Surita's drøm

Å så kos at noen har svart meg! [:D] Nå ble jeg glad!

Jeg er ikke den flinkeste til å skrive så mye her inne og ikke så flink til å tusle innom dagbøkene til allesammen... men sniker litt innimellom... Skal prøve å bli flinkere til det når jeg nå ser hvor godt det er å få bare et par hilsener som viser at noen faktisk har lest litt av det jeg har skrevet. [:)]

Hmm... i morgen tidlig skal jeg teste når jeg står opp... spent nå... [:D] Skal egentlig vente to dager til i følge BV siden... men hvem vet... kanskje jeg får et svar i morgen også? *krysse fingrene*

Har du testet eller?[:D]
*Spent*

Klem

Ja... blææh.. var negativ... Som vanlig... Håpet er jo selvfølgelig ikke ute før mensen kommer... men burde beynne å være synlig på test nå hvis jeg har blitt gravid denne måneden.

Jaja... bare å vente på TR og neste pp igjen da. [8|]

Dette er mye mer spennende enn Lotto iallefall! Og billigere :P

Og mye mer moro å prøve å vinne i dette "lotteriet" enn i lotto også ;)

Enten det er spire eller ei, så håper jeg dere husker å kose dere med samlivet også!

Hmm... fortsatt ingen TR eller tegn til det... Enten så er syklusen min helt totalt på bærtur ellers så burde jeg testa enda en gang snart. [8D] Men tviler på at det er noe der... er nok bare syklusen min som kødder igjen... ÅEH!!! Jeg hadde jo stabil syklus før jeg begynte på p-piller og sprøyte og sånn dritt... Stabil som ei klokke! Kunne peke på kalenderen og si at på ettermiddagen, kvelden eller natta skulle jeg få mensen!

I helga har jeg og min kjære bare kosa oss og slappa av sammen. Sett film og kost masse på hverandre og gitt masse oppmerksomhet til hverandre. Gjorde litt godt det å ha ei sånn helg.

Jeg skal ALDRI mer ta verken sprøyte eller noen form for piller som fucker opp hormonbalansen i kroppen min! Blæh... frustrert.... [:@]

Greide ikke å la være å vente og tok ny test... negativ som vanlig... BLÆÆÆÆÆÆH!
Er nok ikke noenting i magen min denne måneden heller.. [:(]

Men hvorfor kommer ikke bare den teite TR nå da!? Kroppen min har ikke gitt meg noen andre tegn enn at jeg er litt ustabil i humør og irritabel i dag.... ikke noe annet.. Så kan være kanskje en uke eller noe til jeg får den og det stemmer ikke med syklusen min ellers... så det er bare rot i min kropp for tiden tror jeg. [&:]

Er kvalm og uggen... Men kan vel umulig være liten spire?
Burde vært synlig nå på tester... er jo noe sånt som 4-5 dager over tiden nå...

Hmm... sært..... 8 dager over og jeg forstår ikke hvor TR har gjort av seg denne gangen. Hun bruker da ikke å være så sein? [8D]

Jeg tør ikke å teste mer heller... fått negativt bare uansett... så det er nok ikke noe annet enn at TR bare somler... Men jeg forstår det ikke helt...

9 dager over og eneste jeg kjenner er litt murring i magen... kjent den kanskje en uke nå... kan ikke bare TR komme daaaa!? [&:]

Når bør jeg gå til legen hvis det ikke skjer noe? Jeg kjennte EL smerter i magen og alt sånn rundt den tiden jeg skulle i følge BV greia også. Fulgte nøye med den greia på min side og ville at det skulle stemme denne måneden så jeg slipper å gå rundt og lure på når jeg skulle ha TR og sånt... Men her sitter jeg da og ingenting skjer... Over en måned siden jeg hadde TR sist og det føles som evigheter.... I følge BV så skal jeg jo ha EL om ei uke... men forrige pp er jo ikke over engang!? Jeg blir jo helt rar i hodet her jeg sitter... Vil ikke tenke tanken på at det kanskje kan være noe i magen min for da blir jeg så skuffa om det ikke er det... Testa jo to negative tester også... så null vits i å teste noe mer tror jeg.

