Mamma skal strikke dette settet for oss.Noen som har tips til fine hentesett? Mamma har lyst til å strikke
https://www.garnius.no/2132-6-myrtel-sett-complex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mamma skal strikke dette settet for oss.Noen som har tips til fine hentesett? Mamma har lyst til å strikke
Wow, dette likte jeg! Spørs om jeg må ønske meg dette
Det der har jeg begynt på ferdig med en fot men strikker det litt større enn hentesett sånn at vi har det til neste vinter.
Så lurt. Blir jo knapt brukt i den minste størrelsen.Det der har jeg begynt på ferdig med en fot men strikker det litt større enn hentesett sånn at vi har det til neste vinter.
Har ikke strikket det, men det var en smart idé, hadde absolutt gjort det om jeg skulle ammet!Noen som har strikket ammeinnlegg før? Har masse ullgarn rester jeg burde ha brukt opp
Håper noen skulle vite om en god og enkel oppskrift. Har ikke så god ammeerfaring så vet jo ikke om jeg får brukt de. Men så lenge det er enkle oppskrifter og restegarn så skader det ikke å ha noen klar.Har ikke strikket det, men det var en smart idé, hadde absolutt gjort det om jeg skulle ammet!
Er jo perfekt å trekke utenpå body og strømpebukse. Bedre enn et helt antrekk før man skal ut døren. Tror jeg må prøve meg på en slik jeg ogLillesøsters romper, oppskrift av petite knit.
Håper man bruker romper en del, jeg har strikket ganske mange.
Det er sant! Håper vi får bruk for de Har strikket strømpebukser også, spent på om han kan ha ull helt inntil huden.Er jo perfekt å trekke utenpå body og strømpebukse. Bedre enn et helt antrekk før man skal ut døren. Tror jeg må prøve meg på en slik jeg og
Hvordan er fasongen på strikkede strømpebukser? Holder de på? Eller siger de? Er så kresen på strømpebukser til barn for det er så mange dårlige der ute. Skadet av mange år i barnehage med mange håpløse strømpebukser.Det er sant! Håper vi får bruk for de Har strikket strømpebukser også, spent på om han kan ha ull helt inntil huden.
Jeg vet ikke, dette er første barnet mitt jeg strikker strømpebukser til. Jeg har tatt strikk i livet som kan strammes ved behov, man vet jo aldri hvilken fasong den nyfødte kommer ut i.Hvordan er fasongen på strikkede strømpebukser? Holder de på? Eller siger de? Er så kresen på strømpebukser til barn for det er så mange dårlige der ute. Skadet av mange år i barnehage med mange håpløse strømpebukser.
Hehe. Det er jo sant. Hvilke oppskrift brukte du? Kunne strikket en for å teste.Jeg vet ikke, dette er første barnet mitt jeg strikker strømpebukser til. Jeg har tatt strikk i livet som kan strammes ved behov, man vet jo aldri hvilken fasong den nyfødte kommer ut i.
Liker godt den som heter Noah strømpis. Har strikket den både i strukturen som oppskriften sier og i glattstrikk. Hadde aldri strikket hæl før jeg strikket den, men den er veldig enkelt forklartHehe. Det er jo sant. Hvilke oppskrift brukte du? Kunne strikket en for å teste.
Så sykt mye fint, du er flink!Det begynner å bli en garderobe nå Håper babyer bruker rompere en del.
Vis vedlegget 450215Vis vedlegget 450216