Noen av dere som har heklet bestemorruter?
Sy de sammen eller hekle de sammen?
det fineste er vel å hekle de sammen.
Jeg hekler ikke bestemorsruter så ofte så er usikker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av dere som har heklet bestemorruter?
Så søt hvor er oppskriften fra?Siste prosjektet ble litt ujevnt noen steder men det kommer seg
Har hekla sammen en gang, det ble mye jobb, men veldig pentNoen av dere som har heklet bestemorruter?
Tusen takk Den er fra Debbie Bliss babystrikkSå søt hvor er oppskriften fra?
Vil nok jevne seg noe, men spørs hvor stor forskjell det er Kjedelig når sånt skjer.En liten uting.. har jo heklet disse bestemorrutene, tenkte nå at jeg skulle hekle noen sammen så det ikke ble så mye jobb til slutt, men så har jeg heklet noen strammere enn andre
Vil dette jevne seg ut når alt er på plass og dampet?
Skal hekle kant på det til slutt
Næææ, så skjønn <3 Jeg klarer ikke å lage noe uten ujevnheter, så nå ser jeg bare på det som sjarm.Siste prosjektet ble litt ujevnt noen steder men det kommer seg
Siste prosjektet ble litt ujevnt noen steder men det kommer seg
Tusen takkKommet seg ved vasking/damping ser veldig bra ut!
Det var nydelig! Kan jeg bestille en ferdig av deg?Finner fram denne igjen. Hadde begynt på vognteppe til spira vi mistet, var faktisk mye terapi i å gjøre det ferdig. Så her er mitt fremtidige vognteppe:
Det var nydelig! Kan jeg bestille en ferdig av deg?
Hadde døgnet hatt et par ekstra timer skulle jeg gjerne gjort det, men har desverre ikke tid til å strikke på bestilling. Det var et enkelt mønster så om du kan litt basic strikking er jeg sikker på at du kan få til det teppet
Det var skikkelig fint!
Hvor er mønsteret fra?
Tusen takkTakk, mønsteret får du kjøpt her: http://www.strikkinnom.no/products/kronblad-babyteppe
Var veldig kjekt å strikke
Vis vedlegget 137167 Noen flere som sitter å strikker i dag?
Her er det "Gustav og Berta"-rumper på pinnene.