Fargeklatten
Gift med forumet
Velkommen inn i klubben :-DJeg vil veldig gjerne bli med i strikkeklubben
Jeg her ferdig med bakdelen og begynt på fremstykket på barnegenseren nå, gøy når det går fort flere som har strikket i helga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen inn i klubben :-DJeg vil veldig gjerne bli med i strikkeklubben
i går kveld hadde jeg kommet så langt på teppet:Velkommen inn i klubben :-D
Jeg her ferdig med bakdelen og begynt på fremstykket på barnegenseren nå, gøy når det går fort flere som har strikket i helga?
Syns det er SÅ fint :-Di går kveld hadde jeg kommet så langt på teppet:
Velkommen inn i klubben :-D
Takktakk. Vet ikke om du ser det, men har med vilje ikke lagt fargene i mønster etter hverandre? Eneste kriteriet er at det må være 2 andre farger i mellom før man kan ha samme fargen på nytt.. da blir det mer spill i det, og mer eiendommelig ^^Blir så fint til KakkelitenSyns det er SÅ fint :-D
Ja, jeg så det var veldig fint fargespill faller garantert i smak hos Kakkeliten!Takktakk. Vet ikke om du ser det, men har med vilje ikke lagt fargene i mønster etter hverandre? Eneste kriteriet er at det må være 2 andre farger i mellom før man kan ha samme fargen på nytt.. da blir det mer spill i det, og mer eiendommelig ^^Blir så fint til Kakkeliten
jeg har en 1 meter lang 3 år 4 mnd jente her, ca 30 cm?Ja, jeg så det var veldig fint fargespill faller garantert i smak hos Kakkeliten!
Jeg strikkerjo skappelgenser i str 4 år, men skal være overraskelse og har ingen 4åring å måle på, noen som vet ca hvor lange armer jeg må strikke? (lang jente)
Ja, blir ca 30 cm. Hun er _noe_ urolig, så det var ikke så lett å få tilÅ, så snilt mål fra undersiden, og til håndleddet? selve genseren går jo litt ned på overarmen hvor man syr på selve armen, så kan jeg peøve og regne meg litt frem
Heheh, ikke noe gøy å bli målt Ok, da tipper jeg hun er litt lenger og om jeg da strikker samme lengde vil den kanskje bli passe tusen takk, søta ;-)Ja, blir ca 30 cm. Hun er _noe_ urolig, så det var ikke så lett å få til
*edit* 27 cm ble det.. fikk plutselig litt mer ro i rumpa
Hehe, da har du en jobb foran deg lager du små lapper?Jeg har begynt på babylappeteppe! Har laget syv lapper til nå- 40 to go
Hehe, da har du en jobb foran deg lager du små lapper?
Jeg har kjøpt en del på 123knit.com de sender raskt og har greie priser. Jeg er ikke en sånn der "håndfarget garn fra en ebay-selger"-person da, altså.
Vet ikke om det stemmer, jeg kjøpte garn på europris nå, men det er fordi det er første prosjektet mitt. Hadde sikkert ikke kjøpt det om jeg "kunne" strikke..Kjøper dere garn på nille/europris eller på garnbutikk? Jeg er "lært" opp av mamma at billig garn ikke egner seg på store prosjekt, og jeg merker at jeg lar være å kjøpe det billigste garnet til gensere o.l, for jeg vil jo at det skal bli best mulig.
Men stemmer det eller er det bare vås??