Du får det nok til. Jeg har truaInnen søndag :O skal se om jeg får tid til å gjøre den ferdig. mye som skjer her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får det nok til. Jeg har truaInnen søndag :O skal se om jeg får tid til å gjøre den ferdig. mye som skjer her.
Nei. Jeg mangla jo noen ruter, og var tom for en farge. Så har ikke vært å kjøpt mer. Der får egentlig bare vente til jeg har fått penger.Er du ferdig @Bina?
Så finVis vedlegget 50432
Endelig ferdig med mitt første "store" strikkeprosjekt
Strømpebukse til minsten!! Phuu
Så fin
Restegarn teppe. Var firkantet før vask, og håper det blir det igjen ved neste vask. Problemet er vel hvordan jeg hang det til tørk.
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Den var søt!! Oppskrift??
Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
Såå søt kan selge di derDen er fra boka til Arne og carlos de er kjempesøte! Kan se om jeg kan sende oppskriften til deg har strikket genser til den også men ikke festet trådene Vis vedlegget 52818
Sent from my iPhone using BV Forum
Såå søt kan selge di der
Ja jeg kunne lett betalt penger for den mye morsommere med hjemmelaget også enn masseproduserte leker synes jeg jeg er heldig å har en søster som stikker til ossTusen takk! ja kanskje det? har strikket denne til ei venninne som skal få en gutt nå i mai men jeg har blitt så glad i den at jeg tror nesten jeg må strikke en ny til henne og beholde denne selv.. jeg skal vel ha en til snart jeg også....
Ja jeg kunne lett betalt penger for den mye morsommere med hjemmelaget også enn masseproduserte leker synes jeg jeg er heldig å har en søster som stikker til oss
Den er fra boka til Arne og carlos de er kjempesøte! Kan se om jeg kan sende oppskriften til deg har strikket genser til den også men ikke festet trådene Vis vedlegget 52818
Ja, tenkte det. Bare vente til det nærmer seg at teppet skal i bruk.Vask det forsiktig en gang til, legg et håndkle på gulvet og strekk det i den fasongen du ønsker, det burde hjelpe la det tørke slik
Så mange som er flink! Selv hekler jeg en del, kan ikke strikke, annet en rette lapper.