STRIKKEKLUBBEN

Fargeklatten

Gift med forumet
Har sett at mange flere har hivd seg på strikke/heklebølgen (og annet håndarbeid), og jeg liker det! :D Det er skikkelig tidsfordriv og hvem vil ikke ha det i DPO land hvor tiden står stille?​
Så derfor tenkte jeg å lage en strikkeklubb :)
Her kan vi dele ideer, bilder, hjelp, linker og andre ting.​
Kanskje til og med en konkurranse av noe slag, om noen har forslag? :p
:cool05 Håper mange vil være med :cool05
 
Jeg er med. I dag får jeg antakelig vite om jeg skal strikke rosa eller blått teppe i gave.
 
God ide :)
 
Hahaha.. Jeg leste også strippeklubben, begynte å lure på om du hadde begynt med noe nytt ;) hihi..
 
Hahah.. Ja, helgas underholdning det ;)
 
IM IN!!! <3 <3 <3 (Så klart fram til vi vente rpå mens og blir ferdig med kur 1 denne gangen... :p då blir det nok litt roligere fra min kant igjen... :p
 
Jeg er med. Strikker mye og har en del prosjekter liggende som skal bli ferdig. Har vel og litt liggende som kan avleveres *kremt* Nå går det i marius-strømper.
 
Stripping kan jeg jo forsåvidt også hive meg med på, men ikke på forumet nei, hehe. Det skjer kun på soverommet, haha
 
Jeg skal kjøpe blått garn!!!
 
Teppeteppe!
 

Vedlegg

  • 1359741283618.jpg
    1359741283618.jpg
    57,1 KB · Visninger: 296
Ja!! Så koselig! :) jeg holder på å hekle ett babyteppe til en venninne akuratt nå. Pluss ett par votter til meg selv som ikke er helt ferdige. Og i går ble jeg med i en gruppe med ett strikke-a-long prosjekt. skal bli ett stort pledd med 24 ruter forskjellige strikke teknikker. Går over ett år! Spennende!
 
Back
Topp