STRIKKEKLUBBEN

Det prøvde jeg på først også :D men så fikk jeg det ikke til ble forba*** og kasta det fra meg :p begynte på teppe I stedet for også løsna det litt og litt :) har akkurat bestilt en haug med strømpe pinner så når de kommer da blir det sokker I fleng :D jeg la ut bilde av den rett ovenfor ^^,

Haha, jeg så det ikke.... :p Var for opptatt med å kun svare på innlegget, til å se på postene over/under..
Den var fin! :) Flink, du! :)
Sokker er relativt enkelt, fant jeg ut..
Jeg strikker bare med fem vanlige bambuspinner. (Har bestilt sånn.. ørten pinner på ebay.. Synes de var behagelige).. Litt vanskelig i starten - blir på en måte så "trangt" å strikke, men løser seg opp etterhvert :) Prøvde med rundpinner også, men det likte jeg ikke...

Haha, jeg så det ikke.... :p Var for opptatt med å kun svare på innlegget, til å se på postene over/under..
Den var fin! :) Flink, du! :)
Sokker er relativt enkelt, fant jeg ut..
Jeg strikker bare med fem vanlige bambuspinner. (Har bestilt sånn.. ørten pinner på ebay.. Synes de var behagelige).. Litt vanskelig i starten - blir på en måte så "trangt" å strikke, men løser seg opp etterhvert :) Prøvde med rundpinner også, men det likte jeg ikke...
Tusen takk :D

Har bestilt en haug med pinner derfra selv, men gikk for stålpinnanene. Ikke så fornøyd med bambus pinnene :P

Vi får se om ikke jeg får det til snart :D

Tusen takk :D

Har bestilt en haug med pinner derfra selv, men gikk for stålpinnanene. Ikke så fornøyd med bambus pinnene :P

Vi får se om ikke jeg får det til snart :D

Yeah, jeg liker ikke stålpinnene :p Jeg er så hardhendt, så da får jeg bare au på fingrene.. :p Hver sin smak, det da! :)
Du har ikke tilfeldigvis link til stålpinnene dog..?
Kjekt å ha :D

212c583efa81da5390ee4b92ebd9e4bc

Ikke såååå lenge igjen av sokk 2.. Nå orker jeg ikke mer for i kveld :p
Har tatt hele hælen ++. Nok nå :p

I dag kjøpte jeg den dyreste strikkepinnen ever :nailbiting: 95 kr for en rundpinne!!! Godt jeg var alene hehe. Skal prøve å strikke ei kjole til venninna mi sin 2 åring- 330 kr for pinner, garn og hefte. Det syns jeg var skikkelig dyrt. Men jeg kjøper ofte på salg og hamstrer.

Drops begynner med salg på mandag! Merinoull i flere kvaliteter til 25%!

I dag kjøpte jeg den dyreste strikkepinnen ever :nailbiting: 95 kr for en rundpinne!!! Godt jeg var alene hehe. Skal prøve å strikke ei kjole til venninna mi sin 2 åring- 330 kr for pinner, garn og hefte. Det syns jeg var skikkelig dyrt. Men jeg kjøper ofte på salg og hamstrer.

Drops begynner med salg på mandag! Merinoull i flere kvaliteter til 25%!
Ja det var litt dyrt må jeg si :P men heldigvis ikke sånt man trenger å kjøpe om igjen med det første da :) får de på det sånn :D

Akkurat begynt på ei ullbukse til fadder - gutten min :)

:O også jeg som nettopp har kjøpt 28 nøster merino et annet sted.. jaja trenger fortsatt en del nøster til samme prosjekt i cotton merino også, får benytte sjansen!
Er cotton merino et godt garn? Jeg pleier å kjøpe en del, men ofte utsolgt på Oslo city så skal prøve Tjorven på Majorstua neste uke. De har mer garn. Men jeg har sett att nøstenett har solgt Drops billig i hele sommer også. Der tilkommer jo porto om man handler for under 700(?)kr. Gleder meg til alpakka kommer på tilbud, sikkert i oktober-desember som vanlig :)

Er cotton merino et godt garn? Jeg pleier å kjøpe en del, men ofte utsolgt på Oslo city så skal prøve Tjorven på Majorstua neste uke. De har mer garn. Men jeg har sett att nøstenett har solgt Drops billig i hele sommer også. Der tilkommer jo porto om man handler for under 700(?)kr. Gleder meg til alpakka kommer på tilbud, sikkert i oktober-desember som vanlig :)
Jeg liker det godt til å hekle tepper ihvertfall, jeg holder på med Sophie's Universe og det er veldig behagelig å hekle med. Har også strikka to rompere av det, og er veldig fornøyd.

Jeg liker det godt til å hekle tepper ihvertfall, jeg holder på med Sophie's Universe og det er veldig behagelig å hekle med. Har også strikka to rompere av det, og er veldig fornøyd.
Da skal jeg prøve meg på det tror jeg :) Prøvd andre garn i blanding og syns det er mykt og behagelig. Fint til vår og sommer plagg :)

Da skal jeg prøve meg på det tror jeg :) Prøvd andre garn i blanding og syns det er mykt og behagelig. Fint til vår og sommer plagg :)
Jepp, det blir ikke altfor varmt, selv om det er litt tykt. Men det er mye deiligere en bomull som er blanda med syntetisk eller rein bomull, det syns jeg blir så hardt.

Strikka et teppe i Fareytale alpakka. Veldig deilig garn. Finere lys gul enn på bildet :)

Vedlegg

• IMG_20150909_115543.jpg
    IMG_20150909_115543.jpg
    814,4 KB · Visninger: 68
Back
Topp