STRIKKEKLUBBEN

ImageUploadedByBV Forum1397108695.298059.jpg
når en har oppdkrift med alle strl på for å dkille strl en skal strikke ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her var det mye fint <3 holde på med å hekle et flette teppe som skal etterhvert bli en vognpose :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - ?

Jippi, der var den! :D
Holder på å strikke en liten babylue.. er ikke så flink å strikke enda, men må begynne å øve meg. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig. Håper på å se myyye pent her, og kanskje få litt hjelp og inspirasjon :)
Driver å øver meg om dagen jeg også :D vil så gjerne lage noe fint til spire liten når den endelig kommer :D

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Oj, der endte spørsmålet mitt opp inni ditt svar... merkelig :p
Nei si det :P jeg blir liksom aldri fornøyd så jeg tar det opp igjen med engang hahaha :P

PP1 - 27
PP2 - 45 Kjemisk (?)
PP3 - 26
PP4 - ?

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Jeg er sååå treig :P Har strikket noen marius sokker da :P
Lue, "votter" (ble ikke bra så skal lage nye :P ) Nesten ferdig med mariusdressen.
Har følgene på pinnene
Ny mariusdress :P
En skappel genser til vesla, men den har hun helt sikker vokst fra nå :P
Så har jeg hele 5 hekle prosjekter på gang, to nesten ferdige :P

Var forresten veldig mye fint her :) :D flinke er dere :)

Har par andre strikke prosjekter jeg skal starte med, bla annet en vognpose :)

Jeg er fri for strikkeprosjekt nå. Eller har 2 prosjekt som mangler siste montering. Så spørs om jeg ikkje skal ta meg på tak å gjøre de ferdig før jeg finner et nytt prosjekt.

Prøvde meg på en lue... ikke verdens fineste, men litt stolt likevel.. haha! Er ikke så flink å strikke enda, så forhåpentligvis er nivået mitt litt bedre om ikke så alt for lenge :)

Hei! Kan jeg melde meg inn her? Strikkegalskapen har tatt meg i det siste! :) Jeg er midt i et Nøstebarn babyteppe og en Nøstebarn babyjakke i naturbeige. :) Har oppskrift på skappeljakken liggende. Noen her dom har strikket den? Den i rettstrikk som heter bare Skappeljakken (ikke den i perlestrikk). Synes garnet er sykt dyrt... Vurderer å finne noe billigere garn. Koster jo en tusenlapp å gå strikket den jakken! :( Tips til annet garn? Også usikker på farge :)

Da er teppet endelig stort nok og ferdig. Syntes det er kjedelig når ting tar for lang tid :-P
Her er resultatet hvertfall
Vis vedlegget 16534

Er du her enda? Skulle gjerne hatt oppskrift på dette teppet og også babystrikketøflene jeg ser du har strikket i gult, rosa, brunt og hvit tror jeg. De med nedbrett... Kanskje noen andre også har disse oppskriftene? :)

Vis vedlegget 16535

Ops... Der kom det jeg skrev inni det andre over her... Ja ja... Håper dre ser det!

Back
Topp