STRIKKEKLUBBEN

Innen søndag :O skal se om jeg får tid til å gjøre den ferdig. mye som skjer her.
Du får det nok til. Jeg har trua :)
ImageUploadedByBV Forum1391686372.985615.jpg

Så utrolig flinke dere er!

Restegarn teppe. Var firkantet før vask, og håper det blir det igjen ved neste vask. :-P Problemet er vel hvordan jeg hang det til tørk.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vask det forsiktig en gang til, legg et håndkle på gulvet og strekk det i den fasongen du ønsker, det burde hjelpe :) la det tørke slik

Så mange som er flink! Selv hekler jeg en del, kan ikke strikke, annet en rette lapper.

Her går det i sitteunderlag i Drops eskimo :D

Såå søt:) kan selge di der;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk! :) ja kanskje det? ;) har strikket denne til ei venninne som skal få en gutt nå i mai men jeg har blitt så glad i den at jeg tror nesten jeg må strikke en ny til henne og beholde denne selv.. :p jeg skal vel ha en til snart jeg også.... ;)

Tusen takk! :) ja kanskje det? ;) har strikket denne til ei venninne som skal få en gutt nå i mai men jeg har blitt så glad i den at jeg tror nesten jeg må strikke en ny til henne og beholde denne selv.. :p jeg skal vel ha en til snart jeg også.... ;)

Ja:) jeg kunne lett betalt penger for den:) mye morsommere med hjemmelaget også enn masseproduserte leker synes jeg:) jeg er heldig å har en søster som stikker til oss;)

Ja:) jeg kunne lett betalt penger for den:) mye morsommere med hjemmelaget også enn masseproduserte leker synes jeg:) jeg er heldig å har en søster som stikker til oss;)

Ja sant! Det er mye koseligere med noe ikke alle andre har! :) disse går forholdsvis fort å strikke også! Satser på å strikke noen slike mens jeg går hjemme og ruger etter innsett! :)

Noen som har strikkeoppskrift på et skjørt til baby?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Vask det forsiktig en gang til, legg et håndkle på gulvet og strekk det i den fasongen du ønsker, det burde hjelpe :) la det tørke slik

Så mange som er flink! Selv hekler jeg en del, kan ikke strikke, annet en rette lapper.
Ja, tenkte det. Bare vente til det nærmer seg at teppet skal i bruk. ;)

Back
Topp