Sutretråd..

Blææ! Kjøpte nettopp en sjokolade på rema 1000. Syns den smakte litt rart, så så jeg at den gikk ut på dato akkurat for et år siden!!! Er det mulig! Ikke mer sjokolade på meg i dag i alle fall!
Ææææsj!!! Det er ikke lov :-P

Æsj for en dag. Er hjemme med lille mann som har fått ordentlig diare, veldig gøy når man er så kvalm :( Håper lille mann snart blir frisk og denne kvalmen slipper :(
Diaré er noe dritt :-P æsj.. Blir så mye søl. God bedring!!

Bah! Leste på NHI at man ikke skal bade i varmt basseng (over 34 grader) tidlig i svangerskapet. Hvordan skal jeg komme meg unna den situasjonen, uten å avsløre på jobb at jeg er gravid??

Er det ufarlig å plutselig bli kvalm i uke 5+5 - 6? Kommer sikkert ikke til å stoppe nå heller... ligger her og puster og peser av kvalmen midt på badegulvet, føler for å kaste opp i stående tilstand + halsbrann og nyco hjalp ikke denne gangen... :(

Er det ufarlig å plutselig bli kvalm i uke 5+5 - 6? Kommer sikkert ikke til å stoppe nå heller... ligger her og puster og peser av kvalmen midt på badegulvet, føler for å kaste opp i stående tilstand + halsbrann og nyco hjalp ikke denne gangen... :(

Er veldig vanlig... :( Sliter med det samma sjølv! Måtte ringa til naboen da eg lagde graut til Jr for eg var såååå dårleg at eg grein :(

Er veldig vanlig... :( Sliter med det samma sjølv! Måtte ringa til naboen da eg lagde graut til Jr for eg var såååå dårleg at eg grein :(

Wow... så det blir verre... :( men <3lig takk for svar så fort i hvertfall, det hjalp litt på humøret.. :)

Ja har lest flere plasser at det tydeligvis er vanlig at det kommer først rundt uke 6 eller forværres da, men så ofte tar av rundt uke 13 tror jeg det var.. Jeg er bare blitt dårligere for hver dag, så jeg gruer meg til å stå opp i morgen, haha :p

Ja har lest flere plasser at det tydeligvis er vanlig at det kommer først rundt uke 6 eller forværres da, men så ofte tar av rundt uke 13 tror jeg det var.. Jeg er bare blitt dårligere for hver dag, så jeg gruer meg til å stå opp i morgen, haha :p

Åhhhh, samme her... Guri, dette blir bra... får bare holde ut og tenke positivt hele veien...

Mitt første ufrivillige møte med doen! Håpar det var det einaste!!
- 1,4 kg(!!) på ein spyrunde... Vegde meg heilt tilfeldigvis før eg la meg..

Mitt første ufrivillige møte med doen! Håpar det var det einaste!!
- 1,4 kg(!!) på ein spyrunde... Vegde meg heilt tilfeldigvis før eg la meg..
Kvalmen styrer vekta så lenge den er der:/
Husker jeg gikk ned en del også i begynnelsen, men gikk fort opp etter det hadde gitt seg:)

Jeg hadde satt fra meg et halvliter glass på badegulvet så får jeg en snap så jeg reiser meg og glemmer helt glasset.. tar ett steg tilbake med venstre fot og plasserer den rett oppå, greier søren meg å tråkke glasset ihjel så det knuser og nå har jeg flere små glasskår i foten og må hinke eller gå rundt på tærne... Akkurat det jeg trengte! F*:mad:

Jeg bekymrer meg for manglende symptomer! Har i grunn ingen ! Kjenner det stikker litt i livmorområdet og har litt mensmurringer av og til ellers har jeg vondt i brystene i det jeg tar av BHen ellers ingenting :(

Er så redd for SA og har bestilt tidlig ultralyd 7 oktober

Er 5+1 i dag

Andre som ikke har noen symptomer?

jeg har det likt,prøver å slappe av men har bestillt ul på mandag.er da 8+0

jo men lite.mer murring i uke 4-5 mer ømme bryster men uggen og kvalm til og fra.litt mer på do enn vanlig

Ja tisser faktisk en god del spesielt på kvelden og natta
Det kan vel være et tegn?

absolutt:) har du tatt flere tester?

det er jo bra.prøv bare å slapp av.evnt få tidlig ul :)

Back
Topp