Sutretråd..

Jeg har hatt en så hard uke, med mann som har jobbet kveldsskift, og klargjoring av salg av leilighet. Jeg har vært mye alene med lillemor, så idag tok pappaen hun med til farmor mens han sov ute etter nattskiftt. Gleder meg over at det er helg, samtidig som jeg gruer meg til å våkne imorgen og måtte fungere når jeg er så dødsliten..

Jeg har hatt en så hard uke, med mann som har jobbet kveldsskift, og klargjoring av salg av leilighet. Jeg har vært mye alene med lillemor, så idag tok pappaen hun med til farmor mens han sov ute etter nattskiftt. Gleder meg over at det er helg, samtidig som jeg gruer meg til å våkne imorgen og måtte fungere når jeg er så dødsliten..

her er det total mangel på sexlyst for tiden... stakkars gubben som går rundt og syns jeg er SÅÅ flott og bare leeengter etter litt kos.. mens jeg OVERHODET ikke er i nærheten av å ha lyst på sex... i min verden så burde det være lett å skjønne at når man går rundt og er nesten konstant kvalm og sliten, så er ikke akkurat sex det første man tenker på, og at man føler for å hoppe i taket når "gubben" kommer med sine romantiske "skal vi pul?!?!"..hehe..

men, satser på at det bedrer seg etter hvert, skal i alle fall prøve å legge godvilja til i helga :P
Huff, samme her. Stakkars mann :-( har ikke hatt sex siden frøet ble planta. Han er småfrustrert ;-)

Jeg sutrer over bihulebetennelse og Hodeverk på dag 3. Og sykdom på uke 4. Vil bli frisk!

Mamma til Novembergutt -12, en ny skatt ventes i april/mai - 15

I dag sutres det over at jeg ble så innmari med neseblod.. og så blir jeg så djevelsk kvalm av å kjenne blodsmak.. ond sirkel - rett og slett. .

Jeg er lei av å være trøtt, lei av det å ha helg med en masete firåring som prater på innpust og utpust, lei av å ha hodepine, lei av å føle meg sliten, lei av mannfolket som ikke forstår at det krever å gro små mennesker. Og ekstremt lei av håpløse hs som har rotet ting så i hampen til at jeg får lyst til å grine.

Jeh sutrer fordi jeg er så indelig lei kvalme og oppkast 24/7!! Når slipper det taket?

Jeg er lei av å være trøtt, lei av det å ha helg med en masete firåring som prater på innpust og utpust, lei av å ha hodepine, lei av å føle meg sliten, lei av mannfolket som ikke forstår at det krever å gro små mennesker. Og ekstremt lei av håpløse hs som har rotet ting så i hampen til at jeg får lyst til å grine.

Godt det ikke bare er min mann som ikke helt forstår! Jeg er nok ikke noe særlig å ha i hus for tida, men jeg forventer faktisk forståelse for at det skyldes babyen som han skal bli far til, ikke min onde vilje.

Håper det ordner seg med hs(helsesøster?)

Bor i senga eller ligger over dass... kroppen min er virkelig ikke gla i å huse nye verdensborgere. Har hatt ekstrem svangerskaps kvalme de 3 andre gangene... og ser ut som den har satt inn nå også *sukk*

J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆

Godt det ikke bare er min mann som ikke helt forstår! Jeg er nok ikke noe særlig å ha i hus for tida, men jeg forventer faktisk forståelse for at det skyldes babyen som han skal bli far til, ikke min onde vilje.

Håper det ordner seg med hs(helsesøster?)

Ja helsesøster til guttungen. Hun er et håpløst hespetre (beklager ordbruken). Får se om ting ordner seg i morgen. Skal uansett sende klage på henne for jeg er ganske sikker på at det hun har gjort ikke er stuerent.

Jeg klager i dag igjen pga. kvalmen som henger over meg som et tykt teppe. Har spydd 5 gang i dag allerede og kl. er bare 14.00.. Jenta vår på 4 har fått ørebetennelse i tillegg.. Nå går jeg snart under jorda til dette marerittet er over :-(

Ugg, er så kvalm at jeg fungerer ikke! :o
Er kvalm heeele dagen jo!! Var ikke slik de andre gangene. Håper det roer seg snart..

Ugg, er så kvalm at jeg fungerer ikke! :o
Er kvalm heeele dagen jo!! Var ikke slik de andre gangene. Håper det roer seg snart..

Jente, jente, jente, jente, jente ;) :P

Sutrer litt over at mannen ikke synes det er noen vits i å ta tidlig ultralyd. Hadde så lyst på en liten kikk og kanskje få se og høre noen hjerteslag.

Sutrer litt over at mannen ikke synes det er noen vits i å ta tidlig ultralyd. Hadde så lyst på en liten kikk og kanskje få se og høre noen hjerteslag.

Gubben sa det samme i fjor, men det var han overkjørt på :P

Gubben sa det samme i fjor, men det var han overkjørt på :P
Vi har felles økonomi, så dersom han ikke vil at jeg skal bruke 1200+ kroner på det, så kan jeg ikke gjøre det. :-/

Vi har felles økonomi, så dersom han ikke vil at jeg skal bruke 1200+ kroner på det, så kan jeg ikke gjøre det. :-/

Vi har delvis felles. Og det var verdt det ❤️ Det tykte gubben og :)

Back
Topp