Happiness36
Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Jeg driver med en snøklokke body fra Babyzonen og på veg helseteppe fra Pickles blant annet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg strikka og men jeg hater å sy i knapper, så den ligger der uten siste 4 knappene...Sitter å strikker på kjapostrikka drakt
Er de i bambus? Liker ikke de i bambus fra Ebay lengre etter å ha prøvd de nye i stål fra Prym. De er dyre da, rundt 50 kr stk.Jeg ligger kanskje litt etter da men på ebay har de super billige strikker pinner. Kjøpte en pakke med 13 rundpinne I ulike størrelser for noen uker siden og de er super gode altså betalte kun 28 kr
Nei det var stål er ikke noe spesielt glad I bambus pinner selvEr de i bambus? Liker ikke de i bambus fra Ebay lengre etter å ha prøvd de nye i stål fra Prym. De er dyre da, rundt 50 kr stk.
Nei det var stål er ikke noe spesielt glad I bambus pinner selv
Det er jo ikke så verst det da jeg lært meg også å strikke ordentlig I år har strikke et baby teppe, jakke, kjappstrikkadrakt og nå holder jeg på med en pullover gjort en haug med feil men det kommer seg nå haha vil gjerne strikke sokker som neste prosjektHar kjøpt raggegarn i dag!
Skal strikke sokker til lillebror, når jeg er ferdig med de jeg strikker nå
Skulle egentlig kanskje lært meg å strikke noe annet enn sokker snart..
Siden jeg lærte meg å strikke ordentlig i år har jeg strikket én gryteklut (prøvestykke) og 5 (snart 6) sokker....
Det er jo ikke så verst det da jeg lært meg også å strikke ordentlig I år har strikke et baby teppe, jakke, kjappstrikkadrakt og nå holder jeg på med en pullover gjort en haug med feil men det kommer seg nå haha vil gjerne strikke sokker som neste prosjekt
Det prøvde jeg på først også men så fikk jeg det ikke til ble forba*** og kasta det fra meg begynte på teppe I stedet for også løsna det litt og litt har akkurat bestilt en haug med strømpe pinner så når de kommer da blir det sokker I fleng jeg la ut bilde av den rett ovenfor ^^,Begynte bare rett på sokker, nesten, jeg
Lærte meg det på Internett haha!
Kjappstrikkadrakt..? Har du bilde?
Å gjøre feil er da en viktig del av læreprosessen Viktigste er ikke å IKKE gjøre feil - men å vite hvordan du dekker over dem for det blotte øyet