Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine de varDisse ble jeg ferdig med i dag. Disse skal til ei lite frøken på nyfødtintensiv.
Kjøper dere garn på nille/europris eller på garnbutikk? Jeg er "lært" opp av mamma at billig garn ikke egner seg på store prosjekt, og jeg merker at jeg lar være å kjøpe det billigste garnet til gensere o.l, for jeg vil jo at det skal bli best mulig.
Men stemmer det eller er det bare vås??![]()
vært uheldig då.Svigerinna mi laga seg tøffler av nillegarn, og de datt fra hverandre![]()
Hvordan går det an at tøfler detter fra hverandre? HihiSvigerinna mi laga seg tøffler av nillegarn, og de datt fra hverandre![]()
NydeligeDisse ble jeg ferdig med i dag. Disse skal til ei lite frøken på nyfødtintensiv.
det er nok bare vås. jeg bruker en salig blandig av alt. det har ikke så mye å si for hvilket merke du bruker. eneste forskjellen er at billigmerkene kan gjerne begynne å klø litt mer. (Spesielt trysil sportsgarn og trysil superwash har en tendens til å klø)
jeg har ikke hatt problemer med billig garnet til europris i hverfall.Jeg har brukt alpakka garnet til europris og det har ikke vært særlig godt, blitt mye mer statisk enn f.eks sandnes sin alpakka. Syns i hvert fall jeg merker litt forskjell, men vet ikke om det er fordi jeg forventer det eller om det faktisk er en forskjell?
Ikke kult når tøflene faller fra hverandre :O Kan ha vært slakk sying og kanskje?
Det har ikke jeg hellerjeg har ikke hatt problemer med billig garnet til europris i hverfall.
vært uheldig då.
i går kveld hadde jeg kommet så langt på teppet:
![]()
Vis vedlegget 3929 Hva gjør dere i kveld damer? Jeg koser meg med dette strikketøyet![]()
hehe.. Øvelse gjør mester vet duOi så lekkert!Skulle ønske man bare kunne programmert slike ting sånn at jeg også var kongegod, helst i går
![]()
Marius? Kjempefint! Det er utrolig gøy å strikke sånn mønster, ser det så godt når det går fremover :-Dhehe.. Øvelse gjør mester vet duMen må sies at det er første gang jeg prøver meg på skikkelig mønster strikking
![]()
JeppMarius? Kjempefint! Det er utrolig gøy å strikke sånn mønster, ser det så godt når det går fremover :-D