Fargeklatten
Gift med forumet
Dytt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viktig å holde denne fine tråden litt oppe jaDytt
Hehe.. Kjenner meg igjen der ja Hadde en periode selv der jeg startet på noe, og la det bort. OG startet på noe nytt Men nå har jeg faktisk fulført noen prosjekterDøgnet skulle hatt flere timer, jeg har så mange prosjektet i hodet mitt som jeg har lyst å starte med, men som jeg rett og slett ikke har tid til ennå :-/ er såååå irriterende! Osloanorakk, kjekkasgenser, hentesett, kosedress m.m... Gud gi meg styrke til å motstå fristelsen til å starte flere prosjekter nå
Velkommen hit Strikking er gøyHer må jeg bare være med. Har helt strikkekløa i fingrene. Må bare, bare må. Om jeg ikke hekler da. Hi hi. Akkurat nå strikke jeg dukkekjole, og siste biten på ei Fana-jakke i str. 10 år. Men synes det er mest moro med små plagg. Babytøy (til babyen vi snart håper skal bli noe av) og votter er favorittene. Men synes det er fint med praktiske plagg. Og bruke restegarn til babyteppe er fin ting.
ÅÅ, de var fine Er det vanskelig å strikke en bilsetepose?Vis vedlegget 4003
Vis vedlegget 4004
Nylig ferdig med en ulldress i alpakka, nå har jeg hentet opp et prosjekt fra lenge siden - det siste bildet skal visstnok bli en "bilsetepose", og det er et evighetsprosjekt som jeg ikke ser noen ende på :b
Ja, også melder jeg meg inn i strikkeklubben! Har hatt dilla i flere år, og det ser ikke ut til å gi seg
Nydelige begge to noen prosjekter virker eviglange, men Å SÅ GØY når man endelig blir ferdige med demVis vedlegget 4003
Vis vedlegget 4004
Nylig ferdig med en ulldress i alpakka, nå har jeg hentet opp et prosjekt fra lenge siden - det siste bildet skal visstnok bli en "bilsetepose", og det er et evighetsprosjekt som jeg ikke ser noen ende på :b
Ja, også melder jeg meg inn i strikkeklubben! Har hatt dilla i flere år, og det ser ikke ut til å gi seg
Døgnet skulle hatt flere timer, jeg har så mange prosjektet i hodet mitt som jeg har lyst å starte med, men som jeg rett og slett ikke har tid til ennå :-/ er såååå irriterende! Osloanorakk, kjekkasgenser, hentesett, kosedress m.m... Gud gi meg styrke til å motstå fristelsen til å starte flere prosjekter nå
uff, kjedelig at du falt da håper det går over fort!Ved nærmere ettertake blir det ikke strikking i umiddelbar fremtid uansett, den armen jeg slo da jeg falt på den glatte veien gjør ikke mindre vondt nå en halvtime senere. Funker til tasting, neppe til strikking...
ÅÅ, de var fine Er det vanskelig å strikke en bilsetepose?
Jeg har strikket en bilsetepose en gang, det tok ikke så lang tid, for den ble strikket emd tykt garn og veldig tykke pinner. Hoveddelen i perlestrikk, så halvparten er jo vrangmasker, men ikke så krevende som glattstrikk frem og tilbake, synes jeg.
Det gjør nok ikke noe at garnet mitt ikke kom i dag, for selv om legen ikke tror dette er brudd så er det i alle fall ikke aktuelt å strikke de nærmeste dagene...