Strikka du med eller uten frynser? Jeg valgte å droppe frynsene faktiskDet er SÅ fint! Har strikket et selv, og det var såå kjappstrikka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strikka du med eller uten frynser? Jeg valgte å droppe frynsene faktiskDet er SÅ fint! Har strikket et selv, og det var såå kjappstrikka
Jeg strikka med frynser, men det er nok mer praktisk utenStrikka du med eller uten frynser? Jeg valgte å droppe frynsene faktisk
Liker begge deler, men klarte ikke få frynsene fine, derfor jeg droppa deJeg strikka med frynser, men det er nok mer praktisk uten
Hvilken dåpskjole vil du strikke? Det er min plan også.Jeg strikket litt til spira vi mistet i april, så har litt liggende. Men blir nok litt strikking fremover både til mageboeren og 2 åringen Leker litt med tanken på å strikke dåpskjole denne gangen
Har sett på Olivias dåpskjole fra klompelompe, synes den er så fin! Enn du?Hvilken dåpskjole vil du strikke? Det er min plan også.
Ja, den var veldig fin! Har ikke sett den før nå.Har sett på Olivias dåpskjole fra klompelompe, synes den er så fin! Enn du?
Det hørtes ut som en veldig fin måte å gjøre det på du må oppdatere når du har strikket!Ja, den var veldig fin! Har ikke sett den før nå.
Jeg skal lage oppskrift selv. Lagde et «dåpsteppe» til gutten vår som døde i magen og skal prøve å lage dåpskjole utifra det mønsteret. Kommer nok til å bli litt prøving og feiling.
Det kan jeg gjøreDet hørtes ut som en veldig fin måte å gjøre det på du må oppdatere når du har strikket!
Sniker frå mai! den har eg strikka og gleda meg til å bruke den igjen!Har sett på Olivias dåpskjole fra klompelompe, synes den er så fin! Enn du?
Ååh! Så artig! Synes den er så fin Hvordan synes du den er på størrelsen?Sniker frå mai! den har eg strikka og gleda meg til å bruke den igjen!
Eg strikka den til mitt coronabarn (døpt 9 mnd gammal) så strikka litt lenger, men den passa veldig bra til mitt fadderbarn som lånte den 4 mnd gammalÅåh! Så artig! Synes den er så fin Hvordan synes du den er på størrelsen?
Takk for svar! Da høres det ut som den er veldig fleksibelEg strikka den til mitt coronabarn (døpt 9 mnd gammal) så strikka litt lenger, men den passa veldig bra til mitt fadderbarn som lånte den 4 mnd gammal
Absolutt!Takk for svar! Da høres det ut som den er veldig fleksibel