Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo bare begynne hihi
Nehhh, jeg klarer ikke helt det. Heklet ikke noe til lille jeg mistet forrige uke heller, selv om vi så hjerte blinke så fint 8+2 og 9+2. Jeg hadde bestemt meg for å begynne når jeg hadde passert 12 uker, og ul var ok.Men så gikk det ikke sånn.
Så blir nok ikke noe hekling til en fremtidig spire før jeg har passert 12 uker og ok ul.
Men kan hekle andre ting da. Hekler litt kopptuer innimellom. Men nå er det null hekling. Drømmer i mellomtida
Skjønner den Jeg er begynt å stikke litt babyting.. men det er mest fordi jeg liker å strikke ting som går raskt
Så flink du er! Jeg elsker lua og bootiesene!
Så flink du erTakk, men er bare nybegynner enda, men veldig arti.
Så fliiink! Jeg har lyst å lære meg å hekle.. men tror jeg må holde meg til strikking til og begynne med TIl jeg mestrer det bedre. Lua var skikkelig søt!
Oj, så flink du er. Har så lyst til å lære meg dette. Men har bare strikket lappeteppe
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Skjønte du ikke hadde strikket ferdig alt. Hmmm kanskje et proskjektbå begynne på etter hvertDette var bare bildene fra heftet altså. Jeg strikker ikke så raskt da, kjøpte bare heftet og litt garn istad. Og greit å øve seg på barselgaver, så kan jeg det når det er til min egen etter hvert.
Det er ganske fort gjort å lære seg, så må man bare øve. Babytøy er perfekt - da ser du så raskt om det er rett eller galt det du gjør, og sjelden mye man må gjøre på nytt.
*Taster på app på mobilen*