STRIKKEKLUBBEN

Den har jeg strikket to stykker av. Morsomt å strikke :)

Ja, d er kjempegøy:D Strevde litt med å finne ut av mønsteret i begynnelsen, men tror jeg fannt ut av d:p Fordelen med småstrikk er at d går så fort i forhold til voksenstrikk:rolleyes:

Ferdig:) Bare knappene igjen!
image.jpg

Så får vi håpe vi får bruke den etterhvert:angelic:

Fra boken "strikk til smårollinger", fåes på cdon.com nå til halv pris;) Mange andre fine oppskrifter i boken, har selv begynnt på jakken til rumperen.
Høres ut som en bok for meg! Er oppskriftene "amatørvennlige"?(er ikke særlig flink å forstå strikkeoppskrifter om det blir litt avanserte, særlig felling! )

Høres ut som en bok for meg! Er oppskriftene "amatørvennlige"?(er ikke særlig flink å forstå strikkeoppskrifter om det blir litt avanserte, særlig felling! )

Har ikke sett gjennom selve oppskriftene i hele boka, men rumperen hadde vanskelighetsgrad 3 sto d (tror dem er fra 1-3) og jakken 2. Så dem er vel ikke for helt nybegynnere, men hvis du kan rett, vrang, strikk sammen, kast, øke og minske er man jo svært langt på vei:) Har bare strikket noen år selv, men youtube og garnstudio har jo videoer som man får hjelp til alt strikkerelatert. Har lært alt jeg kan fra nett og bøker hvertfall:)

Har ikke sett gjennom selve oppskriftene i hele boka, men rumperen hadde vanskelighetsgrad 3 sto d (tror dem er fra 1-3) og jakken 2. Så dem er vel ikke for helt nybegynnere, men hvis du kan rett, vrang, strikk sammen, kast, øke og minske er man jo svært langt på vei:) Har bare strikket noen år selv, men youtube og garnstudio har jo videoer som man får hjelp til alt strikkerelatert. Har lært alt jeg kan fra nett og bøker hvertfall:)
Da høres det jo ikke så helt galt ut, da! :) Youtube er min beste strikkevenn! Haha

Nyeste i babykurven. Baby cocoon og bjørnelue. Ble ganske fornøyd, selv om jeg improviserte for det meste på oppskrifta. Nå er det bare at det kommer noen som kan være inni <3

Vedlegg

• 1445258598019.jpg
    1445258598019.jpg
    75,6 KB · Visninger: 79
Jeg elsker å strikke babytepper i ull og gi til venninner som skal ha baby :) Snart ferdig med et annet til ei som ønsket å kjøpe :) Strikking får virkelig tiden til gå fort :)

Vedlegg

• 020.jpg
    020.jpg
    10 KB · Visninger: 67
  • 036.jpg
    036.jpg
    731,7 KB · Visninger: 74
  • 021.jpg
    021.jpg
    517,7 KB · Visninger: 78
Back
Topp