STRIKKEKLUBBEN

Jeg driver med en snøklokke body fra Babyzonen og på veg helseteppe fra Pickles blant annet :)

Noen tips til hva man "må ha" til en liten en? Syns jeg ser så mye fint overalt at det blir vanskelig å velge :) Har valgt hentesett allerede..

Jeg har planer om å strikke en del sokker både litt tykke og litt mindre tykke. En del luer og votter også. Tar jo bare ett øyeblikk:) så ullbukser etter hvert som han blir større. Koselig å strikke til lille:)

e03470018fd363bc2809882d654b421e

Sånn ble snøklokke bodyen i angora.

Jeg ligger kanskje litt etter da men på ebay har de super billige strikker pinner. Kjøpte en pakke med 13 rundpinne I ulike størrelser for noen uker siden og de er super gode altså :) betalte kun 28 kr :P

Jeg vil være med i strikkeklubben. Har vært ivrig strikker i mange år.

Jeg ligger kanskje litt etter da men på ebay har de super billige strikker pinner. Kjøpte en pakke med 13 rundpinne I ulike størrelser for noen uker siden og de er super gode altså :) betalte kun 28 kr :p
Er de i bambus? Liker ikke de i bambus fra Ebay lengre etter å ha prøvd de nye i stål fra Prym. De er dyre da, rundt 50 kr stk.

Har kjøpt raggegarn i dag! :)
Skal strikke sokker til lillebror, når jeg er ferdig med de jeg strikker nå :)
Skulle egentlig kanskje lært meg å strikke noe annet enn sokker snart..
Siden jeg lærte meg å strikke ordentlig i år har jeg strikket én gryteklut (prøvestykke) og 5 (snart 6) sokker.... :p

Har kjøpt raggegarn i dag! :)
Skal strikke sokker til lillebror, når jeg er ferdig med de jeg strikker nå :)
Skulle egentlig kanskje lært meg å strikke noe annet enn sokker snart..
Siden jeg lærte meg å strikke ordentlig i år har jeg strikket én gryteklut (prøvestykke) og 5 (snart 6) sokker.... :p
Det er jo ikke så verst det da :D jeg lært meg også å strikke ordentlig I år :) har strikke et baby teppe, jakke, kjappstrikkadrakt og nå holder jeg på med en pullover :) gjort en haug med feil men det kommer seg nå haha :D vil gjerne strikke sokker som neste prosjekt :D

Det er jo ikke så verst det da :D jeg lært meg også å strikke ordentlig I år :) har strikke et baby teppe, jakke, kjappstrikkadrakt og nå holder jeg på med en pullover :) gjort en haug med feil men det kommer seg nå haha :D vil gjerne strikke sokker som neste prosjekt :D

Begynte bare rett på sokker, nesten, jeg :p
Lærte meg det på Internett :P haha!
Kjappstrikkadrakt..? Har du bilde? :)
Å gjøre feil er da en viktig del av læreprosessen :D Viktigste er ikke å IKKE gjøre feil - men å vite hvordan du dekker over dem for det blotte øyet ;)

Begynte bare rett på sokker, nesten, jeg :p
Lærte meg det på Internett :P haha!
Kjappstrikkadrakt..? Har du bilde? :)
Å gjøre feil er da en viktig del av læreprosessen :D Viktigste er ikke å IKKE gjøre feil - men å vite hvordan du dekker over dem for det blotte øyet ;)
Det prøvde jeg på først også :D men så fikk jeg det ikke til ble forba*** og kasta det fra meg :p begynte på teppe I stedet for også løsna det litt og litt :) har akkurat bestilt en haug med strømpe pinner så når de kommer da blir det sokker I fleng :D jeg la ut bilde av den rett ovenfor ^^,

Holder på med fuglemammas omslagsbody som skal være en dåpsgave :)

Back
Topp