Sutretråd..

Gruer så mye for at dette svangeskapet skal bli som sist, da gikk jeg ned 9kg på litt under 2uker, og var ukesvis på sukehuset, vekslet på å være på sykehuset opp mot 1,5uke i gangen og hjem en liten stund før jeg ble sendt inn igjen :( nå har jeg "bare" tatt av 3kg på 2uker så føler jeg klarer meg litt til, men kjenner jeg ikke har mye mere å gå på nå... er så lei :/

Æ blødd litt frisk blod på lørdags mårran og skal til legen i dag.. Har en skikkelig ekkel følelse i kroppen :-/ håpe alt bare e bra...

Uff, jobber full dag i dag.. og kvalmen har virkelig satt inn støtet i helgen!

Gruer meg veldig til legesjekk med bedriftshelsetjenesten i morgen.. da jeg må faste 4 timer før blodprøvene skal tas, og legetimen ikke er før kl. 13!!

Gleder meg virkelig til onsdag, da jeg kan være hjemme!

Jeg kløøøøøør!!! Herregud jeg blir gal!! Over hele kroppen. Håper det er bare høsten som er grunnen. Dette vil jeg ikke gå med lenge!!

Småirritert over at jeg fortsatt er sulten,selv etter en stor kveldsmat :/

Har kastet opp for første gang i svangerskapet i dag. Det var vondt!

Jeg kløøøøøør!!! Herregud jeg blir gal!! Over hele kroppen. Håper det er bare høsten som er grunnen. Dette vil jeg ikke gå med lenge!!
Kjenner meg godt igjen der..... Jeg holder på å bli gal, og vet det ikke blir bedre av å være gravid...... Her er det smøring av hele kjerringa hver kveld.
Ellers klager gubben over at det er som å dele seng med ei bikje med lopper ;)

Kjenner meg godt igjen der..... Jeg holder på å bli gal, og vet det ikke blir bedre av å være gravid...... Her er det smøring av hele kjerringa hver kveld.
Ellers klager gubben over at det er som å dele seng med ei bikje med lopper ;)

Haha. Leste opp innlegget ditt for ssmboern min. Han svarte med "godt det fins flere lidende mannfolk der ute :)" haha...

Begynte å kjenne meg kvalm i går, litt mere i dag. Skal egentlig ikke klage, har vært lite kvalm i forhold til andre i de tidligere svangerskapene. Men er litt kjipt når det kommer likevel. Er snart 8 uker på vei.

Kjenner bekkenet begynner å krangle allerede :-(

her er det total mangel på sexlyst for tiden... stakkars gubben som går rundt og syns jeg er SÅÅ flott og bare leeengter etter litt kos.. mens jeg OVERHODET ikke er i nærheten av å ha lyst på sex... i min verden så burde det være lett å skjønne at når man går rundt og er nesten konstant kvalm og sliten, så er ikke akkurat sex det første man tenker på, og at man føler for å hoppe i taket når "gubben" kommer med sine romantiske "skal vi pul?!?!"..hehe..

men, satser på at det bedrer seg etter hvert, skal i alle fall prøve å legge godvilja til i helga :P

Jeg er motsatt. Jeg har økt lyst nå for tiden. Bare i går ble det to runder på mannen. Han var jättenöjd, for å si det mildt. ;-)

Jeg har hatt en så hard uke, med mann som har jobbet kveldsskift, og klargjoring av salg av leilighet. Jeg har vært mye alene med lillemor, så idag tok pappaen hun med til farmor mens han sov ute etter nattskiftt. Gleder meg over at det er helg, samtidig som jeg gruer meg til å våkne imorgen og måtte fungere når jeg er så dødsliten..

Back
Topp