Ligger hjemme med forkjølelse, vondt i hode og slakk... Kunne ikke bruke egenmld enda, så måtte få sykemeld(like greit!) så nå skal jeg ligge her til søndag skal i babyshower i morgen, syk eller ikke!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan ble dagen din, fiskefrua?Syns å huske at sånn midt inni så var ting litt bedre. Satser på det Dusjing er jo omtrent det som stjeler mest energi. I går bare måtte jeg til pers! Da hadde jeg brukt tørrshampoo i flere dager enn jeg turte å innrømme selv. Jeg haaaar så langt hår og det eeeer så travelt å vaske det. Nå når mannen er borte så hjelper det veldig at svigers bor en 2 min. spassertur unna ja. Jeg klarer ikke matlukt. Uansett. Jeg må lufte hele kjøkkenet når jeg har laget noe for å kvitte meg med lukta! Et lite tips er at om du finner et duftelys du liker så tenn på det for å få bort annen lukt! Anbefaler yankee candle sine. De har maaaange å velge mellom
...og jeg med deg Vi får håpe på god periode snartHuff fiskerfrua, håper det kommer seg litt snart! Jeg er bare uggen, og har en samboer som ikke vet hva godt han kan gjøre for meg nå.. Og jeg syns synd på meg sjøl. Føler med deg!
Wow. Du har virkelig grunn til å klage... Føler med deg! :-/Kan jeg få være med? Tror jeg trenger å syte litt-
Overdose symptomer denne gangen og har gått rundt med kvalme i 2-3 uker nå. Ømt både her og der og kjenner det strekker og stikker i magen ned mot lysken. Luft og luftsmerter (check), bedre luktesans (check), hyppigere vannlatning (ckeck), økt tretthet (check), hormonell (check) and the list goes on... Og på toppen av det hele står jeg uten jobb om to uker (vikariatet mitt går ut) og kan ikke jobbe med det jeg egentlig vil for det er for risikabelt. Ikke kjekt å bli behandlet som skjørt porselen før det i det hele tatt syns at man er gravid og måtte fortelle alle og enhver om noe du selv ikke er sikker på vil vare (da du trenger "tilrettelegging" allerede nå).
Huff, god bedring til lille!Sutrar for at Jr har feber og er pjusk
Huff, god bedring til lille!
Det gjør vondt i mammahjertet når de er syke og ikke seg selv ja :-( hehe, første året i bhg er interessant ;-)Takk Er lite moro med sjuke babyar
Gruar meg til barnehagestart