ingenting. Veldig glad for å slippe kvalmen, men jeg var kvalm nok for tre svangerskap sist gang så jeg synes det er helt OK å slippe ☺️
Jeg hadde også murringer og vondt i korsryggen, men det er mer eller mindre gitt seg nå, tok en ny test bare for.å se at det ikke sank, men burde jo heller kose seg med at man "slipper" litt plager :hilarious: Var og fryktelig kvalm sist, håper virkelig å slippe det så man kan kose seg litt mer denne gangen, og ikke mist være mamma til den man har :)

Er så fryktelig oppblåst.. er bare 4+0 på vei men gurimalla om jeg slipper magen fri ser det nærmest ut som om jeg har termin om en mnd..
Blir vanskelig å skjule dette. Ser jo virkelig stor ut:(

Haha, sagbruk :laughing002 Jeg har i grunn kommet fram til at det sikkert er innbilte symptom siden jeg går å leter! Men føler meg småkvalm/uvel når det er en stund siden måltid, småøm i puppene og litt sånn i tillegg, men sikkert bare hjernen min som spiller meg et puss :smiley-ashamed004

Synes litt synd på mannen.:knegg: Jeg trodde også jeg innbilte meg symptomer nå sist, da jeg har kjent på div. symptomer de månedene det ikke gikk, også. 12 DPO ante jeg dog "ugler i mosen". Har også hørt om flere som ikke hadde symptomer i det hele tatt den måneden det klaffet. :) Hvor mange DPO er du nå? :joyful:

Synes litt synd på mannen.:knegg: Jeg trodde også jeg innbilte meg symptomer nå sist, da jeg har kjent på div. symptomer de månedene det ikke gikk, også. 12 DPO ante jeg dog "ugler i mosen". Har også hørt om flere som ikke hadde symptomer i det hele tatt den måneden det klaffet. :) Hvor mange DPO er du nå? :joyful:
Jaa, skjønner! Begynte å kjenne det litt i puppene også, men jeg prøver å si til meg selv at det kun er syklusrelatert, så får det heller bli en positiv overraskelse hvis ikke :angelic: 10 DPO, så det er garantert ikke pga svangerskap :hilarious:

Back
Topp