Surita's drøm

e tåler jo å lese det vet u golle jenta<3<3<3mi har jo preka om mye av det før mi..du er kjempe flink me cassy å cassy diger tanta si:-)

Heisann og gratulerer med dagbok!
Var spennende å lese i dagboken din, må si at jeg kjenner meg igjen i veldig mye av det du skriver. Selv blir jeg snart 21 og er sååååå klar for å sette liv til jorden. Jeg og sambo har snakket en stund om det og nå er vi da enige om å begynne prøvingen til høsten slik at baby ikke skal havne i eksamen min [:'(] Er så sinnsykt hyper på å få barn, og har aldri vært mer klar.
Har også snakket med et par venninner om det, heldigvis er bestevenninna mi ganske lik meg selv så hun og sambo skal også få seg en 09 baby! Men visse andre såkalte venninner er ikke alltid like støttende. Er rart det at andre skal legge seg oppi noens saker som de absolutt ikke har noe med. Blir så frustrert til tider. Når den ene venninnen min fortalte at hun og typen skulle få seg baby så ble jeg selvfølgelig overlykkelig på hennes vegne, men er desverre ikke alle som klarer og glede seg på andres vegne.. Sjalusi kaller jeg det [;)]
Men nå er det nok om meg, skal ikke skrive opp hele dagboken din. He he [:D]

Lykke til videre, blir spennende og følge med deg videre

Å gud!! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg meldte meg inn her og begynte å skrive.
Så mange flotte mennesker det er her inne!!! Takk så mye for svar alle som har svart meg.

Ingen vits i å bekymre seg for å skrive for mye i boka mi... jeg er et skrivemonster selv og må forkorte ned alt jeg skriver hver eneste gang jeg er inne og roter her. Hehe...

I dag fikk jeg overtalt min kjære til å kjøpe folsyre til meg så i dag tok jeg min første lille pille. hehe... Han var ikke vanskelig å overtale da egentlig. hihi... Bare forklarte kort hva det var i de pillene og hva det kan gjøre til forskjell på vår lille drømme prins/prinsesse. Så da skal man være flink å ta hver eneste dag og håpe på at ting går rett vei.

Leste litt i gårkveld om den utviklingen en unge går gjennom nå hvis jeg er gravid nå. Er jeg gravid så er sannsynligvis fosteret 2-3 uker gammelt og det er på tide å få i seg folsyre!! Siden både jeg og min kjære har adhd ble jeg ekstra oppmerksom på hvilket tidspunkt den delen av hjernen som styrer konsentrasjon blir utviklet og det er egentlig ganske tidlig i svangerskapet det! Så her er det bare å henge i og finne ut hvilke stoffer som trengs i kroppen min på den tiden. Omega 3 kanskje? Får gå meg en tur rundt på nettet og sjekke.

Jeg har liksom ikke merket så mye tegn til å være gravid enda unntatt trøtthet.. [8D] Men det kan jo være så mye da. Og jeg har jo alltid lyst på litt sære ting og etter at jeg ble normalvektig igjen så momser jeg mat heletiden. Hehe... Så det er liksom ikke så mye å gå etter da.

folsyre skal du bare spise i vei av, det burde man egentli ta fra før man begynner å prøve. Omega tre trenger de aller fleste, så det kan du nok også bare spise :)

Auu.... hva er de smertene her for noe....? [&:] 
Har en sær form for smerter langt nede i magen nå... kan kjennes litt ut som menssmerter... men det er liksom ikke helt det heller. Jeg hadde jo to blødninger på rad med bare litt over ei uke pause mellom... Jeg nekter å tro at det er på tide å få mensen igjen!! [:@] Man skal vel ikke bare ha ei uke pause mellom hver gang!? Det har jeg aldri opplevd før jeg gikk på de stygge p-pillene!!!!

Hmm..... så håper man på at det er et tidlig tegn på at man har blitt gravid.... *krysse fingrene*

Oj..... nå er det noe rart her! [:D]
Stikker og innimellom kiler det liksom litt i magen min! Folk snakker om ømme bryster.... men jeg kjenner bare at det stikker i vortene... Noe rart er det helt klart! Jeg har aldri vært gravid før... men har en sterk mistanke nå og jeg gleder meg til jeg kan ta en test! Har hatt smerter som ligner på menssmerter i hele går og i dag. Det er liksom ikke like vondt, men det stikker og er liksom litt ubehagelig.

