STRIKKEKLUBBEN

Vedlegg

• 1434084393075.jpg
    1434084393075.jpg
    37,4 KB · Visninger: 63
Kanskje du får lånt den på biblioteket?

Det har jeg gjort ofte før jeg har kjøpt, for det blir fort dyrt å kjøpe bøker om man ikke liker så mange oppskrifter i dem :)
Da skal jeg titte innom biblioteket (mener å huske at de kan "bestille" bøker også hvis de ikke har det man spør etter, og da finnes det jo håp:)) Nå kjente jeg det ble lenge til det blir mandag hehe.

Da skal jeg titte innom biblioteket (mener å huske at de kan "bestille" bøker også hvis de ikke har det man spør etter, og da finnes det jo håp:)) Nå kjente jeg det ble lenge til det blir mandag hehe.

Kan jo logge deg inn på biblioteket på nett og bestille bøker der og få de levert til ditt nærmeste bibliotek ;)

Jeg bestiller ofte fra sentrum og noen kilometer opp hit hvor jeg bor siden jeg har bydelsbiblioteket rett over gata :)

Kan jo logge deg inn på biblioteket på nett og bestille bøker der og få de levert til ditt nærmeste bibliotek ;)

Jeg bestiller ofte fra sentrum og noen kilometer opp hit hvor jeg bor siden jeg har bydelsbiblioteket rett over gata :)
Da skal jeg prøve ut det takk for tipset

Jeg holder fortsatt på med jakke i str. nyfødt. Ferdig med bolen og påbegynt arm. Går jo så fort med babyplagg! :) Funderer på hva jeg skal strikke next, tenker en babydress. Noen som har en fin oppskrift?

Å så gøy med en strikketråd :) Jeg har mista helt lysten på å strikke, er sikkert ett år siden siste strikkeprosjekt! Men kanskje jeg finner litt inspirasjon og får tilbake strikkelysten med å kikke på bildene deres her :D

Begynn med noe smått, det bruker å hjelpe når jeg er nedi en slump ;)

Ja, det er sant! Det er bare det å begynne... haha :P Men kanskje jeg får strikke en fin lue eller noe. Selv om det alltid ender opp med at ungene ikke går med dem, fordi de klør :P ( Bruker myke gode garn, og de bruker hjemmestrikket genser uten problem:P )

Back
Topp