STRIKKEKLUBBEN

Her var det stille.. Jeg har begynt litt på strikk til baby selv om vi ikke har begynt å prøve enda. Holder på med et hvitt og lilla bomullsteppe, og et par monstertøfler. Også hekla jeg en bamse til nevøen vår som er to uker gammel.

Jeg har begynt å få abstinenser! Må kjøpe meg garn :) Har tenkt å starte babyprosjekter. Kan ikke skade å la en kurv full den dagen babisen kommer. Spørsmålet blir bare hvilken farge ;)

Jeg har begynt å få abstinenser! Må kjøpe meg garn :) Har tenkt å starte babyprosjekter. Kan ikke skade å la en kurv full den dagen babisen kommer. Spørsmålet blir bare hvilken farge ;)

Har et babyprosjek jeg må gå løs på selv etter hvert,men d er tver til ei venninne.

Du kan jo feks bruke hvitt,brunt,beige og grå

Blir nok offwhite eller grått, kanskje en fin grønnfarge. Eller en kombinasjon. Så trenger 3 åringen et nytt sett til neste sesong, så blir mye strikking fremover :)

Da er jeg igang med små tøfler til en lillebror som er på vei ut, as we speak ;-) Har allerede fått før-fødselsgave, genser og lue, men hyggelig å gi noe ved første møte også! Strikker dere i kveld?
ImageUploadedByBV Forum1424801558.932022.jpg

Sitter med mariusgenseren min da :p kjedelig når man er på det ensfarga :p etter den blir det en til treåringen min,så har vi alle tre like gensere i forskjellige farger :)

Dette skal bli en tunika til meg :)
Aldri strikket noe mer avansert enn rett og vrang på teppe før :p

Vedlegg

• 1424808320072.jpg
    1424808320072.jpg
    67 KB · Visninger: 72
Jupp, blir hvite kryss og sånt, tredje fargen er en lilla melert. Gubben har grå grønn og hvit, vesla får lilla, hvit og grønn.

Koselig med lik genser på hele familien :-) Og all ære som starter voksenversjonen! Jeg har strikka den orginale blå/hvit/rød til jenta mi, men tror hverken jeg har råd eller tålmodighet til å strikke til meg og mann :P

Koselig med lik genser på hele familien :-) Og all ære som starter voksenversjonen! Jeg har strikka den orginale blå/hvit/rød til jenta mi, men tror hverken jeg har råd eller tålmodighet til å strikke til meg og mann :P
Har strikka flere barneutgaver tidligere. Blitt ganske mange etter hvert,men er de første i voksen str. Merker min tar laaaang tid, sambo sin var ferdig på to - tre uker. Men nå er jeg straks såvjeg skal sette på armer og begynne på mønster på min :-D

Gøy å se prosjektene til folk ^_^ her er så langt jeg har kommet med å feste sammen rutene til teppet:

Vedlegg

• 1424868788377.jpg
    1424868788377.jpg
    72,5 KB · Visninger: 73
Back
Topp