Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Godt i gang med sokk nr2 til dattera )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Strikker du sånn magic loop?Strikker julesokker til meg selv
Vis vedlegget 143899
Strikker du sånn magic loop?
Jupp, magic loop og 2 på en gang
Det er ikke så vanskelig egentlig. ;-) Magic loop er ganske enkelt når du først har fått strikket en runde eller to så er det ganske enkelt.Det SER vanskelig ut
Det er ikke så vanskelig egentlig. ;-) Magic loop er ganske enkelt når du først har fått strikket en runde eller to så er det ganske enkelt.
Begynner endelig å de slutten åå genseren til mannen men det blir leeeenge til neste gang jeg strikke til den muskelbunten der
Stor haha skal få tatt bilde av den engangHvordan blir den?
Den var kjempe finStrikket mariuslue til vesla med litt utradisjonelle farger
Vis vedlegget 151476
Strikket mariuslue til vesla med litt utradisjonelle farger
Vis vedlegget 151476
Stor haha skal få tatt bilde av den engang
Hjelp meg?
Skal strikke på ermene på en genser, men er litt stuck på hvordan det gjøres..
Hvor mye skal felles av på bol og erme, og strikker jeg da bare ermet på bolen akkurat rett før der jeg har felt?
Har du ikkje oppskrift der da står o fellingo? Meina da pleie vera likt antall felling av m på både bol og erme. Då strikke du dei sammen der fellingane e.. altså når du e komme te felling på bolen finne du fram ein arm og strikke den på,samme på andra sio eg pleie sy sammen onda armane me maskesting ettepå,så ser du da ikkje i da heila!
Jeg har helt ærlig brukt liite oppskrifter til nå, så denne ble strikket ganske.. på egenhånd kanskje litt dumt når man ikke er helt sikker på alt
Er en genser i ca str 6-7 år. Ermet er nå 60 masker bredt, og passe langt.. Bolen tror jeg er på rundt 120 masker..
Du har ikke en liten "pekepinn" eller noe..? Om jeg må felle fem masker eller tjue, f.eks :')
Jeg har helt ærlig brukt liite oppskrifter til nå, så denne ble strikket ganske.. på egenhånd kanskje litt dumt når man ikke er helt sikker på alt
Er en genser i ca str 6-7 år. Ermet er nå 60 masker bredt, og passe langt.. Bolen tror jeg er på rundt 120 masker..
Du har ikke en liten "pekepinn" eller noe..? Om jeg må felle fem masker eller tjue, f.eks :')