STRIKKEKLUBBEN

Har strikket genser til samboeren
ImageUploadedByBV Forum1437676087.426069.jpg

Prøvde meg på mønster for første gang. Visste ikke at man måtte dra tråden, så det ble for smalt til sokker å være.. Ble flaskepynt istedet :p
63645ca2588fb093e46d8f9cdd293a48

Jeg er på leting etter en jakke til nyfødt med knapper/knyting på rygg. Oppskriften fåes kjøpt på nett, men jeg klarer ikke huske hvor det var... noen som har en link?

Tusen takk!! Men gleden ble kortvarig. Dumme meg skulle fjerne to lipgloss flekker og har hørt bakepulver er tingen. Fungerer veldig godt på andre tekstiler!! Men, hele tråden smuldret opp og det er nå flere hull i genseren :(
Nøstebarn solgte tidligere flekkfjerningssåpe mener jeg. Jeg har en som er som et såpestykke som man skal gni på, men husker ikke hvor jeg kjøpte den. Ville bare tipse til neste gang. Utrolig kjedelig at en så fin genser ble ødelagt :(

Hva strikkes det på her i dag da?

Jeg skal prøve å strikke ferdig en sokk som har ligget litt for lenge nå :)

Samme her.. Har strikket ferdig én sokk - også orket jeg ikke begynne på den neste sokken på noen uker.. Så - jeg skal prøve strikke litt på sokk 2. :)

Akkuratt nå har jeg veldig mangen prosjekter på gang. Har akkuratt strikket snøløvdressen til knitsandpieces (insta) og holder på med ett vognteppe og litt andre småting. Må ha litt prosjekter for å få tiden til å gå! #utolmodig!! ;)

Back
Topp