Sutretråd..

Så bra nå kan jeg endelig sutre litt... :(

Ved hver eneste mensen og eggløsning så får jeg små til store muskelkramper rundt om i kroppen. 10-20 hver dag. og de er smertefulle og plagsomme.

Men NÅ som jeg går gravid, herlighet, gud hjelpes meg! :eek: Nå er antall kramper fordoblet seg hvis ikke triplet seg.:sad010 Også kan jeg ikke ta annet enn magnesium:confused4, som dekker et par, men ikke alle. :angry2:angry3 Meen når det er sagt så er jo alt til slutten og sisten verdt det. :love017

Hjelp, i dag eksploderte hormonene! Var på fest i går, og ikke hjemme før 3,så sov til over 12 i dag. På under fire timer har jeg sålangt grini, ledd til jeg fikk vondt i magen og skjelt ut mannen fordi han maser om hva vi skal ha til middag når jeg er kvalm. Slitsomt!

Så bra nå kan jeg endelig sutre litt... :(

Ved hver eneste mensen og eggløsning så får jeg små til store muskelkramper rundt om i kroppen. 10-20 hver dag. og de er smertefulle og plagsomme.

Men NÅ som jeg går gravid, herlighet, gud hjelpes meg! :eek: Nå er antall kramper fordoblet seg hvis ikke triplet seg.:sad010 Også kan jeg ikke ta annet enn magnesium:confused4, som dekker et par, men ikke alle. :angry2:angry3 Meen når det er sagt så er jo alt til slutten og sisten verdt det. :love017
Hjelpes! Det hørtes slitsomt ut!!

Åh!! Samme her!! Blir gal av håret :p
Jah, hva er greia lixom?? Har sjelden fett hår til vanlig, og har aldri kviser omtrent. Kun når jeg er gravid ;-) med unntak av mensenkvisa midt i panna ;-)

Noen andre som har fått mørkere hår under navlen? Æsj! Vil ikke ha! :-P

Noen andre som har fått mørkere hår under navlen? Æsj! Vil ikke ha! :-P

Veldig normalt. Og for all del, ikkje barber dei bort. Da blir det verre.
Forsvinner som regel ei stund etter fødsel.

Jeg får ikke sove om natten, men er eellers i tipp topp stand foreløpig... Men har grått siden onsdag nå, da jeg fant ut at jeg er 5+3 uker påvei, siden barnefaren vil ha det vekk... SÅ LEI av å svinge i humøret og mening, beholde eller ikke beholde?

Jeg får ikke sove om natten, men er eellers i tipp topp stand foreløpig... Men har grått siden onsdag nå, da jeg fant ut at jeg er 5+3 uker påvei, siden barnefaren vil ha det vekk... SÅ LEI av å svinge i humøret og mening, beholde eller ikke beholde?

Uff! Høres ut som en forferdelig vanskelig situasjon!! Hva er det DU har aller mest lyst til? Det er jo din kropp som skal gjennom det ene eller det andre.

Uff! Høres ut som en forferdelig vanskelig situasjon!! Hva er det DU har aller mest lyst til? Det er jo din kropp som skal gjennom det ene eller det andre.

Når jeg ser for meg kun meg og barnet, så vil jeg beholde.. Men dessverre, når jeg putter med i gryten reaksjonen fra alle i familien og hans familie og at han ikke vil ha barnet.. da vet jeg ikke, er nok helt rådvill her inntil jeg ligger der og må ta en avgjørelse. Hode eller hjerte?

Fra 25 til 37 ble resultatet av HCG prøven :-/ hadde håpet det var mye mer stigning enn dette..

Blææ! Kjøpte nettopp en sjokolade på rema 1000. Syns den smakte litt rart, så så jeg at den gikk ut på dato akkurat for et år siden!!! Er det mulig! Ikke mer sjokolade på meg i dag i alle fall!

Æsj for en dag. Er hjemme med lille mann som har fått ordentlig diare, veldig gøy når man er så kvalm :( Håper lille mann snart blir frisk og denne kvalmen slipper :(

Back
Topp