Ofte har de den på biblioteketDet var et flott tips - skal se om jeg får tak i den boken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ofte har de den på biblioteketDet var et flott tips - skal se om jeg får tak i den boken!
TakkDen ble superfin!! Så pent du strikker!
Wow Så flott de ble!Knerten romper og Anelle kyse, ble ganske søtt sammen!
Vis vedlegget 443486
TakkWow Så flott de ble!
Så finLiten romper til lillebror
Vis vedlegget 444567
Det settet står på strikkelisten min også! Er det vanskelig med mønsteret?Så fin
Du er jammen meg effektiv!
Jeg sliter lltt med strikkelysten. Driver på med jakken i hjem-settet som er første plagg til mageboeren, men har liksom ikke fått strikkeånden over meg enda. Veldig kjipt, for jeg strikket så mye til storebror, og husker jeg skulle ønske jeg hadde rukket mye mer mens han var i magen!
Det settet står på strikkelisten min også! Er det vanskelig med mønsteret?
Okei! Får prøve meg! Hvilket garn strikker du den i?Nei, jeg syns ikke det
Det var et fint sett!Vis vedlegget 445937
Så lyst å strikke dette settet til lille i magen. Må bare finne ut av kjønnet først. Tror det kan bli kjempefint i lyseblått også.
Forrige graviditet, til tross for at det var gutt, så var jeg så imot blått. Strikket nesten bare i brunt og grønt. Og når han kom så var det så tydelig at blå var fargen hans denne gangen syns jeg blå er en nydelig farge. Og rosa er jo en selvfølge hvis det blir jente