Ingen vits i å teste du liksom... [:D]
Jeg greide bare ikke å holde meg så rolig som jeg hadde tenkt her da... Så inn på badet å teste....
Først kom det bare den ene streken opp og jeg tenkte for meg selv... æsj... bare å kaste den... men bestemte meg for en eller annen grunn å vente bittelitt til... ble stående og bare stirre på testen under lyset og plutselig fikk jeg øye på enda en strek som begynte å komme fram... Den kom litt lengre bort på strimmelen enn jeg hadde forventa!!! Trodde den skulle være ganske tett intill den test streken som alltid kommer opp...

Sa til meg selv: Rooooolig nå.... er det sikkert at den er rosa? Er det en ordentlig strek eller bare en skyggestrek som ikke telles... DEN ER ROSA!!!!!!!! Måtte bare be samboern min om å komme inn på badet og spørre han om streken var rosa... Han studerte den grundig under lyset og kom til samme konklusjon som meg!!!! Det er en strek der!!! HERREGUD!!!!! DET ER EN STEEEEEEEEEK!!!!!! *hyle*

Våkna opp i dag og tok en ny test... var svaaaaaaak strek der også. Kan vel ikke være tilfeldig at jeg får to tester med svak strek på? Aldri fått strek der før!! Formen er så rar også. Kan jo bare være at jeg innbiller meg det siden jeg fikk den positive testen i går og i dag.. men jeg er litt rar i magen og har mens murringer enda. Stikker litt i brystene.

Vil vente til jeg har vært hos legen før jeg slipper jubelen helt løs... greier liksom ikke helt å tro at jeg er gravid heller. Hvorfor skulle liksom lille meg lykkes? Det er helt teite tanker... men jeg har liksom ikke hatt helt troen på at jeg noen gang skulle få lov å se 2 strek på en test sånn som det der.

Så vandrer tankene mine videre og jeg tenker at jeg kanskje bare kunne latt være å dra til legen riktig enda også... Det er jo så lite at det er ikke noe å se på noe UL enda. Jeg finner jo liksom tidsnok ut om jeg får mensen tilbake eller om magen min begynner å oppføre seg enda mer rart. [:D]

NEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIII!!!!!! [:(][:(][:(][:(][:(][:(]
Masse blod.... masse slim og vondt.....
Jeg har visst en SA i dette øyeblikk...... [:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Ikke første gang heller..... ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!! Jeg som ble så glad da jeg fikk to strek på testen! Jeg hoppa rundt her og tårene spruta så glad som jeg var! Jeg ønsker så fryktelig dette barnet.... Jeg vil ha barn jeg også og ikke bare sitte å se på at folk rundt meg får unger og blir gravide og går der med stor mage....

Var på legekontoret i dag og der var det ei dame med stoooor mage som pludret i vei om at hun skulle få en gutt og greier... Ååååååh.... det er så urettferdig!!!! Hvorfor greier jeg ikke å holde på det!? Hvorfor mister jeg bare!? [:(]

Hei Surita! Der fant jeg endelig din dagbok også [:)]

Synes det var veldig trist å lese at du mistet [&o] Så grusomt urettferdig..

Håper det går bra med dere tross alt.. Og at dere ikke mister håpet. Forhåpentligvis sitter en ny spire snart, som er klar til å vokse seg stor og flott, til en perfekt liten baby i magen din [:)][:)]

Var spennende å lese dagboken din. Rørende å lese hvor mye du ønsker å bli mamma, og herlig å lese at du og mannen din har et så godt forhold sammen. Han høres ut som en skikkelig fin kar.

Og jeg synes ikke du er for ung til å bli mamma. Da jeg fikk Erik var jeg 22 år [:)] Barn er ikke noe hinder for å ta utdannelse, og jeg ser det som en fordel å være ferdig med unger før man er ferdig med utdannelsen faktisk [;)] Du virker både moden og reflektert nok for oppgaven, og ut ifra det jeg leser er jeg overbevist om at du kommer til å bli en kjempegod mamma [:)]

Takk for utrolig gode ord som varmet helt innerst i hjertet! Var utrolig godt å høre det der akkurat nå!

Nå er jeg vel mest skuffa over at jeg ikke er gravid... smertene og blødningen har begynt å roe seg veldig nå... Ikke kjent noe mer i magen på et par timer og har ikke vært nødt til å bytte bind på flere timer.

