Strikketråd

Anelle heldress og kyse. Dette begynte jeg på i begynnelsen av februar, da det skulle være en barselgave til en baby ventet i mars, men da gutten vår døde orket jeg ikke å strikke babyklær, så det har ligget i en pose siden. Gjorde den ferdig i dag! Om ikke vi får jente så får nok noen andre det :) Eller så kan vel gutter også bruke lilla :p
IMG_7602.jpeg

Jeg strikker teppet baby bliss fra drops nå. Holder på med kanten og har 650++ masker så tar tiiiid. Men det blir veldig fint og godt! Har strikket det i gave før.

Holder på meg en løvhjerte heldress, også har jeg planer om å lage regndråpe hentesett og en eikenøttjakke :)

Har noen erfaring med mønstrene til witre? Tenker å strikke chunky slipover til meg selv, ser for meg den er digg over en voksende mage i vinter:)

Liten romper til lillebror :Heartblue
Vis vedlegget 444567
Så fin :love017
Du er jammen meg effektiv! :hilarious:
Jeg sliter lltt med strikkelysten. Driver på med jakken i hjem-settet som er første plagg til mageboeren, men har liksom ikke fått strikkeånden over meg enda. Veldig kjipt, for jeg strikket så mye til storebror, og husker jeg skulle ønske jeg hadde rukket mye mer mens han var i magen!

Så fin :love017
Du er jammen meg effektiv! :hilarious:
Jeg sliter lltt med strikkelysten. Driver på med jakken i hjem-settet som er første plagg til mageboeren, men har liksom ikke fått strikkeånden over meg enda. Veldig kjipt, for jeg strikket så mye til storebror, og husker jeg skulle ønske jeg hadde rukket mye mer mens han var i magen!
Det settet står på strikkelisten min også! Er det vanskelig med mønsteret?

IMG_5529.jpeg
Så lyst å strikke dette settet til lille i magen. Må bare finne ut av kjønnet først. Tror det kan bli kjempefint i lyseblått også.
Forrige graviditet, til tross for at det var gutt, så var jeg så imot blått. Strikket nesten bare i brunt og grønt. Og når han kom så var det så tydelig at blå var fargen hans :bag: denne gangen syns jeg blå er en nydelig farge. Og rosa er jo en selvfølge hvis det blir jente ❤️

Vis vedlegget 445937
Så lyst å strikke dette settet til lille i magen. Må bare finne ut av kjønnet først. Tror det kan bli kjempefint i lyseblått også.
Forrige graviditet, til tross for at det var gutt, så var jeg så imot blått. Strikket nesten bare i brunt og grønt. Og når han kom så var det så tydelig at blå var fargen hans :bag: denne gangen syns jeg blå er en nydelig farge. Og rosa er jo en selvfølge hvis det blir jente ❤️
Det var et fint sett!

Jeg holder på med en Bendiks body :Heartblue Gikk tom for Sandnesgarn tynn merino, og fargen har gått ut av produksjon , så jeg tok en sjanse og kjøpte samme farge i sunday, og heldigvis synes det ikke. :joyful:

Back
Topp