Håpefull85
Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Den har jeg strikket to stykker av. Morsomt å strikke![]()
Ja, d er kjempegøy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg strikket to stykker av. Morsomt å strikke![]()

Falt pladask for denne!!)
Ja! Snill svigermor som skal strikke den i rød for ossKjempesøt den da!
Den var finFerdig med en liten jakke som havner i babyboksen min
Vis vedlegget 137732
Vis vedlegget 137167 Noen flere som sitter å strikker i dag?
Her er det "Gustav og Berta"-rumper på pinnene.
Så fin!
Hvor er oppskrifta fra?
Høres ut som en bok for meg! Er oppskriftene "amatørvennlige"?(er ikke særlig flink å forstå strikkeoppskrifter om det blir litt avanserte, særlig felling! )Fra boken "strikk til smårollinger", fåes på cdon.com nå til halv prisMange andre fine oppskrifter i boken, har selv begynnt på jakken til rumperen.
Høres ut som en bok for meg! Er oppskriftene "amatørvennlige"?(er ikke særlig flink å forstå strikkeoppskrifter om det blir litt avanserte, særlig felling! )
Takk takkKjempefin genser du har strikket! Så smart med en babyboks
Skal ordnde det jeg også!
Da høres det jo ikke så helt galt ut, da!Har ikke sett gjennom selve oppskriftene i hele boka, men rumperen hadde vanskelighetsgrad 3 sto d (tror dem er fra 1-3) og jakken 2. Så dem er vel ikke for helt nybegynnere, men hvis du kan rett, vrang, strikk sammen, kast, øke og minske er man jo svært langt på veiHar bare strikket noen år selv, men youtube og garnstudio har jo videoer som man får hjelp til alt strikkerelatert. Har lært alt jeg kan fra nett og bøker hvertfall
![]()
Nyeste i babykurven. Baby cocoon og bjørnelue. Ble ganske fornøyd, selv om jeg improviserte for det meste på oppskrifta. Nå er det bare at det kommer noen som kan være inni <3
Tusen takk!Hihi, så søt![]()
![]()