Kunne liksom ikke unngå å se på de fine bildene i signaturen til alle som har barn her inne og tenke meg til hvordan det hadde vært å selv ha smått.... Har grått litt i dag og fått ut av meg gruff.... Dro tilogmed på jobb for å unngå å sitte hjemme og bare gruble selv om jeg hadde fri i dag. Det er merkelig til å være meg altså!! Jeg liker normalt å ligge å sove lenge om dagene og i dag sto jeg opp så fort jeg våknet ordentlig.

Føles litt rart å kjenne på brystene mine... de er fortsatt litt rare etter den korte graviditeten min. De rakk å forandre seg litt og de er litt ømme... [&:] Så det var altså ikke bare innbilning at jeg hadde ømme pupper en uke før jeg fikk den positive testen. [:'(]

Gaven din Undrende får meg helt sikkert til å smile litt. Gleder meg til å se hva det er for noe. [:D] Er jo ikke nooooooe nysgjerrig jeg nei? [;)]

I dag er formen min egentlig sånn passe bra. Blødning har stoppet allerede og smertene i magen tror jeg kan være litt andre ting også. Det er liksom ikke sånn konstante murringer og vondt, mer sånn at det stikker litt innimellom. Brystene mine er fortsatt litt ømme, men det begynner å gå tilbake kjennes det ut som.

Vært ei litt slitsom helg borte på besøk hos noen venner av oss. Vært veldig gøy også så jeg skal ikke klage. Var ute på byen en liten tur på fredag og dro tidlig hjem fordi kameraten min ble sliten av alt ståket og styret ute. Det passa meg i grunn veldig bra. Formen var ikke helt på topp etter alt styret rundt meg så det var en lettelse å dra hjem dit og sitte å skravle i stedet.

Vurderer å ta en pause i prøvinga og se om det kanskje hjelper å trene litt... Er jo en mulighet for at kroppen min ikke vil at jeg skal bli gravid fordi jeg ikke er i god nok form enda. Jeg har tross alt gått rundt en lang periode som sykelig undervektig for bare et par-tre år siden. Det tar tid for kroppen å bygges opp igjen. Er liksom ikke nok å legge på seg masse fett for å beskytte indre organer og få beskyttelse ellers i kroppen, men man må jo trene opp alle muskler også. Når man går så lenge undervektig så spiser kroppen opp alt som er for å kjøre ting gående enda. Så muskler er det som tæres på når alt fett et spist opp.

Skal ta en prat med legen min om å få noe ikke-hormonell prevensjon. For jeg gidder ikke å gå gjennom masse styr for å kunne begynne å prøve igjen. P-sprøyte er noe jeg aldri mer skal ta... ikke P-piller heller... redd de også kan ødelegge sjansene for å bli gravid igjen når man vil prøve.

Woho! lurer nesten litt på om jeg ikke har EL nå allerede etter SA... for jeg er helt tullerusk etter samboeren min akkurat nå. [:D] Menneh... så var det å bestemme seg for om vi skal vente litt med å prøve mer... Jeg har fryktelig lyst på unge... men er så kjedelig å være i dårlig form i svangerskap og kanskje være nødt til å få masse hjelp under fødsel fordi jeg er så svak. Så jeg tror jeg trenger en del trening og trim først...

Blæh.... Jeg vil ha fiks ferdig baby nååå... [8D]

Nei det vil du ikke :P Det er mer gøy å lage dem sakte ;) Særlig all lagingen i forkant er spennende. Lage i sengen, i sofaen, på gulvet... ;)

Blæææææh.....
Nå har min kjære kommet fram til at han vil vente... jeg vil ikke egentlig vente... men siden han vil det så må jeg bare vente... [:@]

Så da var det å finne på en prevensjonsmetode som ikke innebærer å stappe kroppen full av hormoner igjen og ødelegge en hver sjanse når vi vil prøve igjen. [&:]

Vet ikke om jeg orker å henge her inne mens jeg venter på at han skal bli klar for å prøve igjen. Blir da bare minna på at jeg ikke har noen baby i magen min nå. Blir bare for vondt. Jeg skulle bli mamma i juni 2009 jeg...

Back
Topp