Ååh det blir jo nydeligTynn merinoull farge 4033 fra Sandnes garn
![Red heart :heart: ❤️](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/2764.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh det blir jo nydeligTynn merinoull farge 4033 fra Sandnes garn
Så fin den blir!!Vis vedlegget 453761
Sakte men sikkert kommer monday suit av pinnene. Bare ermene igjen nå, og å finne noen fine knapper.
Har strikka jakka til lillemors hentesett, så neste som strikkes blir kysen som hører til. Greit å variere litt, så man ikke blir leideler hentesettet her når alt er ferdig.
Den var nydelig! Jeg strikker lillesøsters romper fra petiteknit, men det går utrolig sakte fordi jeg har fått carpal tunnel syndrom på begge sider pga graviditeten!Vis vedlegget 453761
Sakte men sikkert kommer monday suit av pinnene. Bare ermene igjen nå, og å finne noen fine knapper.
Har strikka jakka til lillemors hentesett, så neste som strikkes blir kysen som hører til. Greit å variere litt, så man ikke blir leideler hentesettet her når alt er ferdig.
De er fine da! Holder meg til lillebrors romper. Tykkere, så går mye raskere å strikke. Men syns lillesøsters er hakket penereDen var nydelig! Jeg strikker lillesøsters romper fra petiteknit, men det går utrolig sakte fordi jeg har fått carpal tunnel syndrom på begge sider pga graviditeten!![]()