Mammelammen
Glad i forumet
Må fortsette på teppe mitt. Hekler sikksakk teppe.
De er fine de. Må lage meg ny liste over fremtidige håndarbeidsprosjekter. Kjenner jeg har mange å tenke på nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må fortsette på teppe mitt. Hekler sikksakk teppe.
Seriøst den dagen du velger å lære deg den teknikken så kommer du til å spørre seg selv hvorfor gadd jeg ikke tidligere.. ;-) det er latterlig enkelt.Har skjønt det. Men synes pinner er veldig greit, så har ikke hatt tålmodighet til å lære magic-loop enda.
Har skjønt det. Men synes pinner er veldig greit, så har ikke hatt tålmodighet til å lære magic-loop enda.
Hva er magic loop? Funnet ut at 4 pinner er noe dritt, for et prakk, men straks ferdig med det ene benet4 pinner er helt for ********** magic loop er mye enklere... ;-)
Nei, må vel sette meg ned snart. Strikker masse med strømpepinner, og noen ting kunne jeg godt tenkt meg å fått unna fortere.Seriøst den dagen du velger å lære deg den teknikken så kommer du til å spørre seg selv hvorfor gadd jeg ikke tidligere.. ;-) det er latterlig enkelt.
Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Man strikker med en lang rundpinne. Søk på youtoube.Hva er magic loop? Funnet ut at 4 pinner er noe dritt, for et prakk, men straks ferdig med det ene benet
Nei, må vel sette meg ned snart. Strikker masse med strømpepinner, og noen ting kunne jeg godt tenkt meg å fått unna fortere.
Men hvordan blir det med magic loop på buksebein? Vil ikke det bli knotete. At det vrir seg osv. Prøver å skjønne....
Eller kanskje jeg tenker på dobbelt magic loop, eller hva det nå heter....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
neida du bruker då tråder fra "to" nøster. også er det viktigste at du har kontroll. ;-) jeg strikker bein på samme pinn nemmelig.
Hi hi. Kontroll. Et spennende ord.
hehe altså kontroll på to tråder. ;-)
Ja de er fine hekla det helt skjevt så må dra det opp igjen. Hoppa over for mange masker skal lage et stort til meg selv. Går en lang liste jeg. Med halv ferdig prosjekter strødd over det hele .De er fine de. Må lage meg ny liste over fremtidige håndarbeidsprosjekter. Kjenner jeg har mange å tenke på nå.
Ja de er fine hekla det helt skjevt så må dra det opp igjen. Hoppa over for mange masker skal lage et stort til meg selv. Går en lang liste jeg. Med halv ferdig prosjekter strødd over det hele .
Mitt siste prosjekt ble ferdig i går kveld skal gi birt dennne til en liten gutt i dåpsgave + penger.
Vis vedlegget 34556
Sent from my iPhone using BV Forum