Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine de varDisse ble jeg ferdig med i dag. Disse skal til ei lite frøken på nyfødtintensiv.
Kjøper dere garn på nille/europris eller på garnbutikk? Jeg er "lært" opp av mamma at billig garn ikke egner seg på store prosjekt, og jeg merker at jeg lar være å kjøpe det billigste garnet til gensere o.l, for jeg vil jo at det skal bli best mulig.
Men stemmer det eller er det bare vås??
vært uheldig då.Svigerinna mi laga seg tøffler av nillegarn, og de datt fra hverandre
Hvordan går det an at tøfler detter fra hverandre? HihiSvigerinna mi laga seg tøffler av nillegarn, og de datt fra hverandre
NydeligeDisse ble jeg ferdig med i dag. Disse skal til ei lite frøken på nyfødtintensiv.
det er nok bare vås. jeg bruker en salig blandig av alt. det har ikke så mye å si for hvilket merke du bruker. eneste forskjellen er at billigmerkene kan gjerne begynne å klø litt mer. (Spesielt trysil sportsgarn og trysil superwash har en tendens til å klø)
jeg har ikke hatt problemer med billig garnet til europris i hverfall.Jeg har brukt alpakka garnet til europris og det har ikke vært særlig godt, blitt mye mer statisk enn f.eks sandnes sin alpakka. Syns i hvert fall jeg merker litt forskjell, men vet ikke om det er fordi jeg forventer det eller om det faktisk er en forskjell?
Ikke kult når tøflene faller fra hverandre :O Kan ha vært slakk sying og kanskje?
Det har ikke jeg hellerjeg har ikke hatt problemer med billig garnet til europris i hverfall.
vært uheldig då.
i går kveld hadde jeg kommet så langt på teppet:
Vis vedlegget 3929 Hva gjør dere i kveld damer? Jeg koser meg med dette strikketøyet
hehe.. Øvelse gjør mester vet du Men må sies at det er første gang jeg prøver meg på skikkelig mønster strikkingOi så lekkert! Skulle ønske man bare kunne programmert slike ting sånn at jeg også var kongegod, helst i går
Marius? Kjempefint! Det er utrolig gøy å strikke sånn mønster, ser det så godt når det går fremover :-Dhehe.. Øvelse gjør mester vet du Men må sies at det er første gang jeg prøver meg på skikkelig mønster strikking
Jepp Kjempe gøyMarius? Kjempefint! Det er utrolig gøy å strikke sånn mønster, ser det så godt når det går fremover :-D