Sutretråd..

Spilte fotballkamp i kveld, og nå har jeg så vondt i høyre rumpeball! Falt ikke eller noe, så tror det er gravid-relatert.
. Noen som har opplevd noe lignende før? Er 9+5..

Nope, bare lemus i rompeballen.

Jeg må sutre av pittelitt blod i utflod. Av alt jeg har lest er det aller aller mest sannsynlig ikke noe galt, men får ikke sove pga det :/

Jeg må sutre av pittelitt blod i utflod. Av alt jeg har lest er det aller aller mest sannsynlig ikke noe galt, men får ikke sove pga det :/
Har hatt det hele uka jeg :-/ velger å tro det er uskyldig til det evt viser seg noe annet. Men det er ikke gøy. Håper det bare er uskyldig for deg også :-)

Har hatt det hele uka jeg :-/ velger å tro det er uskyldig til det evt viser seg noe annet. Men det er ikke gøy. Håper det bare er uskyldig for deg også :-)

Jeg forsøker å ignorere det. Tenkt at det bare har med endringene som skjer generelt. Googler alt jeg kjenner og får alltid inntrykk av at det meste er normalt.

Men altså, klarer ikke ignorere det :/ selv om det var veldig veldig lite.

Sa jeg har hørt om spotting osv tidligere tenkte jeg at det skulle ikke jeg bekymre meg om siden det var så vanlig, men fikk ærlig talt sjokk!

Jeg forsøker å ignorere det. Tenkt at det bare har med endringene som skjer generelt. Googler alt jeg kjenner og får alltid inntrykk av at det meste er normalt.
Mm, mye som skjer i det området nå. Ikke rart om det småblør litt tenker jeg. Og når morkaka begynner å vokse mye i uke 11-13, er det veldlig vanlig med litt mer blødninger fant jeg ut sist :-P

Har pittelitt jeg også. Skal på ul i morgen, men må jo bare tenke at siden det er så lite så er det fordi det skjer så mye med kroppen.. Har du vært på ul enda?

Mm, mye som skjer i det området nå. Ikke rart om det småblør litt tenker jeg. Og når morkaka begynner å vokse mye i uke 11-13, er det veldlig vanlig med litt mer blødninger fant jeg ut sist :-P

Ojsann! Får bare stålsette nervene da :/

Har pittelitt jeg også. Skal på ul i morgen, men må jo bare tenke at siden det er så lite så er det fordi det skjer så mye med kroppen.. Har du vært på ul enda?

Ingen UL nei. Har ikke første kontroll før om flere uker.. Travel fastlege. Men om det fortsetter skal jeg ringe inn å mase.

Ojsann! Får bare stålsette nervene da :/
Bare å huske at det vokser mye i den perioden, så det trenger ikke være noe farlig dersom man blør :-) vi var sikker på at vi mista i uke 12, men gjorde ikke det heldigvis.

Bare å huske at det vokser mye i den perioden, så det trenger ikke være noe farlig dersom man blør :-) vi var sikker på at vi mista i uke 12, men gjorde ikke det heldigvis.

Såpass!! Jeg blir fysisk ekstra dårlig av å tenke på det. Nå er samboeren bort til i morgen kveld på jobb,og skal være frem og tilbake resten av uka så da sitter jeg her da urolig (jobber litt uvanlig turnus). Vet at flere har det sånn, men gjør det ikke lettere. Er så slitsomt å komme sg til lege i en stor by, til og med når man ikke er slapp. Regner med jeg slipper men tenker på alle mulige scenarioer...

Såpass!! Jeg blir fysisk ekstra dårlig av å tenke på det. Nå er samboeren bort til i morgen kveld på jobb,og skal være frem og tilbake resten av uka så da sitter jeg her da urolig (jobber litt uvanlig turnus). Vet at flere har det sånn, men gjør det ikke lettere. Er så slitsomt å komme sg til lege i en stor by, til og med når man ikke er slapp. Regner med jeg slipper men tenker på alle mulige scenarioer...
Huff... Ikke noe særlig da :-S krysser fingre og tær for at det er helt ufarlig :-) prøv å gjøre noe koselig. Tenk at det er ikke noe man kan gjøre fra eller til uansett. Lykke til og godklem!

Kvalm!!!! Hetetokter!!!! Sur og grinete!!! Griner av ikke noe!!!! Vil ha kebab!!!!! Idag er visst alt bare ræva...

Ok, da må jeg sutre litt! Jeg har noen merkelige plager: restless legs...anyone else? Klarer jo fanken ikke sitte i ro, da det kiler og kribler inni beina mine HELE tiden...Klarer jo ikke sove om natta nesten! Og som om det ikke var nok, så er jeg ekstremt støl i leggene, uten egentlig å ha bevegd meg noe særlig de siste dagene?!? Mulig det har en sammenheng... er også sykt støl i magen!

Og dette er i tillegg til kvalmen og kvisene :(

Æh, varmtvannsberederen gikk dunken i helga. Nå må vi ha rørlegger for å ordne ny. Vi som skulle spare ny buffer nå som bryllupet er over :-P jaja... Koster med hus.

Er såååå lei av hypermesisen, og legen vil legge meg inn men jeg strever for å holde meg hjemme lengst mulig. Vil være hjemme med min mann å datter, men frykter for at jeg må inn å få veskebehandling senest i morgen om det ikke skjer noe magisk snart :( er så sliten og lei :(

Er såååå lei av hypermesisen, og legen vil legge meg inn men jeg strever for å holde meg hjemme lengst mulig. Vil være hjemme med min mann å datter, men frykter for at jeg må inn å få veskebehandling senest i morgen om det ikke skjer noe magisk snart :( er så sliten og lei :(
Umulig å forestille seg hvor slitsomt det der må være :-( håper du kommer deg! Høres grusomt ut!

Bedre å bli lagt inn noen dager enn å ikke ha energi til mann og barn i det hele tatt. Sist hadde jeg spydd hele uka og hadde gått ned over 5 kg, og jeg ble lagt inn i 2 dager. Etter det var jeg som et nytt menneske :)

Back
Topp