Strikketråd

Ja, den er kjempesøt :) Tror jeg skal prøve meg på en sånn, jeg også!
Morro! Jeg brukte Alpakka sist, men opplevde at dressen ble mye større enn oppgitt… Denne gang bruker jeg kos, som er et garnalternativ som står oppført på strikkehula.no :)

Morro! Jeg brukte Alpakka sist, men opplevde at dressen ble mye større enn oppgitt… Denne gang bruker jeg kos, som er et garnalternativ som står oppført på strikkehula.no :)
Kos-garnet liker jeg veldig godt :)

Snart ferdig med helle-sett (har bare strikket jakke og bukse men tenkte ikke å strikke lue eller sokker). Neste prosjekt blir Ena hentesett. Har også garn til en romper og en selebukse i alpakka silke som jeg tenkte jeg kunne ha med til svigers i jula. Må ha nok å strikke på under romjulsjakken :smiley-ashamed004 :Heartpink

Er det noen som vet om Sandnesgarn kos kan toves, og eventuelt hvordan?
Har googlet, men finner litt forskjellig.

Det begynner å bli en garderobe nå :Heartblue Håper babyer bruker rompere en del. :p
Vis vedlegget 450215Vis vedlegget 450216
Oi så flittig du er! Har mange planer selv, men blir jo kun tid på formiddagene, og enda mindre nå med juleforberedelser. Handlet masse garn i dag da!
Og babyer bruker det du velger å ha på dæm ❤️ bruke mye rompere på min sønn når været tillot det :) han er født i slutten av juni, og det var skikkelig varm sommer, så det ble jo ikke før utover høsten. Har større tro denne gangen med aprilbaby. Da er det enda vinter her oppe hos oss

Oi så flittig du er! Har mange planer selv, men blir jo kun tid på formiddagene, og enda mindre nå med juleforberedelser. Handlet masse garn i dag da!
Og babyer bruker det du velger å ha på dæm ❤️ bruke mye rompere på min sønn når været tillot det :) han er født i slutten av juni, og det var skikkelig varm sommer, så det ble jo ikke før utover høsten. Har større tro denne gangen med aprilbaby. Da er det enda vinter her oppe hos oss
Har en del strikketid :laughing002 Men noen av plaggene strikket jeg til gutten vi mistet i februar også, så minstebror skal arve det. :Heartblue

Kjappeste lille prosjektet, lillebrors romper fra PetiteKnit :Heartpink og starten på en nyfødtlue av trudeknits. Ler fortsatt av bildene til storebror med den minste lille rare gule lua han fikk på av sykehuset rett etter fødsel. Den var alt for liten for han, stakkars. Denne gangen stiller vi litt mer forberedt. IMG_5860.jpeg

Back
Topp