Fargeklatten
Gift med forumet
Denne var råfin!! Har du brukt oppskrift eller har du funnet på det selv?Ble akkurat ferdig med denne er litt fornøyd mitt andre klesplagg Vis vedlegget 16707
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var råfin!! Har du brukt oppskrift eller har du funnet på det selv?Ble akkurat ferdig med denne er litt fornøyd mitt andre klesplagg Vis vedlegget 16707
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Pickles har oppskrift på teppe, riktignok med tykt spelull garn, som jeg tror kan brukes. Ellers tenkte jeg på puff.ja det er gøy. det går ganske fort, men er slitsomt å hekle med, spessielt det som er litt tykkere.
Si i fra om du finner noen kule hekle oppskrifter på matter/ tepper da
bare ta kontakt om det er ting du lurer på og står fast på...
Da var ett til par baby tøfler ferdig. Denne gangen prøvde jeg en ny vri.
De er ca str 6 til 12 mnd
Vis vedlegget 17643
Ja de er skikkelig kule du kan jo lage selv? Eller så strikker jeg også på bestillingDe var skikkelig fine. Sånne vil eg ha til minsten min. Får ikke på han sko eller sandaler. Han er for rundt i foten må gå kun med sokker, men hadde vært tøft med sånne som ligner litt på sko.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kjempetøff! Slik vil jeg også lage. :-DDa har jeg brukt opp litt garn, og denne gangen ble det ett bokmerke Vis vedlegget 18344
Tusen takkKjempetøff! Slik vil jeg også lage. :-D
Sent from my ST27i using BV Forum mobile app
Så fint sett. Likte strukturen i garnet og vrangborden.Vis vedlegget 20496 parallell strikk ermer til Jakke Vis vedlegget 20497 bol på jakke
Vis vedlegget 20498 bukse uten festede tråder
Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Er verdt det da. Fint.
mangemange løsetråder etter dette.
Å den var hel skjønnDa har jeg brukt opp litt garn, og denne gangen ble det ett bokmerke Vis vedlegget 18344