Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De skal egentlig gi ifra seg en annen pip da og det er så rart for det er ikke lenge siden mannen skifta batteri i alle. Men det spørs om IKEA batteri rett og slett ikke duger da :-/
Fiskefrua sin iPhone
Driver og trapper ned på en medisin jeg har stått på pga spenningshodepine. Og merker jeg sover dårligere og hodepina kommer snikende tilbake. Håper det stabiliserer seg. Er uaktuelt å gå på noe som ikke er bra for spira!
Skjedde med meg sist og var deilig å slippe den daglige hodepina! Håper på det samme nå.Får håpa det går bedre etter kvart. Eg har alltid slete med migrene, men var super heldig for når eg vart gravid så forsvant migrenen.. Håpar du får samma resultat
I dag er jeg ikke i slag. uggen, på grensa til kvalm, sliter med å få i meg mat.. Skulle egentlig på et arrangement nå, men måtte bare bli igjen hjemme, mannen dro heldigvis da. Flere som har hatt noe lignende? Syns det strammer mye i magen og i dag, er 7 uker..
Jeg har fått hyperemesis på sykemeldingen og har vært sengeliggende hele helgen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Takler og takler Ligger og offer meg og vrir meg til jeg bare detter utav det så vokner igjen og repeat. Jeg har ingen andre i senga å ta hensyn til akkurat nå da. Har mac på nattbordet og setter på noe på netflix for å få timene til å gå. Nå går det mest i top gear. Elsker de gutta der <3 Du har min fulle forståelse for det med sola! Jeg får bare lyst til å brøle ut av vinduet om ikke noen kan ta å skru den av!!! Det blir for varmt, jeg ser hvor skittne vindua mine er og jeg ser støv overalt!!! Ligger for det meste på soverommet der det er fred å få Nå er kidsa levert der de skal være så nå skal jeg bare ligge her å være sur for meg selv en stundGodt vi har sutretråd...
Føler med deg, Fiskefrua.. Hvordan takler du kvalmen på natta?
Jeg er grinete for at det er sol ute også... sola skinner inn i stua, å gjør at det blir vanskelig å se på tv.. Dessuten blir det varmt..å det blir jeg ekstra kvalm av.
Haha..hei hormoner!!
Takler og takler Ligger og offer meg og vrir meg til jeg bare detter utav det så vokner igjen og repeat. Jeg har ingen andre i senga å ta hensyn til akkurat nå da. Har mac på nattbordet og setter på noe på netflix for å få timene til å gå. Nå går det mest i top gear. Elsker de gutta der <3 Du har min fulle forståelse for det med sola! Jeg får bare lyst til å brøle ut av vinduet om ikke noen kan ta å skru den av!!! Det blir for varmt, jeg ser hvor skittne vindua mine er og jeg ser støv overalt!!! Ligger for det meste på soverommet der det er fred å få Nå er kidsa levert der de skal være så nå skal jeg bare ligge her å være sur for meg selv en stund
Samma her! Hadde tenkt å være sprek og bare kose meg med den lille hemmeligheten min. Men neida! Vi får som oftest gode perioder når vi kommer oss over 12 uker så jeg satser på det Det har nå etablert seg en fuckings gravemaskin rett uttafor vinduet mitt og den bråker veldig! Den lille dubben er bare å glemme sjønner jeg. Eneste lysounktet i dag er at svigermor lager potetballNetflix er gull verdt noen ganger altså!
Ja, haha..sola kan gå å legge seg. Nå når jeg ligger her vil jeg ha regn, vind og ruskvær!!
Her er også ungene på skole og bhg..så jeg skal ligge å syns synd på meg selv jeg også til de kommer hjem. Jeg gledet meg sååå mye til å bli gravid...hadde helt glemt den delen her.
Jeg også...skulle trene vær dag liksom. Men neida, jeg har bodd i sofaen. Føler meg som en dvask pølse... det er et tiltak å dusje tilogmed. Kommer energien tilbake etter uke 12?Samma her! Hadde tenkt å være sprek og bare kose meg med den lille hemmeligheten min. Men neida! Vi får som oftest gode perioder når vi kommer oss over 12 uker så jeg satser på det Det har nå etablert seg en fuckings gravemaskin rett uttafor vinduet mitt og den bråker veldig! Den lille dubben er bare å glemme sjønner jeg. Eneste lysounktet i dag er at svigermor lager potetball
Syns å huske at sånn midt inni så var ting litt bedre. Satser på det Dusjing er jo omtrent det som stjeler mest energi. I går bare måtte jeg til pers! Da hadde jeg brukt tørrshampoo i flere dager enn jeg turte å innrømme selv. Jeg haaaar så langt hår og det eeeer så travelt å vaske det. Nå når mannen er borte så hjelper det veldig at svigers bor en 2 min. spassertur unna ja. Jeg klarer ikke matlukt. Uansett. Jeg må lufte hele kjøkkenet når jeg har laget noe for å kvitte meg med lukta! Et lite tips er at om du finner et duftelys du liker så tenn på det for å få bort annen lukt! Anbefaler yankee candle sine. De har maaaange å velge mellomJeg også...skulle trene vær dag liksom. Men neida, jeg har bodd i sofaen. Føler meg som en dvask pølse... det er et tiltak å dusje tilogmed. Kommer energien tilbake etter uke 12?
Haha, gravemaskin å ja..er det ikke typisk?;p
Heldig du som får laget middag
Jeg er sinnsykt sulten hele tiden, men klarer ikke å lage mat. Blir kvalm av alt som lukter.
Å ang det med lukter ja..vi har nettopp flyttet inn i ny leilighet, der alt er helt nytt. Tak, vegger, gulv osv...å det stinker "nytt"..stinker sagflis syns jeg blir kvalm av å være i mitt eget hjem liksom... æsj!
Syns å huske at sånn midt inni så var ting litt bedre. Satser på det Dusjing er jo omtrent det som stjeler mest energi. I går bare måtte jeg til pers! Da hadde jeg brukt tørrshampoo i flere dager enn jeg turte å innrømme selv. Jeg haaaar så langt hår og det eeeer så travelt å vaske det. Nå når mannen er borte så hjelper det veldig at svigers bor en 2 min. spassertur unna ja. Jeg klarer ikke matlukt. Uansett. Jeg må lufte hele kjøkkenet når jeg har laget noe for å kvitte meg med lukta! Et lite tips er at om du finner et duftelys du liker så tenn på det for å få bort annen lukt! Anbefaler yankee candle sine. De har maaaange å velge mellom