Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åj, hvis du har lyst så skjer det må bare hive seg ut i det :-DÅhh, det har jeg lyst til.
Til guttungen. Tunika til jenta. Og meg...
Kommer det noen gang til å skje?
..
Om jeg strikker Mariusgenser som er passe til neste vinter til min sønn? (Ja, jeg KAN strikke med rundfelling til en gutt, sant ja???) Han har en Fanagenser (ikke strikket av meg
men da lærer du i morgen då. (øv på å se på håndarbeidskolene på garnstudio.com då ;-)Jeg skal bruke hele morgendagen på hekle/strikking med en venninne jeg kan ingen av delene egentlig
alatså hjemmestrikk så er det lov å gjøre ting litt til "sitt eget" og ikke følge oppskrifter slavisk.
Rundfelling SpennendeOriginal eller rundfelling? Digger de genserne :-D
Jeg ringer stadig mammaen og spør om tips og råd ;-)Så gøy at så mange her strikker lurt med en Strikkeklubb selv har jeg akkurat begitt meg ut på strikkemoten å er halvveis på en genser til frøkna. Skal bli spennende å se når jeg ikke lenger kan strikke rundt og rundt...hehe.
men jeg har en mor som har strikka i 40 år, så hu er en reser, så man kan jo snike litt hjelp derifra
jeg "gnåler" til forskjellige forumsJeg ringer stadig mammaen og spør om tips og råd ;-)
Mammaen er god å ha Jeg ringer og spør om alt jeg lurer på når jeg strikker.Jeg ringer stadig mammaen og spør om tips og råd ;-)
Hehe, kjenner meg sånn igjen der altså.Strikking er gøy! Har flere prosjekter igang nå, må prøve å få gjort ferdig noen av dem jeg går så lett lei av en ting og da starter jeg på noe nytt for så å bytte tilbake senere. Så tar jo egentlig dobbelt så lang tid med meg
Første prioritet er ett babyteppe til ei venninne
Jeg er helt avhengig av min til tider vi tar oss noen strikkehelger på hytta innimellom og da lærer jeg kjempemasse :-DJeg ringer stadig mammaen og spør om tips og råd ;-)