Sutretråd..

Jeg bekymrer meg for manglende symptomer! Har i grunn ingen ! Kjenner det stikker litt i livmorområdet og har litt mensmurringer av og til ellers har jeg vondt i brystene i det jeg tar av BHen ellers ingenting :(

Er så redd for SA og har bestilt tidlig ultralyd 7 oktober

Er 5+1 i dag

Andre som ikke har noen symptomer?

Begge gangene jeg har vært gravid har jeg ikke har et eneste symptom før jeg har bikket 6 uker. Hvertfall! Og det hatt gått bra :)

Har ingen symptom her:) er 7+6. Har snakket med en del og det er veldig normalt!:) vi får nyte det! Glad jeg ikke spyr:)

7 uker og jeg er så kvalm at jeg ikke klarer å fokusere på noenting... :(

Uff, sykemeldt 4uker med Hypermesis gravidarum i dag:/ var nesten innleggelse men fikk et forsøk med kvalmestillende hjemme siden jeg ikke ville på sykehus. Legen mente jeg måtte forberede meg på et likens svangerskap som sist, da var det ut å inn av sykehuset i 9månder. Om dette skal vare ut hele svangerskapet denne gangen også blir jeg 2barnsmor selv om vi egentlig alltid ville ha 3....

Kvaaaaaaaaaalm!!!!!!!!!!!!!!!! Drittlei. Sykemeldt fra jobb og føler de ikke tror på meg... Ligger kun på sofaen dagen lang, får knapt i meg loff. Må prøve å komme meg til legen nå..

Driver og slutter på en fast medisin for spenningshodepine. Da dette også er en angst og depresjonsmedisn, gjør nedtrappingen at jeg har noen orntlige drittdager :-( rart å tenke på at dette var hverdagen for et år siden. Trodde knapt jeg skulle komme meg hjem fra jobb i dag...

Driver og slutter på en fast medisin for spenningshodepine. Da dette også er en angst og depresjonsmedisn, gjør nedtrappingen at jeg har noen orntlige drittdager :-( rart å tenke på at dette var hverdagen for et år siden. Trodde knapt jeg skulle komme meg hjem fra jobb i dag...

Huff, ikke greit :) har du kommet fram til en alternativ metode for å ikke ha spenningshodepine?

Huff, ikke greit :) har du kommet fram til en alternativ metode for å ikke ha spenningshodepine?
Vel, ikke helt, men regelmessig fysioterapi, avspenning, databriller hjelper. Kan ikke stå på medisinen i svangerskapet, så det er uaktuelt å fortsette :-) håper "abstinensene" går over raskt.

Back
Topp