Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkSå sykt mye fint, du er flink!
Er den enkel å strikke?Strikker på selmas sovedrakt nå
Jeg har strikket den før, i gave, og synes egentlig den er det ja! Og veldig finEr den enkel å strikke?
Ja, den er kjempesøt Tror jeg skal prøve meg på en sånn, jeg også!Jeg har strikket den før, i gave, og synes egentlig den er det ja! Og veldig fin
Morro! Jeg brukte Alpakka sist, men opplevde at dressen ble mye større enn oppgitt… Denne gang bruker jeg kos, som er et garnalternativ som står oppført på strikkehula.noJa, den er kjempesøt Tror jeg skal prøve meg på en sånn, jeg også!
Kos-garnet liker jeg veldig godtMorro! Jeg brukte Alpakka sist, men opplevde at dressen ble mye større enn oppgitt… Denne gang bruker jeg kos, som er et garnalternativ som står oppført på strikkehula.no
Nydelige plagg du har strikketDet begynner å bli en garderobe nå Håper babyer bruker rompere en del.
Vis vedlegget 450215Vis vedlegget 450216
Tusen takkNydelige plagg du har strikket
Jeg har aldri tovet det, men vasker det alltid i maskin på ullprogram uten at det tovesEr det noen som vet om Sandnesgarn kos kan toves, og eventuelt hvordan?
Har googlet, men finner litt forskjellig.
Ja, det gjør jeg også. Men noen steder står det at det kan toves, så ble usikker. Får høre i strikkebutikkenJeg har aldri tovet det, men vasker det alltid i maskin på ullprogram uten at det toves
Lurt! Eventuelt send mail direkte til Sandnes garn?Ja, det gjør jeg også. Men noen steder står det at det kan toves, så ble usikker. Får høre i strikkebutikken
Ja, det var enda lurere! TakkLurt! Eventuelt send mail direkte til Sandnes garn?
Oi så flittig du er! Har mange planer selv, men blir jo kun tid på formiddagene, og enda mindre nå med juleforberedelser. Handlet masse garn i dag da!Det begynner å bli en garderobe nå Håper babyer bruker rompere en del.
Vis vedlegget 450215Vis vedlegget 450216
Har en del strikketid Men noen av plaggene strikket jeg til gutten vi mistet i februar også, så minstebror skal arve det.Oi så flittig du er! Har mange planer selv, men blir jo kun tid på formiddagene, og enda mindre nå med juleforberedelser. Handlet masse garn i dag da!
Og babyer bruker det du velger å ha på dæm bruke mye rompere på min sønn når været tillot det han er født i slutten av juni, og det var skikkelig varm sommer, så det ble jo ikke før utover høsten. Har større tro denne gangen med aprilbaby. Da er det enda vinter her oppe hos oss