Sutretråd..

Er trøøøøøøytt!

❤️Gutt Februar 2014❤️

Det stråler nedover i lårene mine idag... ikke noe behagelig...

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Kvalmen kom skikkelikt nå, gått hjem fra jobb!! (Rettere sagt de ba meg gå hjem pga kvalme)

Telefontasting
Gutt12 og lillebaby mai15

Suttra fordi jr er sutrete :P

❤️Gutt Februar 2014❤️

Kjenner forkjølelsen begynner å melde sin ankomst.. passer perfekt om jeg blir syk nå når banen skal være borte hele helga! :-/

Kjenner forkjølelsen begynner å melde sin ankomst.. passer perfekt om jeg blir syk nå når banen skal være borte hele helga! :-/

Æsj! Forkjølelse er noko dritt!

❤️Gutt Februar 2014❤️

Tiden står stille......! Føler jeg:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Trøtt.... Lagt meg, havna i senga 21.15:p Ikke helt likt meg men er sååå sliten og klar. Kvalmen er der så si hele døgnet. Gleder meg til vi er kommet over verste kneika m sånt ;)

Er også ofte bekymret, redd for å miste, min lille spire er planlagt og så velkommen til verden. Kikker etter blod hver gang jeg er på do :( Gleder meg til å komme oss over uke 12

Snylta forkjølet, tett i pappaen, var våken i natt en times tid med hosteanfall. Har null energi i dag, passer dårlig når jeg har tvillinger på 3,5 år som bobler over av energi! :-P

Siden jeg fikk så stor baby sist, prøver jeg å være litt streng med meg selv på hva jeg spiser. Absolutt ingen snoperier og usunn mat. Merker det er hardt nå når kvalmen har kommet og det eneste jeg vil ha er baconcheeseburger! :p buhu!

Sent from my iPhone using BV Forum

Og da slo hormonene til for fullt til hos meg også! Kjente tårene var på vei i butikken idag; guttene foran i køa brukte laaaang tid, og til slutt ble kassa ødelagt slik at jeg måtte bytte til kassa ved siden av. Krise! :P

Brannalarmen har gått av 4 (!!!!!) ganger i natt! Forbanna seriekoblede faenskap ! Ser ikke tegn til røyk eller flammer noen plass. Jeg har nå plukka ned ALLE og demontert! Må ærlig innrømme at når de gikk av siste gang og pipinga ikke gav seg gikk de rett i bakken! Er nå ekstremt trøtt og skal på fotballturnering med 7 åringen....

Fiskefrua sin iPhone

Brannalarmen har gått av 4 (!!!!!) ganger i natt! Forbanna seriekoblede faenskap ! Ser ikke tegn til røyk eller flammer noen plass. Jeg har nå plukka ned ALLE og demontert! Må ærlig innrømme at når de gikk av siste gang og pipinga ikke gav seg gikk de rett i bakken! Er nå ekstremt trøtt og skal på fotballturnering med 7 åringen....

Fiskefrua sin iPhone

Kan vel skje dersom det er dårleg batteri?

❤️Gutt Februar 2014❤️

Back
Topp