STRIKKEKLUBBEN

ja det er gøy. det går ganske fort, men er slitsomt å hekle med, spessielt det som er litt tykkere.
Si i fra om du finner noen kule hekle oppskrifter på matter/ tepper da :)
Pickles har oppskrift på teppe, riktignok med tykt spelull garn, som jeg tror kan brukes. Ellers tenkte jeg på puff.
Men nå er jeg på leit etter tynt lamull garn fra Rauma. 40 m på 10 cm. Skal strikke votter i bryllupsgave! ;-) Gleder meg. Enda... Har 2,5 mnd på 2 par. Bruker nok litt tid med slik tynt garn. Pinne str 2.

Sent from my ST27i using BV Forum mobile app

Mitt første ferdige arbeid etter gipsen er tatt av. Heklet og tovet sitteunderlag.

Vedlegg

• 1370195881327.jpg
    1370195881327.jpg
    68,1 KB · Visninger: 93
De var skikkelig fine. Sånne vil eg ha til minsten min. Får ikke på han sko eller sandaler. Han er for rundt i foten må gå kun med sokker, men hadde vært tøft med sånne som ligner litt på sko.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De var skikkelig fine. Sånne vil eg ha til minsten min. Får ikke på han sko eller sandaler. Han er for rundt i foten må gå kun med sokker, men hadde vært tøft med sånne som ligner litt på sko.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja de er skikkelig kule :) du kan jo lage selv? Eller så strikker jeg også på bestilling :)

ImageUploadedByBV Forum1372517938.745937.jpg
parallell strikk ermer til Jakke
ImageUploadedByBV Forum1372517950.810094.jpg
bol på jakke
ImageUploadedByBV Forum1372517981.885198.jpg
bukse uten festede tråder

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Strikker på hemmelig gave, og er pyton å ikke få lov til å dele skrytebilde. Tenk om hun som skal få er her inne. :p Men blir nok bilde i slutten av august. ;)

Back
Topp