Satser på at jeg ikke plutselig får mensen... Da tror jeg at jeg henger meg... hehe.... neida... men det hadde vært litt surt nå. Så sikker som jeg er.. Jeg har aldri hatt sånn rar følelse i magen min før. Så enten er jeg gravid, ellers så er det noe annet rart i magen min. [:D]

Mens jeg sitter her og skriver så stikker det og jeg kjenner konstant en rar følelse. Andre ting jeg har kjent er svak kvalme som har kommet og gått litt... Å gud vær så snill!!! La det være lille engelen i magen som vokser og skal bli til min og min kjæres lille unge!!

håper du er gravid :)
Jeg fikk en kanskje-positiv-test i dag, og er på første pp :p

åå lille goll håper du e gravid nå å at mage følelsen din er ret..er like spent som deg jeg vet u:-)
men e lit son som du e nå e å var når e gjik gravid vist e husker rikti..

Ble så ivrig her at det glapp ut av meg til yngste søster til min kjære, men presiserte for henne at det bare var kanskje... Og at vi ikke vet enda om hun skal bli tante igjen. hehe... Men tror humøret mitt har smittet over på min kjære for da vi sto hjemme hos dem etter tur i sverige så så han litt spørrende på meg og ba meg om å fortelle det til hans mor også. Hihi.... jeg forsto ikke først og ble litt satt ut... Trodde vi skulle vente med å si noe, men så datt det ut av oss da. hihi... Men det var litt skummelt.... svigermor ble stille.... Sa ikke et ord.... HJELP!!! [8D]

Jeg svinger mellom å være heeelt sikker til å tvile og bare skamme meg for at jeg i det heletatt vil tro noe sånn. Så det var kanskje ikke helt lurt at det kom ut så tidlig og familien får vite det før vi har fått en positiv test. Kan jo bli stor skuffelse om det ikke er noe der alikevel... Da skammer jeg meg ordentlig altså!! Da er det liksom ikke hemmelig lenger at vi prøver.... og typisk meg er livredd for at folk skal blande seg inn å si at vi må heller vente til sånn og sånn... Jeg tviler på at ting endrer seg så voldsomt i løpet av de neste årene... Så jeg er helt klar for det... men er jo ikke sikkert at alle rundt oss ser sånn på det.

Jeg har så mye energi! Hvor kommer denne energien fra!? Samtidig er jeg trøtt også... Sover mye og trenger faktisk å få duppe litt midt på dagen! Nå må den rare kroppen min snart bestemme seg her!! Altså... trenger mye søvn og sånn... men når jeg er våken så er jeg ordentlig våken og spretter rundt og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg så rastløs som jeg er! Våren altså.... merkelig tid.

hehe du fortelte det mamma å di i dag au?mamma ble nok bare stum for at det kom så bråt på..skule hørt ho i tlf når e sa e kanskje skule bli mamma..før testen var posetiv..:)
du skal jo ikke føle deg dom om den ikke e posetiv<.9men mi tror å håper den e posetiv

Hmm... så mye rart som skjer med meg nå. Men jeg er så redd for at det bare er innbilning! Jeg svetter, er varmt... men det er vel for tidlig å kjenne sånne ting? Stikker i området der jeg tror eggstokkene sitter... Puppene kjennes liksom ut som om det er noe inni dem og sprenger... :-P Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det... Det kribler i hele kroppen og jeg skal ikke kalle det ubehagelig følelse. [8D] Jeg tror jeg liker det selv om det skulle bare være innbilning.

Å gud.... jeg håper så sinnssykt at jeg får en positiv test snart!
Min kjære har fått streng beskjed om å bestille tester for oss nå. Jeg må få testet en gang i neste uke før jeg blir gal!!

Jeg blir så glad hver gang min kjære nå sitter og ser rart på meg og sier: "Du må være gravid du...." Jeg oppfører meg visst ganske snålt... hihi... Men hvem som helst må jo bli litt snåle i hodet av å gå sånn og vente!! Hallooooooen! Dette kan umulig være sunt for noen!!! [8D]

håpper at den blir posetiv altså:)e like spent som deg jeg..hehe..ja mann blir ganske koko av å gå son ja..hehe..

