Surita's drøm

Testa tre ganger nå på kort tid så utålmodig som jeg er... negative allesammen....
Men jeg er så rar i kroppen at jeg forstår det ikke helt... hva skjer egentlig med meg?

Skrevet tråd inne på forumet også der jeg lurer på om det kan være vektøkninga mi den siste tiden som gir meg så mye rare følelser i kroppen min. Aldri følt så mye rart....
Hatt opp til flere tegn på graviditet... men helt blendahvit tester hver eneste gang jeg tester... Testa med morgenurin hver gang for å være sikker på å få max mengde av hormonet i urinen.

Jeg er rett og slett forvirret her jeg sitter...

Da kom mensen gitt.... Et par uker forsinka egentlig... men den kom.... Og fyyyy flate for noen menssmerter jeg har!! Jeg tror jeg skal svime av til tider her, så nå blir det paracet og Ibux og varmeflaske tror jeg. Bare å legge seg flat når kroppen setter i gang sånn. Da var jeg ikke gravid da... [:(] Sannsynligvis bare det at jeg har lagt på meg så voldsomt som gjorde at puppene sprengte som de gjorde. Har jo gått opp en hel størrelse i klær bare på en måned eller to her! [&:] Utrolig at det går an i grunn...

Alle BH'ene mine er for små så puppene blir jo klemt og tyter ut alle veier de greier å rømme ut av BH'ene på. [8D] Seriøst!! Jeg tror jeg må opp i størrelse E!!! Herregud! Nå vurderer jeg seriøst å operere dem mindre! Kanskje ikke rart man har problemer med nakke å rygg... Må jo veie en del de to ekle klumpene som henger der i veien for meg. Jeg seriøst hater puppene mine og de har vært i veien helt siden jeg fikk dem! De bare spratt ut som to digre udyr! Spratt ut så raskt at jeg fortsatt har arr etter strekkmerkene jeg fikk i huden. Stygge striper som er veldig godt synlige og irriterer vettet av meg.

Blæææh..... hormoner og dritt.... Jeg blir alltid så forbaska irritabel og grinete når jeg har mensen og da kommer riktig ting fram da. Satser på at jeg blir bedre når det slutter å blø og gjøre så satans vondt i den stygge magen min!!! [:@]

ORIGINAL: Surita

Da kom mensen gitt.... Et par uker forsinka egentlig... men den kom.... Og fyyyy flate for noen menssmerter jeg har!! Jeg tror jeg skal svime av til tider her, så nå blir det paracet og Ibux og varmeflaske tror jeg. Bare å legge seg flat når kroppen setter i gang sånn. Da var jeg ikke gravid da... [:(] Sannsynligvis bare det at jeg har lagt på meg så voldsomt som gjorde at puppene sprengte som de gjorde. Har jo gått opp en hel størrelse i klær bare på en måned eller to her! [&:] Utrolig at det går an i grunn...

Alle BH'ene mine er for små så puppene blir jo klemt og tyter ut alle veier de greier å rømme ut av BH'ene på. [8D] Seriøst!! Jeg tror jeg må opp i størrelse E!!! Herregud! Nå vurderer jeg seriøst å operere dem mindre! Kanskje ikke rart man har problemer med nakke å rygg... Må jo veie en del de to ekle klumpene som henger der i veien for meg. Jeg seriøst hater puppene mine og de har vært i veien helt siden jeg fikk dem! De bare spratt ut som to digre udyr! Spratt ut så raskt at jeg fortsatt har arr etter strekkmerkene jeg fikk i huden. Stygge striper som er veldig godt synlige og irriterer vettet av meg.

For det første: Finn et annet alternativ enn ibux. Har hørt at ibux og andre former for ibumetin (?) minsker sjangsen for at man blir gravid. De fleste av oss vil nok heller ha litt mer menssmerter enn å ikke få baby?
Når det gjelder puppene er jeg helt enig med deg. Mine er også stripete av strekkmerker over det hele. Bruker f-cup, og de er ikke spesielt "spretne" heller. Jeg skal definitivt ha brystreduksjon, så om få år når jeg har fått baby og mistet litt vekt, skal jeg sørge for å få det. Man kan nemlig få det gratis (det fikk mamma). Ofte kan man amme etterpå, legevitenskapen blir jo bare bedre, så for meg er det ikke noe problem. Det er bedre å operere FØR man ødelegger rygg/skuldre permanent. Det er hvertfall grusomt å slite med sånt.. Verken klær eller bh-er passer, og føler at jeg viser dem frem om jeg kler meg feil.

