Tusen takk, jeg bruker dette mønsteret, men med færre hjerter på lappene og en annen metode for å hekle dem sammenBlir veldig fint
Hvilket mønster bruker du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk, jeg bruker dette mønsteret, men med færre hjerter på lappene og en annen metode for å hekle dem sammenBlir veldig fint
Hvilket mønster bruker du?
Tusen takk, jeg bruker dette mønsteret, men med færre hjerter på lappene og en annen metode for å hekle dem sammenhttp://www.ravelry.com/patterns/library/sweethearts-baby-blanket
Skal bare komme litt lenger førstBilde?![]()
Ferdig med babybooties til nyfødt venninnegutt. Skulle til byen for å handle garn til nyfødtsett til mitt foreløpig uproduserte barn og et sett til jenta min på snart 3 år. Men øs pøs regn resulterte i null handling. Regner med abstinensene kommer ikveld![]()
Regner med abstinensene er kommet?
Hvilkeg sett skal du strikke?
Bare fem? Hehe.. Jeg tror jeg har rundt tjue til en hver tid.. Fine farger!Vis vedlegget 105780
Lue og genser i farta her. Rastløs så har typ 5 prosjekter nå som jeg skifter mellom![]()
Vis vedlegget 105780
Lue og genser i farta her. Rastløs så har typ 5 prosjekter nå som jeg skifter mellom![]()
Godt i gang med mønster på genseren mon ( kommet til kryssa nå)
Bare fem? Hehe.. Jeg tror jeg har rundt tjue til en hver tid.. Fine farger!
Jeg ble endelig ferdig med mitt prosjekt idag :-D Det tok meg "bare" 3 mnd ;-) Neste prosjekt er tøfler til meg selvSkal si det var stor overgang fra pinne 3 til pinne 6
![]()