STRIKKEKLUBBEN

Ja skal være riktig det :)
Her er en side du kan se på, hun har lagt ut video av heklemåtene, men videoene er på enkelsk(siden er norsk)
http://www.hekleguri.com/26231633
Den har jeg vært litt på tidligere.... Så du gjør ikke noe anderledes på noen av rundene i starten for å få den til å "gå nedover" istedetfor at den bare blir større og større som en flat runding når i øker? Om i skjønner hva jeg mener?

Må bare huske på at du tar en kjedemaske på slutten av hver runde :)

Restegarn teppe. Var firkantet før vask, og håper det blir det igjen ved neste vask. :-P Problemet er vel hvordan jeg hang det til tørk.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1391621034976.jpg
    1391621034976.jpg
    62,9 KB · Visninger: 78
Strikket også to par votter str 2 år før jul. :-)
Har også strikket noen vaskekluter og jobber videre med diverse ufo'er.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1391631821570.jpg
    1391631821570.jpg
    96,7 KB · Visninger: 87
Sååå utrolig fint! Skulle ønske jeg kunne strikke. Ingen i familien kan det, så ingen å lære fra heller.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tusen takk :p
Den er heklet. Ingen i familien min som kan hekle heller. Jeg har googlet alt. Startet med et enkelt teppe og lært meg mange nye masker og uttrykk på veien. Gjort masse feil og vært nær ved å gi opp. Nå har jeg holdt på et år og det begynner å komme seg. Om du vil, får du det til.

Dere er så flinke. Klarer ikke bli ferdig med noe av det jeg begynner på jeg. har 5 forskjellige prosjekter, men ingen er i nærheten av å være ferdig :P

Dere er så flinke. Klarer ikke bli ferdig med noe av det jeg begynner på jeg. har 5 forskjellige prosjekter, men ingen er i nærheten av å være ferdig :P
Hehe, typisk! Da må du ta deg litt i øra og ta en og gjøre ferdig den og deretter neste. Viktig å bli ferdig før man begynner på neste. Blir som oppussing det. Sinnasnekkern sier: et tom om gangen. Gjør det heeeelt ferdig :p
Legg ut bilde når det er ferdig, så får du litt press på deg. :D

Lager et stort teppe, så blir så lei av å hekle på det. kommer ikke til å gjøre d ferdig på lenge. og den dressen jeg begynte på til guttungen må jeg ta opp for han har blitt for stor til den :P
haha . jaja får se om jeg finner igjen heklelysten.

Lager et stort teppe, så blir så lei av å hekle på det. kommer ikke til å gjøre d ferdig på lenge. og den dressen jeg begynte på til guttungen må jeg ta opp for han har blitt for stor til den :P
haha . jaja får se om jeg finner igjen heklelysten.
Jeg har nettopp startet på et stort teppe, kommer til å ta tid. Håper å være ferdig til midten av april. Mange ensfargede lapper i forskjellige gråfarger som skal hekles sammen med svart. Blir litt av et ullteppe.

Jeg har nettopp startet på et stort teppe, kommer til å ta tid. Håper å være ferdig til midten av april. Mange ensfargede lapper i forskjellige gråfarger som skal hekles sammen med svart. Blir litt av et ullteppe.
Det må du legge ut når du begynner å montere da.
lager sikksakk teppe med 3 farger. og det tar så lang tid, bare på 1 rad. så jeg blir så lei. har ikke tatt i teppe på mange mnd nå :P

Det må du legge ut når du begynner å montere da.
lager sikksakk teppe med 3 farger. og det tar så lang tid, bare på 1 rad. så jeg blir så lei. har ikke tatt i teppe på mange mnd nå :P
Oi, hvis du bare er på første rad ville jeg raknet opp og gjort noe annet. Jeg heklet et stripete teppe som første prosjekt som skulle være et babyteppe, mn som ble et sengeteppe til sprinkelsenga. Drit kjedelig på slutten. Skal aldri lage noe så kjedelig igjen. Var lys grønn, lys rosa, lys grå og hvit mellom hver farge. Føler mer motivasjon på å hekle ørten ruter og montere herligheten til slutt.
Har også heklet grytekluter og kjempe mange lykter.

Nei, er ikke på første rad. men det tar lang tid å hekle 1 rad på teppe:P
Hekla ferdig bestemorrute teppe. gud så kjedelig med monteringa. ørten ruter. har en jeg jeg skulle montert ferdig laget kant rundt som har ligget i 1 år. haha, snakk om å være treig

Nei, er ikke på første rad. men det tar lang tid å hekle 1 rad på teppe:P
Hekla ferdig bestemorrute teppe. gud så kjedelig med monteringa. ørten ruter. har en jeg jeg skulle montert ferdig laget kant rundt som har ligget i 1 år. haha, snakk om å være treig
Og den ligger enda? Den må jeg få bilde av helt ferdig innen søndag. Startet på ny rute nå.
ImageUploadedByBV Forum1391682235.560512.jpg

Innen søndag :O skal se om jeg får tid til å gjøre den ferdig. mye som skjer her.

Back
Topp