Har hele babyprosjektet litt på hold et par måneder eller sånn nå. Skal på festival i juni og det blir kanskje litt drikking og sånn der og da kan det være greit å være trygg på at jeg ikke skader en unge i magen min. Tipper at den teite bivirkningen av Ibux har gått ut til vi prøver igjen etter festivalen. Men ble ikke til at jeg tok noen da... [8D] Varm flaske på magen hjelper utrolig bra og jeg får til å sitte oppreist nå da... selv om det fosser blod ut og jeg mistenker at det er bedre å bruke nattbind enn å løpe å bytte heletiden. [:'(]

Skal sjekke ut en spesialbutikk nå om jeg kanskje finner en BH som ikke koster sjorta og som passer bedre enn den djevelskapen jeg har på meg nå. Jeg forstår ikke at det går ann.... jeg har fått større bryst enn min mor og mormor... større enn farmor... hvem i HULESTE har jeg arvet de stygge jura fra?? [:@][8D] (sorry om noen synes denne språkbruken min er litt overdreven, men jeg er en smule frustrert kan man vel si)

Kvalm og uggen... Blæh..... Den dagen jeg er ferdig å produsere babiser skal jeg steriliseres og fjerne hele greia så jeg slipper å blø og få en hel uke i hver måned ødelagt av stygge mensen...

Det er jo vel og bra, men jeg hadde unngått smertestillende med ibuprofen og sånt. Bare for å være på den sikre siden. Skal du ta p-piller, eller skal dere bruke annen prevensjon? Pillene styrer jo mye med systemet..

Og sterilisering for å slippe mens er jo sikkert mange som har tenkt, men overgangsalderen er jo neste stopp på programmet, mange ukoselige bivirkninger der også. Pluss at det er småkjipt om man angrer.

Jeg vet ikke enda helt hvordan vi skal gjøre det, men jeg tenkte noe så enkelt som å hoppe av i svingen. Vi er jo ikke akkurat redde for å bli gravide så da går det bra. Hehe... Jeg nekter å ta piller for da blir jeg jo aldri gravid når vi vil det...

Det med steriliseringen har jeg tenkt ut for lenge siden. Jeg skal ha to barn og så blir det sterilisering. Og skulle jeg ønske meg flere barn etterpå så blir det å adoptere. Veldig lyst til å adoptere et barn også fordi jeg vet at det er så mange barn som ikke har noen mor og far der ute i verden. Så her har jeg planene klare. [:D]

El i dag eller i morgen tro?
Kjenner de stikkesmertene i magen som jeg kjente forrige måned og trodde var tegn på at jeg var gravid. [8D]
I følge min side på BV skal jeg ha El i morgen og det kan jo stemme! Oj... jeg tror jeg har funnet syklusen min rimelig godt der og stabil er den visst også!

Eneste jeg grubler på nå er at vi hadde sex i forrigårs og hvis jeg har EL i kveld så kan jo noe ha overlevd inni meg og møte egget! Jeg tenkte jo ikke så langt som at sæd overlever et par dager inni meg og at det var så nært eggløsning! Er det ikke bare typisk hvis det skulle bli noe denne måneden når vi har en pause i prøvinga egentlig?

Jeg blir jo ikke lei meg dersom det skulle bli noe, men det passa dårlig med festivalen 23-27 juni. Hehe... vet seriøst ikke hva jeg vil nå. En stor del av meg sier bare: Drit i den dumme drikkinga du går glipp av på festivalen.. En annen del sier: Neii!! Hva med det gode ølet i skyggen når sola steiker og som folk kommer til å friste meg med å drikke rett foran nesa mi!

Hehe... er jo ikke garantert at det blir noe barn i magen min nå... så jeg skal ikke ta noen sorger eller gleder på forskudd... [8D]

(edit)
Oh no! Ikke nok med at jeg kjenner at El er tydelig på gang her, men jeg kjenner også at det er muligens fra begge sider denne gangen!! Verker i begge eggstokkene mine på både høyre og venstre! HJELP!!! Nå fikk jeg noe å tenke på her altså! Hehehe!!

