Kaktus_86
Elsker forumet
Ææææsj!!! Det er ikke lovBlææ! Kjøpte nettopp en sjokolade på rema 1000. Syns den smakte litt rart, så så jeg at den gikk ut på dato akkurat for et år siden!!! Er det mulig! Ikke mer sjokolade på meg i dag i alle fall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææææsj!!! Det er ikke lovBlææ! Kjøpte nettopp en sjokolade på rema 1000. Syns den smakte litt rart, så så jeg at den gikk ut på dato akkurat for et år siden!!! Er det mulig! Ikke mer sjokolade på meg i dag i alle fall!
Diaré er noe dritt æsj.. Blir så mye søl. God bedring!!Æsj for en dag. Er hjemme med lille mann som har fått ordentlig diare, veldig gøy når man er så kvalm Håper lille mann snart blir frisk og denne kvalmen slipper
Diaré er noe dritt æsj.. Blir så mye søl. God bedring!!
Er det ufarlig å plutselig bli kvalm i uke 5+5 - 6? Kommer sikkert ikke til å stoppe nå heller... ligger her og puster og peser av kvalmen midt på badegulvet, føler for å kaste opp i stående tilstand + halsbrann og nyco hjalp ikke denne gangen...
Er veldig vanlig... Sliter med det samma sjølv! Måtte ringa til naboen da eg lagde graut til Jr for eg var såååå dårleg at eg grein
Ja har lest flere plasser at det tydeligvis er vanlig at det kommer først rundt uke 6 eller forværres da, men så ofte tar av rundt uke 13 tror jeg det var.. Jeg er bare blitt dårligere for hver dag, så jeg gruer meg til å stå opp i morgen, hahaEr det ufarlig å plutselig bli kvalm i uke 5+5 - 6? Kommer sikkert ikke til å stoppe nå heller... ligger her og puster og peser av kvalmen midt på badegulvet, føler for å kaste opp i stående tilstand + halsbrann og nyco hjalp ikke denne gangen...
Ja har lest flere plasser at det tydeligvis er vanlig at det kommer først rundt uke 6 eller forværres da, men så ofte tar av rundt uke 13 tror jeg det var.. Jeg er bare blitt dårligere for hver dag, så jeg gruer meg til å stå opp i morgen, haha
Kvalmen styrer vekta så lenge den er der:/Mitt første ufrivillige møte med doen! Håpar det var det einaste!!
- 1,4 kg(!!) på ein spyrunde... Vegde meg heilt tilfeldigvis før eg la meg..
Du har ingen symptomer du heller ?jeg har det likt,prøver å slappe av men har bestillt ul på mandag.er da 8+0