STRIKKEKLUBBEN

Ja!! Så koselig! :) jeg holder på å hekle ett babyteppe til en venninne akuratt nå. Pluss ett par votter til meg selv som ikke er helt ferdige. Og i går ble jeg med i en gruppe med ett strikke-a-long prosjekt. skal bli ett stort pledd med 24 ruter forskjellige strikke teknikker. Går over ett år! Spennende!
Så spennende! :-) kanskje vi skulle gått sammen å strikka sokker/pledd til en veldedig sak?

Ja det var en god ide! Jeg er med i en varme masker gruppe på fb Sm vi kunne sende resultatet til??

Her går det mest i strikking av ullsokker. Skal strikke et par ullsokker til dattra til samboeren, så skal jeg se om jeg finner meg ett nytt prosjekt:) Er ikke særlig flink å forstå oppskrifter, men må vel begynne å prøve meg på no spennende snart :P

En gruppe som strikker og hekler lapper som sendes inn obildet blir sydd tepper av og skal levres til fattige barn. :)

Her går det mest i strikking av ullsokker. Skal strikke et par ullsokker til dattra til samboeren, så skal jeg se om jeg finner meg ett nytt prosjekt:) Er ikke særlig flink å forstå oppskrifter, men må vel begynne å prøve meg på no spennende snart :P
Hvis du har lyst til å lære noe nytt, kan du f.eks se på boka Strikkelyst, masse varierte oppskrifter, og så tror jeg den har en del beskrivelser bakerst. Er masse man kan strikke som ikke er for vanskelig :-P

Hvis du har lyst til å lære noe nytt, kan du f.eks se på boka Strikkelyst, masse varierte oppskrifter, og så tror jeg den har en del beskrivelser bakerst. Er masse man kan strikke som ikke er for vanskelig :p
Takk for tipset, må kansje kjøpe den :)

Hahaha... Jeg ler som bare det her av STRIPPEKLUBB og resten av kommentarene rundt det :) Dere er gode jenter <3
Og veldig bra initiativ Lykkeprøver - altså til strikkeklubben :p hehe..

Jeg er med her :D Strikking er gøy :D

Jeg er med her =) Holder på med prosjekt babyteppe til Kakkens lillegull <3
Haha det minner meg på at jeg har en påbegynt kjole i strl 3 mnd jeg som jeg bør bli ferdig med...

tror jeg kasserer hele "det" prosjektet og kjøper nytt garn og starter på ny:P

Kvelden prosjekt :D skappelgenser i ca str 4 år, så gøy og det går så fort :-D

(Håper det kommer bilde nå?)

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1359745069042.jpg
    uploadfromtaptalk1359745069042.jpg
    54,2 KB · Visninger: 201
Back
Topp