Sutretråd..

Æhhh! Holder på å bli sprø av å være dårlig! Konstant kvalm/uvel! Starter på min tredje uke som dårlig i dag... Sulten hele tiden, men ingenting som frister.. Kjenner at jeg mister litt motet av tanken på at det kan vare sååå lenge. Er 8+1 i dag...

Sutre! Legen min er superdyktig, så dyktig og dermed populær at jeg ikke får time til første kontroll før om fire uker!!!

Hun jeg bestilte time hos skulle prøve ordne noe tidligere, men uæææ, lenge til!

Jeg syntes vi mister ALTFOR mange her inne på mai!!! :(:(:(

Huff... føler meg så ensom for tiden. Ligger enten i sengen eller sofaen dagen lang pga kvalme og dårlig form. Dagene blir veldig lange og kjedelig....:(

Kvaaaaalm. Har gått rundt med det tøvet i ukesvis nå og begynner å bli lei. Knotten får værsågod klistre seg fast til fødsel for en ny runde med dette vil jeg ikke ha på en stund. *Dagens utblåsning*

Kvalm, kvalm, kvalm!! :confused::eek: Allerede vart i to uker (siden uke 5), og er jeg som moren min varer det hvertfall til uke 16.. Krysser fingrene for å slippe unna etter uke 12!

Hater å være kvalm og kaste opp, og samtidig gå med følelsen av at jeg kanskje bare tåler lite og burde vært på jobb :(

I dag har jeg litt behov for denne tråden altså...er skikkelig blæ!! Lillemann kom over til senga vår rundt 05.30...men det gjør han jo hver natt på ett eller annet tidspunkt. Og da har jeg et rituale på å gå og tisse :p Legger meg igjen og får skikkelig menssmerter i mage og korsrygg. Jeg har hatt murringer, men ikke smerter... Og det syntes jeg var skummelt altså :( Men ikke noe blod da foreløpig *bank i bordet*... Og luftsmerter på toppen av det, kvalm og driit trøtt. Kanskje jeg bare er gravid da:rolleyes: Baff!! Det hadde vært mye lettere å takle symptomer hvis man bare visste at alt gikk bra...

Tror du bare er gravid :) men skjønner deg godt. Disse symptomene kan liksom komme uansett om det går bra eller dårlig. Jeg går veldig og kjenner på det jeg, har tidlig ul mandag. Glad jeg var 7 uker da jeg fant ut av dette, eller så hadde jeg gått på veggen :-O

Hahahaha! Det betyr på arendalsk: at jeg må ha noe søtt eller godt, men vet ikke hva enda xD hehe
Haha siden jeg svarte deg på tråden din om godteri så hadde jeg en anelse ;)

Back
Topp