Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
dytter frem
Driver å øver meg om dagen jeg også vil så gjerne lage noe fint til spire liten når den endelig kommerJippi, der var den!
Holder på å strikke en liten babylue.. er ikke så flink å strikke enda, men må begynne å øve meg. Skal legge ut bilde når jeg er ferdig. Håper på å se myyye pent her, og kanskje få litt hjelp og inspirasjon
Driver å øver meg om dagen jeg også vil så gjerne lage noe fint til spire liten når den endelig kommer
[/quot]
Hva holder du på å strikke nå da?
Nei si det jeg blir liksom aldri fornøyd så jeg tar det opp igjen med engang hahahaOj, der endte spørsmålet mitt opp inni ditt svar... merkelig
Den var jo kjempe søt
Da er teppet endelig stort nok og ferdig. Syntes det er kjedelig når ting tar for lang tid
Her er resultatet hvertfall
Vis vedlegget 16534
Er du her enda? Skulle gjerne hatt oppskrift på dette teppet og også babystrikketøflene jeg ser du har strikket i gult, rosa, brunt og hvit tror jeg. De med nedbrett... Kanskje noen andre også har disse oppskriftene?
Vis vedlegget 16535
Hei jeg har ikke oppskriftene lagret noen steder. Men hvis du søker på bølgeteppe skal du få oppskriften opp mener jeg.Sent from my iPhone using BV Forum