STRIKKEKLUBBEN

Ombestemte meg ette eit kjapt søk på Google :-P 8 m på kvar!;).. Flisespikkeri kanskje...:p men spent på å høyra korleis da går!;)

Takker så mye for svar og hjelp! Etter svar fra mamma endte jeg dog opp med 6m på hver, så.. får se hvordan det går. Har strikka på den ene armen :)
(Trengte pinnene til erme nr 2, så måtte bare få det første på med bolen :p)

Takker så mye for svar og hjelp! Etter svar fra mamma endte jeg dog opp med 6m på hver, så.. får se hvordan det går. Har strikka på den ene armen :)
(Trengte pinnene til erme nr 2, så måtte bare få det første på med bolen :p)

Heh.. Godt me litt eksperthjelp!;) eg har strikka mest kofte te voksne i sista, sikkert derfor eg ville fellt so mongen.. Hehe ;) men lykke te vidare vertfall:)

Skjørt til lisja
ImageUploadedByBV Forum1451725575.351135.jpg

Heh.. Godt me litt eksperthjelp!;) eg har strikka mest kofte te voksne i sista, sikkert derfor eg ville fellt so mongen.. Hehe ;) men lykke te vidare vertfall:)

Takk for det!
Første gang jeg prøver meg på genser i det hele tatt.. Så, hele genseren ser litt shabby ut.. :P
Men må jo PRØVE på sånt om jeg skal lære! :)

Så fint! Var det vanskelig?? Har lyst til å prøve meg på en sukkerspinn kjole til frøkna
Ikke noe vanskelig nei, å kappene gikk så fort å strikke:)

Heilt sant! Dessuten blir nok genseren veldi sjarmerande! ;) heimalaga e allti best,uansett!:)

Jepp! Håper den blir bra :D
Har to (snart 3) ullgensere som mamma har strikket meg. NYDELIGE. Elsker dem.
Kan legge ved bilde av den ene;
471bc95798ec41fa9722a7b75fe0a07a

Fantastisk med hjemmelaga. Ligger så mye omtanke og TID i sånt ♡♡

Jepp! Håper den blir bra :D
Har to (snart 3) ullgensere som mamma har strikket meg. NYDELIGE. Elsker dem.
Kan legge ved bilde av den ene;
471bc95798ec41fa9722a7b75fe0a07a

Fantastisk med hjemmelaga. Ligger så mye omtanke og TID i sånt ♡♡

Åh! Herlig genser då!!:D ja, da e ikkje barebare å strikka! Du merke jo da no! ;) no om dagen holde eg på me ei kofta te mamma, måtte rekka opp heile bolen og ein arm for an blei alt for stor!..:o so no e eg halvveis på bolen igjen.. Satsa på ho får an te bursdagen i mars!:p
Når eg va høygravid me litlo forrige jul strikka eg ei kofta te svigermor på ei veka!:o.. Va sofaliggande då,longt i frå kvardagen me ei aktiv lito ei!!:p har kje mykje tid no.. Heh..

Åh! Herlig genser då!!:D ja, da e ikkje barebare å strikka! Du merke jo da no! ;) no om dagen holde eg på me ei kofta te mamma, måtte rekka opp heile bolen og ein arm for an blei alt for stor!..:o so no e eg halvveis på bolen igjen.. Satsa på ho får an te bursdagen i mars!:p
Når eg va høygravid me litlo forrige jul strikka eg ei kofta te svigermor på ei veka!:o.. Va sofaliggande då,longt i frå kvardagen me ei aktiv lito ei!!:p har kje mykje tid no.. Heh..

Åh gud, så mye?
Jeg tror jeg bare ville strikka ferdig da og gitt til noen andre - og begynt på nytt :p
Jeg NEKTER rekke opp mer enn et par masker selv :P
Hvilken kofte er det du strikker? ;)

Hah, blir fort slik når man ikke har bedre å gjøre :D
Her går det mest på når jeg GIDDER sette meg ned med det. Har masse prosjekter.. Strikker genser og sokker samtidig, broderer en kalender, fargelegger litt i boka, og skal attpåtil ha tid til å se filmer og (.. og sambo gidder ikke se dem i stuen..)

Huff som jeg styrer :p

Så stilige strømper! Jeg får aldri til å strikke strømper. Ikveld har jeg en nyfødt-babyjakke på heklekroken :)

Vedlegg

• 1453754865581.jpg
    1453754865581.jpg
    51 KB · Visninger: 68
Back
Topp