Strikketråd

Jeg strikket litt til spira vi mistet i april, så har litt liggende. Men blir nok litt strikking fremover både til mageboeren og 2 åringen :) Leker litt med tanken på å strikke dåpskjole denne gangen:D

Jeg strikket litt til spira vi mistet i april, så har litt liggende. Men blir nok litt strikking fremover både til mageboeren og 2 åringen :) Leker litt med tanken på å strikke dåpskjole denne gangen:D
Hvilken dåpskjole vil du strikke? Det er min plan også. :)

Jeg strikker også masse! Gøy med en strikketråd :woot:
Har ikke begynt å strikke til denne lille enda, men har kjøpt oppskrift og garn til «hjem» hentesettet og har planer om å strikke bella teppet i samme garn.

Har masse strikk etter storebror som jeg gleder meg til å ta i bruk igjen :Heartblue

Har sett på Olivias dåpskjole fra klompelompe, synes den er så fin! :D Enn du?
Ja, den var veldig fin! Har ikke sett den før nå.
Jeg skal lage oppskrift selv. Lagde et «dåpsteppe» til gutten vår som døde i magen og skal prøve å lage dåpskjole utifra det mønsteret. Kommer nok til å bli litt prøving og feiling. :p

Ja, den var veldig fin! Har ikke sett den før nå.
Jeg skal lage oppskrift selv. Lagde et «dåpsteppe» til gutten vår som døde i magen og skal prøve å lage dåpskjole utifra det mønsteret. Kommer nok til å bli litt prøving og feiling. :p
Det hørtes ut som en veldig fin måte å gjøre det på :Heartred du må oppdatere når du har strikket!

Søtt mønster, men den blir tykk. Strikkes i merinoull, 22/10 på p3.5. tror jeg strikker en selebukse til i tynnere babyull senere :D

Vedlegg

• PXL_20240822_071304527.jpg
    PXL_20240822_071304527.jpg
    4,3 MB · Visninger: 31
Så fint å se så mange som strikker og tips til hva man kan strikke :D Håper strikkelysten kommer snikende her snart, jeg har ikke strikket en eneste maske siden jeg ble mor for første gang i fjor :sorry:

Her blir det nok svigers som strikker
Men skal nok hive meg over hekle pinnen og lage vognteppe regner jeg med. Gjorde det til første, så blir vel et denne gangen også

Ååh! Så artig! Synes den er så fin :D Hvordan synes du den er på størrelsen?
Eg strikka den til mitt coronabarn (døpt 9 mnd gammal) så strikka litt lenger, men den passa veldig bra til mitt fadderbarn som lånte den 4 mnd gammal ☺️

Jeg strikka babyteppe til førstemann. Fluffy babyteppe av jord.clothing på insta. Selv om vi fikk mange andre pledd valgte jeg allikevel å bruke det jeg lagde mest. Der var på en måte min første gave til ham. Og det blir jeg å gjøre til neste også. Blir nok ikke å strikke samme, så må finne ny oppskrift. Blir kanskje en av _perlemor_ sine oppskrifter på instagram. Viola babyteppe eller Sval babyteppe tror jeg ❤️

Back
Topp