Hah.... skal ikke ta noen sorger på forskudd nei... Umulig å få med seg sambo på noe kos her... alt for varmt så her gidder ingen av oss noe... [&:]

Ta en kjølig dusj sammen, kanskje det gjør susen?[:D]

ORIGINAL: Surita

Hah.... skal ikke ta noen sorger på forskudd nei... Umulig å få med seg sambo på noe kos her... alt for varmt så her gidder ingen av oss noe... [&:]

Samme her!! Er så varmt at vi svetter bare med tanken på sex [&:]

Ble litt kos seint på kvelden.... [:D]
Det ble det i kveld også... hihi.... så da kan vi vel være fornøyd med denne månedens innsats med tanke på varmen og allting... [8D] Jeg vet ikke om jeg håper på at det blir noe eller ikke... tar det fryktelig med ro og har faktisk vært så "frekk" at jeg har drukket en boks med cider i kveld. Det vil jo ikke et eventuelt foster ta noe skade av siden det ikke har festa seg til meg enda og lever uavhengig en ukes tid inni meg der. Men skal ikke drikke noe mer nå før jeg har fått tatt en test om 2 uker.

Æsje altså... jeg hadde tenkt å ligge flatt ut etter denne runden i kveld for at det ikke skulle renne ut av meg igjen... men så var det bare noe jeg måtte skrive ned på pc'n og da ble jeg sittende her... æsj... alt har sikkert rent ut av meg igjen og ingenting igjen til stakkars egg som har kommet.... [&:]

5 dager til jeg skal teste.... Hmm....
fikk svangerskapsboka i går.. Bestilte den for lenge siden så jeg trodde ikke jeg kom til å få den og var sånn passe overaska da jeg fikk den i går. Små lest litt i den og gleder meg litt til jeg kan begynne å bruke den. Likte godt at det er en egen del til far der også sånn at min kjære får lest litt og får med seg litt han også.

Tar det for tiden med ro og stresser ikke med den testen som skal tas... Enten så er det eller så er det ikke noe.. Merkelig så rolig jeg er... [8D] Bare for en måned siden så testa jeg jo flere ganger og var helt vill her... Sikkert noe med at jeg skal på festival og har litt lyst til å drikke der... Er ikke snakk om å drikke seg drita... Men som mange andre så får jeg veldig lyst på øl når sola steiker og det er god musikk rundt meg. Vi får se hva som skjer...

Går og venter på tr nå... Kjente tydelig når jeg hadde el og har regna på det og funnet ut at hvis jeg ikke får tr før Lørdag så må det være noe i magen min. Forrige testen jeg tok var negativ, men det er noen dager siden nå. Har ikke turt å teste noe mer. Jeg har rare smerter i magen men frykter for at det er tr som kommer da... Jeg vil ha liten spire i magen min nå!!

Her var det en stund siden jeg har skrevet noe. :-/
Har ikke egentlig orket å skrive så mye av det som har foregått i livet mitt.

Er fortsatt prøver og det begynner å nærme seg 1 år siden jeg kutta ut p-sprøyta. Tror den har ødelagt mye for oss... Burde aldri ha begynt på den dumme sprøyta. Visste jo litt inni meg at jeg ville ha unge snart... men trodde det gikk bra å ta den dumme sprøyta... Nå vet jeg jo ikke hvor lenge vi faktisk har hatt sjansen til å bli foreldre... For alt jeg vet så har jeg ikke vært fruktbar mer en bare et par måneder... Derfor tør jeg ikke å snakke med lege om dette heller selv om jeg har en del tanker i hodet mitt nå om at noe kan være galt med meg.

Er vel bare å prøve videre... Virker som om min kjære har gitt litt opp for han snakker så lite om det å få unge i forhold til hvor mye han gleda seg over det en stund her. Han er en veldig stille person ellers... så det er vanskelig å få ut av han hvordan han egentlig føler om ting. Eneste jeg har hørt er at han er litt usikker... akkurat sånn som meg... Men hvem blir vel ikke litt usikker og tankefull når det gjelder noe så stort som det å få barn sammen? Det er jo noe som vil forandre livene våre totalt! Regner med at om han hadde vært helt i mot å få barn nå så hadde han ikke drevet på med meg uten prevansjon. [8D]

Han var borte i helga og på fredag begynte jeg å kjenne EL-smerter... Denne gangen er det mest på høyresiden... Det gikk over igjen og jeg tenkte ikke mer på det før jeg begynte å kjenne det utover kvelden i går... Tenkte at nå gikk vi glipp av den sjansen... Men vi kosa oss når han kom hjem her igjen og nå sitter jeg med de samme smertene! Håper det løsner et lite egg fra meg nå...

