Sutretråd..

Nå vil jeg bare klage litt :( ligger på sykehuset igjen! Og ikke nokså med det men nå ligger jeg og venter på at de skal operere inn en CVK(sentralt venekateter) i ettermiddag :o gruer meg så sykt mye :( men har ikke valg siden jeg trenger både veskebehandling og næring i.v.
Er så lei av å ligge i senga med hypermesis, er jo "bare" 10+2 så føler tiden går så sakte også :/ mye klager nå men godt å få det ut hvertfall

Vi har delvis felles. Og det var verdt det ❤️ Det tykte gubben og :)
Jeg tror jeg ville klart å overtale han hvis han ikke var så logisk. Men han er nå det, og da synes han ikke det er noe vits i å bruke penger på det siden jeg tydeligvis ikke har noen komplikasjoner i form av smerter eller blødninger.

Jeg ville garantert syntes det var vel verdt å bruke pengene på en ultralydtime. :-/

Nå må jeg klage litt! Ble hasteoperert idag for en godartet svulst i brystet. Skulle bare på kontroll egentlig (har visst om den et års tid), men så hadde svulsten vokst og da mente kirurgen at den måtte ut med en gang. 1,5 time senere var jeg ferdig operert! Den var så stor som 4 cm!! Veldig glad de tok det seriøst nå, det gjorde de nemlig ikke på forrige kontroll med en annen lege. Siden jeg er så ung var det liksom ikke så farlig. Pipa fikk en helt annen tone idag!! Så nå ligger jeg hjemme, har innmari vondt og synes synd på meg selv :( tør ikke ta så mye smertestillende.. Har ikke tatt noe enda faktisk..

Arg! Ang hormoner og apotekdamer!! Var på apoteket for å kjøpe jerntabletter. Damen spør om det er noen spesielle jeg er ute etter. Jeg sier synker ikke vet, men at jeg har lavt jernlager..
Jeg sier videre at jeg ønsker de minste jerntablettene (sliter med å svelge tabletter)
Damen finner en pakke som koster 250kr!! Og viser meg kapslene. De er kjempestore og jeg spør om ikke hun har noen mindre ( hadde aldri i verden klart å svelge de!)
Damen gir meg en pakke til 80 kr og sier snurt: mindre enn setta får du ikke og går til kassa! Makan til service!!!!

Har antakeligvis fått allergisk reaksjon på grunn av marsvinene våre. Fryktelig sviende eksem på begge hender. Jeg har aldri vært allergisk mot noen ting før, så jeg kan ikke si det sikkert at det er dét. Blir så bedrøvet, for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det... Det hemmer meg ikke i stor grad, men det går ikke bort. :-/
Legen min sier at jeg ikke får bruke kortisonsalve, og at det er vanlig at man får mer eksem og andre problemer under svangerskapet.

Ingen som sutrer lenger? ;-) er alle i super form?? Hehe!!

Jo jeg sutrer over at jeg må sitte baklengs Oslo-Trondheim :( :(

Suttra over å vera sjuk igjen!

Jeg er i skikkelig dårlig humør om dagen. Sover dårlig, har sykt vondt i ribben/mage, eksem som klør og er sååå trøtt på dagtid. Veldig demotiverende å være på jobb. Godt å syte litt her :)
Heldigvis er mannen veldig tålmodig og snill med meg :)

Sutrer over dårlig nattesøvn. Har vinterferie, men føler ikke jeg får utnytta den når jeg enten sover eller er trøtt hele dagen.

Sutrer over dårlig nattesøvn, vondt bekken, svangerskapsdiabetes og å måtte stikke meg i fingeren fire ganger daglig

Får sutre litt jeg og da. Drittdag hvor jeg ikke har fått gjort noenting. Bare tanken på å lage middag får meg nesten til å grine :-P spørs om det blir noe lettvint i dag.

Greit med en sånn tråd også:). Litt sliten nå. Går hjemme pga kronisk sykdom som blir verre i svangerskapet og et bekken som krangler litt. Var hjemme med en pjusk liten gutt hele forrige uke som nå har smittet mammaen sin så nå sitter jeg her mest sannsynlig med ørebetennelse eller bihulebetennelse evt begge deler:/. Skal til legen i morgen.

Jeg skal sutre over dritt dagen min.....
Sendte poden på skolen til normal tid, måtte hente han etter 3 timer, da han hadde fått panikkanfall :(
Så dro jeg og gubben ut for å handle, noe som ressulterte i at jeg fikk astmaanfall og måtte gå rett å legge meg når vi kom hjem.
Gubben dro på et møte kl 18. Jeg skulle multitaske (lage middag, tenne opp i ovnen og sette på tørketrommelen) noe som endte med røykinnslag, overkokt ris og en losensor som slo ut.... omtrent samtidig :P
Prøvde å spørre poden om hjelp, men når tenåringen slo inn på sitt værste, klikka det litt i en hormonell, sliten og vond kropp :(
Så etter å først ha kjefta, for så å be om unskyldning, ble det noe som lignet på middag :P
Poden ryddet heldigvis av bordet, så da krabba jeg opp i hjørnet på sofaen og la meg under teppet og bestemte at den jæ..a tørketrommelen og den forba..a ovnen fikk bare vente til gubben kom hjem igjen ;)
Nå går tørketrommelen og det er fyr i ovnen :)
Snille gubben <3

Jeg skal sutre over dritt dagen min.....
Sendte poden på skolen til normal tid, måtte hente han etter 3 timer, da han hadde fått panikkanfall :(
Så dro jeg og gubben ut for å handle, noe som ressulterte i at jeg fikk astmaanfall og måtte gå rett å legge meg når vi kom hjem.
Gubben dro på et møte kl 18. Jeg skulle multitaske (lage middag, tenne opp i ovnen og sette på tørketrommelen) noe som endte med røykinnslag, overkokt ris og en losensor som slo ut.... omtrent samtidig :P
Prøvde å spørre poden om hjelp, men når tenåringen slo inn på sitt værste, klikka det litt i en hormonell, sliten og vond kropp :(
Så etter å først ha kjefta, for så å be om unskyldning, ble det noe som lignet på middag :P
Poden ryddet heldigvis av bordet, så da krabba jeg opp i hjørnet på sofaen og la meg under teppet og bestemte at den jæ..a tørketrommelen og den forba..a ovnen fikk bare vente til gubben kom hjem igjen ;)
Nå går tørketrommelen og det er fyr i ovnen :)
Snille gubben <3
Er det ikke murphys lov det heter? Det som kan gå galt, går galt? Godt dagen endte godt :)

Avtalte med legekontoret i går om å ringa i dag og få hastetime til Jr - da er sjølvsagt telefonen deiras nede!! :@

Fader altså, hvor har energien min gjemt seg?? Vurderer frokost nr 2 og en dupp :-S

Var hos legen i dag 114 i crp og bihulebetennelse + ørebetennelse!kjekt å samle opp litt når man først er i gang:/. Forklarer hvertfall hvorfor jeg følte meg litt slappesen i dag til morran. Fått penicillin så håper det forsvinner like fort som det kom;).

Back
Topp