Han har forlatt meg til fordel for å skyte småvilt. Jeg er ikke overbevist om at det er en god nok grunn![]()
Fascinerende. Vel, han får gjøre dobbelt opp for seg! Blir nok romantisk etter å ha fått ut litt testosteron.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har forlatt meg til fordel for å skyte småvilt. Jeg er ikke overbevist om at det er en god nok grunn![]()
Ikke noe gøy når formen er sånn. Er så forbanna med alle disse hormonene av og til. Jeg gråter nesten daglig av småtteri. Er det noe spesielt som gjør at dagen er så ille, eller er det bare formen?Elendig form i dag. Bare gråter og orker ikke gjøre noenting :-(
Ikke noe spes i dag, men formen går opp og ned. Ble utbrent og deprimert da mini var et halvt år, og har sakte blitt bedre. Men har tunge uker nå og da. Vet det går overIkke noe gøy når formen er sånn. Er så forbanna med alle disse hormonene av og til. Jeg gråter nesten daglig av småtteri. Er det noe spesielt som gjør at dagen er så ille, eller er det bare formen?
Ikke noe spes i dag, men formen går opp og ned. Ble utbrent og deprimert da mini var et halvt år, og har sakte blitt bedre. Men har tunge uker nå og da. Vet det går overIkke noe gøy når formen er sånn. Er så forbanna med alle disse hormonene av og til. Jeg gråter nesten daglig av småtteri. Er det noe spesielt som gjør at dagen er så ille, eller er det bare formen?
Paracett er trygtSkikkelig hodepine idag
Hvilken type hodepinetablett kunne man ta, igjen?
Nei, ikke sant! Hagearbeid skulle vært ulovlig! Mann med kantklipper i går, utenfor vinduet mitt i SEKS timer...Føck hagearbeid utenfor vinduet mitt når jeg prøver å sove daikke at jeg kan si noe. Klokka er 2 liksom ;-)
DET er irriterende det :-SNei, ikke sant! Hagearbeid skulle vært ulovlig! Mann med kantklipper i går, utenfor vinduet mitt i SEKS timer...
Stakars dem noen ganger sier jeg bare altså. Men sånn er det når dem smeller oss på tjukka. Er de med på leken så må de tåle stekenIkke noe spes i dag, men formen går opp og ned. Ble utbrent og deprimert da mini var et halvt år, og har sakte blitt bedre. Men har tunge uker nå og da. Vet det går overmen kjedelig likevel :-S hormoner gjør vel ikke saken bedre ;-)
Tipper mannfolka lurer fælt på oss for tia!!
Ikke noe spes i dag, men formen går opp og ned. Ble utbrent og deprimert da mini var et halvt år, og har sakte blitt bedre. Men har tunge uker nå og da. Vet det går overmen kjedelig likevel :-S hormoner gjør vel ikke saken bedre ;-)
Tipper mannfolka lurer fælt på oss for tia!!
Takk for det <3 Mm, veien hit har vært tøff. Først nå torde vi å ta sjansen på en ny graviditet, siden det stort sett går bra nåStakars dem noen ganger sier jeg bare altså. Men sånn er det når dem smeller oss på tjukka. Er de med på leken så må de tåle stekenhaha. Utbrenthet er ikke noe å spøke med og om det går langt nok så kan det være vanskelig å komme ovenpå igjen og finne formen og humøret. Håper resten av dagen blir bedre, spis det du vil og prøv og kos deg
<3 trøstespising <3
Hehe, de forstår nok at vi ikke er helt oss selv! Jeg blir stort sett mer lei meg og lettrørt. Ikke så mye irritabel og sint heldigvis ;-)Var skikkelig frekk med kjæresten i går, men gikk fint når jeg skyldte på hormonenelitt sleipt. Hadde nok sutret uansett.
Hehe, de forstår nok at vi ikke er helt oss selv! Jeg blir stort sett mer lei meg og lettrørt. Ikke så mye irritabel og sint heldigvis ;-)
Huff ja!! Hva er der med menn?? Sokker og bukser på gulvet. Og våte hadduker i en ball på gulver eller senga. Etter en alvorsprat på de greiene der før bryllupet så har han blitt bedre ;-) men må minnes på titt og ofte!Blir heldigvis ikke det jeg heller. Men det er noe med at ytterjakka havner på stuevinduet for 10000000000 gang![]()
Huff ja!! Hva er der med menn?? Sokker og bukser på gulvet. Og våte hadduker i en ball på gulver eller senga. Etter en alvorsprat på de greiene der før bryllupet så har han blitt bedre ;-) men må minnes på titt og ofte!
Hehe, det er ikke værst da ;-)Hahahaha, ja! Sokker! Plukker til stadighet 4-5 par frem mellom sofaputene!
Våte håndklær er det han som er streng på, de skal visst ha to kroker hver MINST så de ikke skal råtne![]()
Hehe, det er ikke værst da ;-)