Vondt i dag også... nå blir jeg nesten bekymret i stedet for å tro at det er unge der inni.... Hva skjer med magen min da? Normalt å gå sånn i 4 dager med smerter som kjennes ut som menssmerter uten å ha fått mensen? Det har jeg aldri opplevd før, ikke engang da jeg fikk mensen for aller første gang! Og da hadde jeg faktisk ganske vondt. [8D]

Tror min kjære er innstilt på å sende meg avgårde til legen, men jeg protesterer.... Er det "bare" en unge der inni som ikke slår ut på graviditetstest enda så er det jo liten vits. [:D] Men har fått bestillt billige tester nå da... Tok 10 strimler for da var det jo ikke så dyrt. Da kan jeg godt ta meg råd til å teste litt før jeg forventer å få mensen igjen. [8D] Jeg holder på å bli gal av å gå sånn og må bare se om jeg kanskje er sånn at det kommer fram ganske fort.

Jeg kjenner kroppen min ganske godt og jeg pleier jo å kjenne fra hvilken side eggene løsner fra ved EL.

Nå er jeg trøtt og vil bare sove... Hehe.. kan bare spørre min kjære... jeg sover minimum 12 timer hver dag og jeg er umulig å vekke før jeg har fått det jeg skal av søvn.

Det med magen din er jo akkorat det samme som jeg har.
Har hatt menssmerter i en ukes tid nå, husker ikke helt.

Hurra liksom... i dag er magen bare enda verre... [8D]
Vondt i puppene og brystvortene mine er ordentlig såre... Er så rart å kjenne på. Kan kroppen virkelig lage så mye rare tegn om man bare innbiller seg at man er gravid? Jeg begynner seriøst å lure på hva dette er for noe!

Svigermor sa at man kan ikke kjenne tegn så tidlig og at det sannsynligvis bare var jeg som ønsket så sterkt å være gravid at jeg inbilte meg hele greia...

Blir helt forvirret jeg... [8D]

Nå tror jeg det snart blir tur til lege eller noe... Får se hvor lenge jeg orker å gå sånn... Jeg er jo helt utafor jo!

huff, er helt forferdelig å gå rundt slik.
Sist prøveperiode gikk jeg odså slikt, og var sikker på å være gravid, utsatte min egen mens. Men tr kom den, uansett hvor lite velkommen den var. Og alle tegn var innbilning. huff. Man blir jo så skuffet.

Men jeg holder en knapp på deg jeg, og krysser fingrene for at du sitter med en positiv test i hånda snart!

Kjempe spent på dine vegne, hold oss oppdatert!

Blåser bort masse baby støv til deg...

Takk for kjempekoselig svar her. Ble så glad for at noen tok seg tid til å svare meg. Fersk her inne og greier... så jeg blir liksom litt usikker på om jeg bare maser eller hva jeg gjør... [8D]

Går bare og venter på å få testene jeg bestillte i posten her... Oppdaga at de ble ikke sendt før i går... sånn at det kan gå et par dager til før jeg får dem og det gjør meg sprø her jeg sitter! Jeg vil ha test nå!!! Og den skal være positiv!!!!! [:D]

Bestillt sånn svangerskapsbok også i forrige uke eller når det var... ikke kommet den heller. Gah.... håper jeg skreiv riktig adresse...

Fikk testene i posten i går. Samboer'n kom løpende inn med posten og gav meg pakken på senga. Var ikke sein om å komme meg opp og løpe på badet. Hehe...

Men testen var så hvit som du kan tenke deg.... Ingen tvil... negativ.... [:(]
men jeg har liksom enda ikke greid å slå meg til ro selv om testen var negativ. [&:]
Skal ta ny test neste uke tror jeg. Kan jo være at jeg har blitt gravid en uke senere enn jeg hadde tenkt det og at jeg ikke har nok hormoner i kroppen enda til at det er mulig å påvise det med en sånn test. *håpe*

I dag har jeg også hatt sånne murringer i magen som jeg nå har hatt den siste tiden. Hvis jeg ikke tar helt feil så har jeg gått med sånne smerter nå i 8 dager. Merkelige greier må jeg bare si! Jeg forstår pent lite og jeg begynner så smått å bli lei av å kjenne alt mulig hvis jeg nå ikke er gravid. Nå synes jeg den teite kroppen min kan ordne opp her og bli ferdig med tullet. [8D] I følge BV så hadde jeg IKM for 4 dager siden. Jaja... ikke tegn til mensen her heller.... så har ikke peiling på når den måtte finne på å dukke opp.

Så trist at testen var negativ [:'(]
Håper du har rett og at det lyser "gravid" mot deg når du tester igjen neste uke [:D]

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

Back
Topp