Prøve å jobbe meg igjennom alle ufoene. Har endelig tatt til motet, og strikke videre på ullbuksa til jentene. Utrolig kjedelig, for str 10-12 år har veeeeeeldig lange ben..... Gleder meg til den er ferdig.
Snart ferdig med selbuvotter str 2-3 år. Prøve om de passer, så må jeg strikke enda ett par.
Snart ferdig med kofte str 12 år, rundfelling, og armene er på plass. Strikket ca 5cm, og skal snart begynne på felling. Nøstebarn sin, så den skal strikkes frem og tilbake. Bruker litt tid på å strikke mønster fra vranga.
Gleder meg til å fortsette med baby-teppe i ett eller annet vanskelig mønster. Tykke pinner, tynt garn, masse kast og felles masker. Phu.... Men blir fint.
Teppet til gubben. Tykt garn, tykke pinner. Tatt opp, og begynt igjen for 'ente gang. Blir for kompakt, så prøver igjen. Blir vel ferdig i løpet av 5 års tid.
Må vel snart strikke ferdig oppvask-klutene jeg har lovet bort i julegave. Bomull = kjedelig.....
Og nå som vinterene kommer, burde jeg vel montert sjalet jeg strikket i fjor. Må kjøpe garn, men vil ikke kjøpe Puno bare for å sy det sammen.
Tror jeg har flere ufoer, men de tenker vi ikke på.....