Jeg vil så gjerne ha en liten engel inni magen min...

Det er mange som sier at ting ikke stabiliserte jeg i kroppen før etter 1 år etter sprøyteslutt, så jeg syns det er all grunn til å holde håpet oppe nå og i tiden fremover!

*klem*

Og når det gjelder mannfolka så tror jeg mange blir litt leie av å være babymaskin etter en stund, og trenger å få være sexguder i stedet hehe. Altså at man har sex bare for nytelsen og ikke snakker noe særlig om dager eller babylaging. Man vet det jo likevel begge to, at dropper man prevensjon så kan det skje.

Og så kan jo du bare sørge for å være ekstra attraktiv noen passende dager i måneden. Det fungerte her, bedre enn å snakke om babylaging.

Takk for gode ord. [:)]
Har heldigvis ikke vært så mye mas om å lage baby og har egentlig aldri gått sånn og trippa og testa for EL eller noe... men jeg vet jo veldig godt hvilke dager i måneden vi bør passe på å prøve oss hvis det skal bli lite knøtt i magen min. [;)] Er mest meg selv som tenker på det og prøver å friste han litt ekstra når det er tiden for det. [:D] Er ikke alltid jeg har fått han med på det akkurat den dagen jeg har hatt EL heller... har ikke gjort noe stort utav det.

Eneste jeg har begynt med etter at vi bestemte oss for å prøve mer aktivt var at jeg holder meg i ro etter at vi har ligget sammen. Prøver å ligge så lenge jeg kan sånn at det ikke skal renne ut av meg igjen.

Denne gangen lå vi i lag akkurat på den dagen jeg skulle ha EL i følge BV og i følge smertene mine også. [:D] Så nå får vi se da. *litt spent* [:D]

Den dagen du har EL, og så to-tre dager frem i tid, så egget være mulig å befrukte.

Sædceller lever i 6-7 dager, så helt fra 6-7 dager før EL og til noen dager etterpå holder det å ha sex bare 1 gang, i teorien ;)

Så på den måten MÅ man ikke ha sex en bestemt dag, det ville iallefall ødelagt litt av stemningen for min del...

Åååe.... synes det bare er fler og fler av folk på min alder nå som har fått unge eller som venter... Vet faktisk om at noen jeg gikk på barneskolen sammen med har blitt foreldre også... Blandt annet han ene gutten som jeg var så voldsomt forelska i da jeg gikk på barneskolen og begynnelsen av ungdomsskolen. Det er noen år siden han ble pappa.. Hehe... Venninne jeg gikk sammen med på folkehøgskole har ei lita tulle på et par år nå også.

Akkurat nå så sitter jeg vel bare og venter på at det skal gå to dager sånn at jeg får testa. Vet ikke om jeg tør å håpe på positiv test. Gitt litt opp den ivrige ventinga og styret med å teste.

Jeg vil så inderlig ha en liten baby å kose å stelle med nå.

I går fikk jeg en ny BH i posten. størrelse 80 F... den passa faktisk! Den er sånn som strammer litt rundt brystene for å få dem til å se litt mindre ut. Herlig! Var litt uvant til å begynne med at jeg hadde en BH som faktisk stramma rundt hele brystet i stedet for å bare klemme tuppen på brystet innover. Har gått med BH'er som har vært 3 størrelser for små her i mangel på noe annet. Denne var det ordentlige brede stropper på også sånn at jeg ikke får vondt i skuldrene av tyngden på brystene mine. Ordentlig godt! Hvis jeg ikke finner noe feil på denne innen et par dager til så skal jeg jaggu kjøpe meg flere selv om den kosta en del.

Underverker.no  er et fint sted hvis man ikke liker å gå i butikker å handle undertøy. Pluss at de har en del store størrelser sånn som det jeg trenger. [:D]

Heisann!! [:)]
Inne og sniker i dagboken din!! Ønsker deg lykke til videre med prøvingen [:D]
Klemmer

ORIGINAL: Mammamilla

Heisann!! [:)]
Inne og sniker i dagboken din!! Ønsker deg lykke til videre med prøvingen [:D]
Klemmer

signerer denne jeg:) lykke til

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp