Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har funnet et nydelig hefte i dag, og starter på dette prosjektet. Sukk, så skjønt <3
Vis vedlegget 121777
Har funnet et nydelig hefte i dag, og starter på dette prosjektet. Sukk, så skjønt <3
Vis vedlegget 121777
Jeg sitter på nattevakt og strikker denne kjolen for 2 gang Synes den ble så fin
Jeg sitter på nattevakt og strikker denne kjolen for 2 gang Synes den ble så fin
Den var nydelig! Hvilket hefte er det? Fikk veldig lyst til å strikke den.
Å, så skjønn..... den der vil jeg også lage....Har funnet et nydelig hefte i dag, og starter på dette prosjektet. Sukk, så skjønt <3
Vis vedlegget 121777
Så søt kjoleJeg sitter på nattevakt og strikker denne kjolen for 2 gang Synes den ble så fin
Wow, nydelig!
Wow, nydelig!
Tusen takk!! Men gleden ble kortvarig. Dumme meg skulle fjerne to lipgloss flekker og har hørt bakepulver er tingen. Fungerer veldig godt på andre tekstiler!! Men, hele tråden smuldret opp og det er nå flere hull i genseren
What? Så merkelig.. hva slags garn er det strikka av? Er det mulig å reparere med maskesøm?Tusen takk!! Men gleden ble kortvarig. Dumme meg skulle fjerne to lipgloss flekker og har hørt bakepulver er tingen. Fungerer veldig godt på andre tekstiler!! Men, hele tråden smuldret opp og det er nå flere hull i genseren