STRIKKEKLUBBEN

Haha leste feil isted, og skjønte nå at den ikke er ferdig :-P hvilke av oppskriftene bruker du? Den som strikkes uten at du må sy den sammen, eller den som må syes sammen etter på?
Haha den enkleste som du skal sy sammen i etterkant.. ;-)

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

ImageUploadedByBV Forum1373567595.727720.jpg

Kveldens prosjekt:)

Hvilke farge tenker du å lage da ? :)
Det du også kan gjøre som jeg har gjort er å lage noen røde og pynte de fint , så gi de sammen med andre gaver til jul :) kjempe populært !
JA ekstremt god ide :D Jeg kan kjøpe rødt garn o lage julegaver XD Så er jeg ferdig med det til en hel haug av familie medlemmer :P:D Hjemme så tenker jeg enten babygul i og med at jeg har en kjempe lys utrolig pen gul farge på veggene som jeg bare elsker :D eller s blir det hvitt eller en pen lys grå farge med hvitt bånd siden dette er fine nøytrale farger som smelter fint med omgivelsene hjemme hos meg :)

JA ekstremt god ide :D Jeg kan kjøpe rødt garn o lage julegaver XD Så er jeg ferdig med det til en hel haug av familie medlemmer :P:D Hjemme så tenker jeg enten babygul i og med at jeg har en kjempe lys utrolig pen gul farge på veggene som jeg bare elsker :D eller s blir det hvitt eller en pen lys grå farge med hvitt bånd siden dette er fine nøytrale farger som smelter fint med omgivelsene hjemme hos meg :)
Ja det er kjempe lure gaver :-D og hvis du spiser fetaost, så er også de glassene fine å bruke. Her er en jeg har gitt vekk som er med fetaost glass :-P
ImageUploadedByBV Forum1373571916.687397.jpg

En liten snik titt på hemmelighet.....

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1373742375355.jpg
    1373742375355.jpg
    86,2 KB · Visninger: 78
ImageUploadedByBV Forum1373742820.257526.jpg
oppstart genser prosjekt mannens bestilling, ala APA genser ;-)

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Siden vi har kjøpt oss en gammel enebolig, som helt sikkert kommer til å være litt kald den første vinteren før vi får byttet vinduer og kledning, så har jeg begynt å forberede meg ;)
Så her er tøfler klare til mini :) hun har vokst fra sine gamle !
ImageUploadedByBV Forum1374432324.736728.jpg

Har begynt på ett par til meg og , mine første til meg selv faktisk! Har laget sånne tøfler til alle andre enn meg selv !

Så flott!! Da er det kanskje håp for meg også ;)

Og start med et lite, enkelt prosjekt. Da ser du fort at prosjektet tar form og kan se at mønsteret kommer frem. Ikke begynn med en genser til den største mannen i familien liksom. :) Det er mitt tips. Jeg er sånn midt på treet selv og har lært mye fra bøker og internett.

Back
Topp