STRIKKEKLUBBEN

Har skjønt det. Men synes pinner er veldig greit, så har ikke hatt tålmodighet til å lære magic-loop enda.
Seriøst den dagen du velger å lære deg den teknikken så kommer du til å spørre seg selv hvorfor gadd jeg ikke tidligere.. ;-) det er latterlig enkelt.

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Seriøst den dagen du velger å lære deg den teknikken så kommer du til å spørre seg selv hvorfor gadd jeg ikke tidligere.. ;-) det er latterlig enkelt.

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Nei, må vel sette meg ned snart. Strikker masse med strømpepinner, og noen ting kunne jeg godt tenkt meg å fått unna fortere.
Men hvordan blir det med magic loop på buksebein? Vil ikke det bli knotete. At det vrir seg osv. Prøver å skjønne....
Eller kanskje jeg tenker på dobbelt magic loop, eller hva det nå heter....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Nei, må vel sette meg ned snart. Strikker masse med strømpepinner, og noen ting kunne jeg godt tenkt meg å fått unna fortere.
Men hvordan blir det med magic loop på buksebein? Vil ikke det bli knotete. At det vrir seg osv. Prøver å skjønne....
Eller kanskje jeg tenker på dobbelt magic loop, eller hva det nå heter....
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

neida du bruker då tråder fra "to" nøster. også er det viktigste at du har kontroll. ;-) jeg strikker bein på samme pinn nemmelig.

bilde eksempel på dette:
1003661_10151426109516846_1074343255_n.jpg

De er fine de. Må lage meg ny liste over fremtidige håndarbeidsprosjekter. Kjenner jeg har mange å tenke på nå. :P
Ja de er fine :) hekla det helt skjevt så må dra det opp igjen. Hoppa over for mange masker :P skal lage et stort til meg selv. Går en lang liste jeg. Med halv ferdig prosjekter strødd over det hele .

Ja de er fine :) hekla det helt skjevt så må dra det opp igjen. Hoppa over for mange masker :P skal lage et stort til meg selv. Går en lang liste jeg. Med halv ferdig prosjekter strødd over det hele .

Har masse halvferdige og påbegynte prosjekter selv. :P nå må jeg bli ferdig med før jeg starter på noe nytt her :P

Mitt siste prosjekt ble ferdig i går kveld :) skal gi birt dennne til en liten gutt i dåpsgave + penger.
Vis vedlegget 34556

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg holder på med en som ser veldig lik ut. Er det fra boken "Myk start"? :)

Den ble kjempefin hvert fall!!! :) Heldige dåpsbarnet!

Back
Topp